کد خبر: 66184

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/13

فراخوان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی(ره) سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

منابع آزمون دکتری

دکتری بدون کنکور دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی(ره)

فراخوان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی(ره) سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به منظور حمایت و هدایت استعدادهای درخشان و پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی(ره) ، این دانشگاه از بین دانش‌آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر دوره کارشناسی‌‌ ارشد، طبق “آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری” ۳۰۷۸۶۲۲/ ۲ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ در رشته‌های زیر به شیوه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دانشجو می‌پذیرد:

دکتری بدون کنکور دانشگاه بین‌ المللی امام خمینی(ره)

شرایط لازم :

دانشجویان نیمسال چهارم یا دانش آموختگانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنها پس از 1400/01/01 باشد، با داشتن شرایط زیر (بندهای 1-2 و 3)میتوانند به عنوان داوطلب بدون آزمون تلقی شده و پرونده آنها مورد بررسی قرار میگیرد:
1 –حداقل معدل 15 در کارشناسی برای دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و حداقل معدل 16 در کارشناسی برای دانش آموختگان سایر دانشگاه ها (پیام نور، آزاد، غیرانتفاعی و …)

2 –حداقل معدل 16 (بدون احتساب پایان نامه) درکارشناسی ارشد یا حائزین رتبه اول و دوم (بدون احتساب پایان نامه) در ورودی متقاضی (در صورت عدم احراز حداقل معدل) برای دانش آموختگان دانشگاه های دولتی و حداقل معدل 17 (بدون احتساب پایان نامه) برای دانش آموختگان سایر دانشگاه ها (پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی و …).
3 -احراز یکی از بندهای زیر:
الف) داشتن حداقل یک مقاله معتبر پذیرفته شده یا چاپ شده مرتبط با پایان نامه در زمان ثبت نام در فراخوان.
ب)داشتن حداقل دو مقاله معتبر پذیرفته شده یا چاپ شده مرتبط با رشته در زمان ثبت نام در فراخوان.
ب) گواهی ثبت اختراع معتبر.
پ) برگزیدگی در جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا.

تبصره1 :منظور از مقاله معتبر، مقاله پذیرفته شده یا چاپ شده در مجالت ISI ،Scopus ، یا علمی-پژوهشی مورد تأیید وزارت بهداشت و یا مجلات مورد تأیید وزارت علوم (الف، ب، ج و د) است و امتیازدهی مطابق جدول 1 انجام میشود.
تبصره 2 :ملاک پذیرش مقاله زمان فراخوان می باشد و به مقاالتی که زمان پذیرش آنها ، بعد از فراخوان باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد.
تبصره 3 :امتیاز بند “ب” و “پ” متناسب با میزان سهم متقاضی (مطابق جدول 2) ، داده خواهد شد.

🔵 وبگاه استنادی ISI

🔵 وبگاه استنادی علمی-پژوهشی مورد تأیید وزارت علوم

🔵 وبگاه استنادی علمی-پژوهشی مورد تأیید وزارت بهداشت

🔵 وبگاه استنادی اسکوپوس

مراحل ثبت نام:

