کد خبر: 65400

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/09

پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران 1402

منابع آزمون دکتری

پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران 1402

پذیرش دکتری بدون آزمون پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران در 33 رشته دکتری و 14 رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

رئیس پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران با بیان این مطلب افزود: با اعلام دانشگاه تهران برای پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد به صورت متمرکز در پردیس‌های خودگران و بین‌المللی دانشگاه تهران، پردیس کاسپین نیز آمادگی خود را برای پذیرش در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد اعلام کرد و در 33 رشته دکتری و 14 رشته کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرید.

رئیس پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران گفت: پذیرش دانشجو در رشته‌های اعلام شده بدون کنکور و از طریق بررسی سوابق علمی، مصاحبه و آزمون اختصاصی خواهد بود و علاقه‌مندان تا پنجم اسفندماه می‌توانند با مراجعه به سایت دانشگاه تهران در رشته مورد علاقه خود ثبت نام و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند. وی افزود: پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران، با تکیه بر تجربه 25 ساله آموزشی و پژوهشی دانشکده فنی خود در تلاش است تا از این تجربه برای توسعه آموزش عالی در منطقه و توسعه ظرفیت‌های پژوهشی منطقه استفاده کند.

بدینوسیله به اطلاع داوطلبان محترم متقاضی شرکت در آزمون اختصاصی تکمیل ظرفیت دکتری تخصصی نیمسال دوم سال 1401 پردیس‌های بین المللی کیش، ارس، خلیج فارس (قشم) و کاسپین می‌رساند تاریخ مصاحبه 12 لغایت 15 اسفند ماه می باشد. در اطلاعیه های بعدی مکان و زمان دقیق مصاحبه ها از طریق سایت دانشگاه تهران و معاونت آموزشی اعلام خواهد شد.
تذکر مهم: به همراه داشتن اصل مدارک بارگذاری شده توسط داوطلب در زمان مصاحبه الزامی می باشد.

فراخوان اولیه تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد پردیس‌های بین‌الملل و خودگردان دانشگاه تهران و شیوه‌نامه پذیرش و رشته محل‌ها، از طریق اینجا قابل دسترسی است که مهلت شرکت در این فراخوان تا 5 اسفند ماه تمدید شده است.

وی با تاکید بر اهمیت کیفیت آموزش و پژوهش در پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران، اظهار داشت: برای اجرای دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری نیز این پردیس از توان و ظرفیت تمام اعضای هیأت علمی دانشگاه در واحد‌های مختلف این دانشگاه بهره خواهد گرفت تا دانش‌آموختگانی با کیفیت تربیت کند. ایشان افزوند: برنامه آموزشی مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری این دوره نیز متناسب با شرایط دانشجویان تنظیم خواهد شد به نحوی که دانشجویان بتوانند حداکثر بهره را از کلاس‌ها ببرند.

پذیرش دانشجو دکتری تخصصی پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

پذیرش دکتری بدون کنکور 1402 پردیس ارس دانشگاه تهران

رئیس پردیس کاسپین دانشگاه تهران با بیان اینکه پردیس کاسپین یک پردیس بین‌المللی است، از برنامه‌ریزی این پردیس برای پذیرش دانشجو از کشور‌های منطقه خبر داد و گفت: در آینده نزدیک این پردیس از دانشجویان خارجی که علاقه‌مند به تحصیل در این پردیس باشند نیز دانشجو می‌پذیرد. رئیس پردیس کاسپین دانشگاه تهران با اشاره به ارائه تسهیلات به دانشجویان شاغل به تحصیل در پردیس کاسپین، افزود: دانشجویانی که در پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران پذیرفته شوند، می‌توانند برای تأمین هزینه‌های تحصیلی از وام‌های دانشجویی و تسهیلات نظام بانکی نیز استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

گرایش‌های مورد پذیرش آزمون اختصاصی دکتری تخصصی پردیس بین المللی کاسپین دانشگاه تهران

معرفی پردیس بین المللی کاسپین

پردیس بین‌المللی کاسپین دانشگاه تهران واقع  در رضوانشهر استان گیلان روز چهارشنبه ۱۶ شهریور ماه 1401 با حضور رئیس دانشگاه تهران افتتاح شد. مطابق هدفگذاری صورت گرفته مقرر است این پردیس در آینده نزدیک به عنوان پل ارتباطی دانشگاه تهران و دانشگاه‌های ایران با کشورهای آسیای میانه نقش آفرینی نماید. یک ویژگی آموزشی شاخص پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه تهران از جمله پردیس بین المللی کاسپین، پذیرش دانشجو در همه رشته های دایر در دانشگاه تهران بدون نیاز به اخذ مجوز جدید می باشد لذا با توجه به این امکان، در گام اول رشته‌های مطابق با نیازهای منطقه‌ای در حال شناسایی هستند تا بزودی نسبت به راه‌اندازی رشته‌های تحصیلی مطابق با آمایش آموزش عالی در این پردیس اقدام شود. پذیرش دانشجو در این پردیس در مقاطع تحصیلات تکمیلی بر اساس ضوابط پردیس های بین المللی دانشگاه تهران صورت خواهد پذیرفت.

دانشکده فنی کاسپین یکی از دانشکده های دوازده گانه دانشکده فنی دانشگاه تهران (با نه دهه قدمت، مهد مهندسی کشور و مادر دانشگاه‌های صنعتی ایران که امروزه با عنوان “دانشکدگان فنی” شناخته می شود)، در سال 1375 با حمایت وزارت صنایع و معادن وقت، در شهرک ولی عصر (عج) شهرستان رضوانشهر واقع در استان سرسبز گیلان، با هدف کاهش فاصله مناطق برخوردار و محروم و تقویت صنعت و دانشگاه در مجاورت کارخانه چوب و کاغذ ایران (چوکا) تاسیس و در نیمسال اول سال تحصیلی 76-75 با پذیرش 26 دانشجو در رشته مهندسی شیمی – صنایع سلولزی  رسماً فعالیت خود را آغاز نمود.

دانشکده فنی کاسپین هم اکنون پس از سالها فعالیت آموزشی و پژوهشی موفق، در سه رشته مهندسی شیمی- فرایندهای جداسازی، مهندسی پلیمر- فراورش و مهندسی مکانیک – تبدیل انرژی در مقطع کارشناسی ارشد و از طریق کنکور کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

آدرس: گیلان-رضوانشهر-شهرک ولیعصر چوکا-دانشکده فنی کاسپین
صندوق پستی:43841-119 کدپستی : 4386191836
ایمیل: pr.caspian@ut.ac.ir
نمابر : 44608600 -013
دفترریاست : 44608604-013
آموزش : 44609267-013
امورخوابگاهها : 44608208-013
امور دانشجویی: 44609269-013

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x