کد خبر: 62465

تاریخ بروزرسانی : 1402/05/29

اعلام جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون آزمون پردیس ارس

اعلام جزئیات پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون پردیس ارس دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رئیس پردیس بین‌المللی ارس دانشگاه تهران از شروع ثبت‌نام و پذیریش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه تخصصی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در این پردیس دانشگاهی خبر داد.

بدینوسیله به اطلاع می رساند، زمان ثبت نام الکترونیکی داوطلبان ثبت نام در پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران تا روز جمعه‬ مورخ 1401/04/31‬ تمدید شد. لذا داوطلبان تحصیل در مقاطع دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی بین الملل (به زبان انگلیسی) می توانند ضمن دریافت راهنمای ثبت نام و اطلاعات مربوط به پذیرش هر مقطع تحصیلی  که در زیر آمده ثبت نام خود را تکمیل نمایند:

رشته های دکتری پردیس ارس دانشگاه تبریز


1- شیوه نامه دکتری تخصصی

2- رشته های مقطع دکتری


3- شیوه نامه کارشناسی ارشد

4- رشته های کارشناسی ارشد


5-شیوه نامه دکتری تخصصی بین الملل ( دکتری بدون آزمون پردیس ارس )

6- رشته های دکتری تخصصی بین الملل ( دکتری بدون آزمون پردیس ارس )


لازم به ذکر است این آخربن مهلت ثبت نام بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، برای انجام فرآیند ثبت نام پذیرش نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1401، از طریق لینک زیر ضمن مطالعه راهنمای ثبت نام اقدام نمایید:

 http:/ems1.ut.ac.ir

نکته بسیار مهم: با توجه به تفاوتهای موجود در شیوه نامه های مربوط به دکتری تخصصی بین الملل و دکتری تخصصی جهت شرکت در هر یک از مقاطع دکتری تخصصی بین الملل و دکتری تخصصی حتما شیوه نامه های مربوطه را به دقت مطالعه نمائید.

سایر اطلاعیه های دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

توجه نمایید کلاس های رشته های ((دکتری تخصصی بین الملل)) به زبان انگلیسی و کلاس های رشته های ((دکتری تخصصی)) به زبان فارسی برگزار خواهد شد.

به تذکرات زیر در زمان ثبت نام توجه نمائید:

در زمان ثبت نام حتما از دستگاه کامپیوتر و مرورگر اینترنت اکسپلورر ورژن 9 به بالا استفاده نمایید. (در صورت استفاده از موبایل و همچنین مرورگرهای غیر از اکسپلورر در زمان ثبت نام با مشکلات سیستمی مواجه خواهید شد.)

1- به مدارکی که به صورت ناخوانا بارگذاری شده باشد امتیازی تعلق نخواهد گرفت (در صورتی که حجم فایل زیاد باشد می تواند آن را به صورت فایل زیپ بارگذاری نمائید، همچنین برای بارگذاری بیش از یک فایل در یک لینک نیز می توانید از این روش استفاده نمائید.

* فقط به مدارکی امتیاز تعلق خواهد گرفت که در سامانه بارگذاری شده باشند.

* به مدارک ارائه شده بعد از خاتمه زمان ثبت نام هیچ امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

* در صورت بروز هر گونه مشکل در بارگذاری مدارک، با همکاران پردیس بین المللی ارس تماس حاصل نمائید.

2- با توجه به تخصیص امتیاز به مدارک گواهی دیپلم، گواهی کارشناسی و گواهی کارشناسی ارشد و نیز تخصیص امتیاز به برخی از دروس منتخب در مقاطع تحصیلی ذکر شده، ارسال مدارک به طور خوانا و بارگذاری ریزنمرات ممهور به مهر معاونت آموزشی دانشگاه مقاطع قبلی ( ریز نمرات کارشناسی و کارشناسی ارشد برای داوطلبان دکتری تخصصی و ریز نمرات کارشناسی برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد) نیاز است. در صورت عدم بارگذاری مدارک مذکور در بازه زمانی ثبت نام، هیچگونه امتیازی از این بابت به متقاضی تعلق نگرفته و ارائه آن بعد از اتمام زمان ثبت نام الکترونیکی پذیرفته نخواهد شد.

3- زمان ثبت نام، بررسی مدارک، مصاحبه، اعلام نتایج و شروع کلاسها در اطلاعیه های جداگانه اعلام خواهد شد، لذا تمام اخبار مربوط به پذیرش و نتایج تنها از طریق سایت پردیس بین المللی ارس به آدرس aras.ut.ac.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

4- در صورت عدم مراجعه داوطلب برای شرکت در جلسه مصاحبه در موعد مقرر و اظهار بی اطلاعی از اخبار منتشر شده در سایت پردیس بین المللی ارس (درخصوص زمان و نحوه انجام مصاحبه)، هیچگونه عذری پذیرفته نشده و زمان مصاحبه تمدید نخواهد شد.

5- ارسال تصویر صفحه اول مقالات (درصورت وجود) اعم از چاپ شده در مجلات معتبر علمی پژوهشی و  یا کنفرانس های علمی الزامی بوده و ارائه کامل مقالات در زمان مصاحبه ضروری می باشد.

6- آن دسته از متقاضیانی که مایل به استفاده از سهمیه رزمندگان و ایثارگران یا مربیان دانشگاه ها می باشند می بایست مدارک خود را بارگذاری نموده و در زمان مصاحبه، مدارک مربوطه را ارائه و تحویل نمایند.

7- همواره اخبار و رویدادهای مربوط به ثبت نام و مصاحبه را از طریق سایت رسمی پردیس به آدرس aras.ut.ac.ir دنبال نموده و درصورت بروز هرگونه مشکل و داشتن سوال در فرآیند ثبت نام با شماره های زیر تماس حاصل نمائید.

8. روش انجام مصاحبه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

سایر اطلاعیه های دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

تلفن های تماس اداره آموزش پردیس: 7-04142024824 داخلی های 301 – 305 – 306 ( بجز روزهای یکشنبه و دوشنبه ساعت 8 لغایت 13:30)

تلفن دفتر تهران: 02188990529  داخلی 3 (بجز روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت 8 لغایت 13:30)

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نام *
میهمان
نام *
12 مرداد ، 1401

سلام. من رتبه ۸ شدم. برای مصاحبه دانشگاه تهران رفتم. رتبه تک رقمی غیر از من فقط ۳ و ۶ و۷ بودن. کلا ۱۲ نفر بودیم. سه نفر روزانه و یک نفر شبانه میخواد.با اینکه من فقط ارشد و لیسانس رو تهران گرفت بودم و ۳ تامقاله پژوهشی و ۲ تا همایشی و ۴ تا طرح ملی دارم اصلا امیدی به قبولی ندارم. بخدا راست میگم اصلا فکر قبولی تهران رو از سرم انداختم بیرون. چون یکی از اساتید که مصاحبه هم میکرد و مدیر گروه هم هست از من خوشش نمیاد اتفاقا منم از ایشون خوشم نمیاد. شانس من استاد راهنمای من هم تو جلسه نبودن مسافرت بودن. میدونم مثل ۲ سال قبل قبول نمیشم. چون این آقا نمره پایین میده .

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x