1 -ثبت نام از طریق لینک “متقاضی آزمون” در سامانه گلستان انجام میگردد. متقاضی ابتدا باید در این سامانه شناسه و رمز کاربری تعریف نماید؛ سپس با شناسه و رمز کاربری خود مراحل ثبت نام را انجام دهد.(دانشجویان دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز لازم است مراحل فوق را درثبت نام انجام دهند و شناسه و رمز کاربری جدید (متفاوت از شناسه و کاربری دانشجویی خود در گلستان) دریافت نمایند.)
2 -متقاضی دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) با شناسه و رمز کاربری خود باید وارد گلستان گردد و اقدام به تکمیل اطلاعات نماید.
3 -گواهی رتبه و معدل مقطع کارشناسی ارشد(فرم شماره 1 – دانلود فایل pdf   – word) که توسط دانشگاه محل تحصیل متقاضی، تکمیل و تأیید شده باشد(ارسال فرمت jpg).
4 -گواهی تاریخ فراغت از تحصیل برای دانشجویان کارشناسی ارشد (فرم شماره 2 – دانلود فایل pdf – word) یا گواهی فراغت از تحصیل دوره کارشناسی ارشد برای دانش آموختگان (ارسال فرمت jpg).
5 -تکمیل فرم فعالیتهای آموزشی و پژوهشی (فرم شماره 3 – دانلود فایل pdf – word) به صورت تایپ شده (ارسال فرمت pdf).
6 -گواهی فراغت از تحصیل دوره کارشناسی (ارسال فرمت jpg).
7 -گواهی پذیرش یا چاپ مقاله به همراه صفحه اول مقاله،گواهی ثبت اختراع مورد تأیید سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران، گواهی برگزیدگی جشنواره های علمی معتبر بین المللی خوارزمی، فارابی، رازی و ابن سینا که مجموعه آنها می بایست در یک فایل pdf ارسال گردد.
توجه : خواهشمند است فقط و فقط مدارک درخواستی در این بند بارگذاری و ارسال شود و از ارسال اصل مقاله به صورت کامل خودداری شود.
8 -واریز مبلغ یک میلیون ریال (یکصد هزار تومان) به حساب درآمدهای اختصاصی معاونت آموزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای بررسی مدارک که پرداخت آن در فرایند ثبت نام به صورت الکترونیکی انجام میگردد.
تبصره: هزینه ثبت نام به هیچ وجه عودت داده نمیشود.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403

زمان ثبت نام:

زمان ثبت نام از 1401/12/10 تا 1402/01/25 می باشد.

متن کامل فراخوان پذیرش بدون آزمون  دانشجوی دوره دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)  :  دانلود فایل

تذکرات:

✍️ – پذیرش در رشته های تحصیلی مرتبط به دوره کارشناسی ارشد بر اساس تشخیص گروه آموزشی و تأیید شورای هدایت استعدادهای درخشان  امکان پذیر است .
✍️ – دارندگان مدرک حوزوی معادل کارشناسی که دوره کارشناسی ارشد خود را از طریق آزمون ورودی سنجش وارد شده اند، با احراز سایر شرایط (بندهای ۱، ۲ و ۳ شرایط لازم فراخوان)  می توانند در فراخوان ثبت نام نمایند .
✍️ – اتباع غیر ایرانی مقیم ایران ورودی کارشناسی ارشد ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و بعد از آن در صورت داشتن سایر شرایط (بندهای ۱، ۲ و ۳ شرایط لازم فراخوان)  می توانند در فراخوان ثبت نام نمایند .
⭐ تحویل اصل فرمها و گواهی های ارسالی بالا، در روز مصاحبه (در صورت حضوری ) الزامی است.
⭐ دانشجویان شاغل به تحصیل در مقطع کارشناسی‌ ارشد باید تا پایان شهریورماه ۱۴۰۲ فارغ‌التحصیل شوند.
⭐ متقاضیانی که هرکدام از شرایط بند ۱ ، ۲ و ۳ شرایط لازم را ندارند حائز شرایط دعوت به مصاحبه نخواهند بود.
⭐ متقاضیان واجد شرایط در زمان مقرر جهت مصاحبه علمی دعوت خواهند شد و اطلاع‌رسانی از طریق تارنمای دانشگاه انجام می‌شود.
⭐ لازم به ذکر است که ارایه درخواست و دعوت به مصاحبه به منزله پذیرش قطعی نیست و پذیرش قطعی داوطلبان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود.
✍️ – اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی در نیمه دوم شهریورماه اعلام خواهد شد.
 
دفتر هدایت استعدادهای درخشان
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سید علیرضا زرآبادی
میهمان
سید علیرضا زرآبادی
20 آذر ، 1402

از جمله مشکلات کم بودن خوابگاه و تعلق نگرفتن آن به همه دانشجویان هست .

همچنین به نسبت دانشگاه‌های رده اول دوره‌های معدودی در دانشگاه برگزار می‌شود که کاستی آن کاملا مشهود است.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x