کد خبر: 72259

تاریخ بروزرسانی : 1403/01/22

پذیرش دانشجوی استعداد درخشان دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران

منابع آزمون دکتری

دانشکده حکمرانی

پذیرش دانشجوی استعداد درخشان دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران به نقل از معاونت آموزشی، دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های حمایت از دانشجویان برتر و به منظور فراهم نمودن زمینه جذب آنان برای ورود به دوره‌های ارشد و دکتری؛ به استناد آیین‌نامه شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بین دانش‌آموختگان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲در رشته‌های حکمرانی محیط زیست، حکمرانی انرژی، حکمرانی آب، حکمرانی کشاورزی و منابع طبیعی، حکمرانی علم، فناوری و نوآوری، حکمرانی آموزش، حکمرانی سلامت، حکمرانی جمعیت و خانواده و حکمرانی اقتصادی دانشجو می‌پذیرد.

پذیرش دانشجوی دکتری مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی 1403

نتایج نهایی پذیرش استعداد درخشان و استاد محور دکتری دانشگاه تهران اعلام شد

ضروری است متقاضیان استعداد درخشان دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران در صورت احراز شرایط (طبق شیوه‌نامه)، نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران از طریق آدرس ems2.ut.ac.ir اقدام نمایند. در فرم ثبت‌نام الکترونیکی در سامانه جامع، نیازی به تکمیل شماره مجوز نمی‌باشد و عدم ثبت آن مشکلی در روند ثبت‌نام ایجاد نمی‌نماید.
مهلت ثبت‌نام الکترونیکی متقاضیان واجد شرایط از روز سه‌شنبه ۲۸  شهریور ماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تا پایان روز جمعه ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۲ ادامه دارد.
بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته‌شده بر اساس آیین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع ارشد و دکتری، مجاز نیست. همچنین مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.
پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

اعلام نتایج اولیه پذیرفته شدگان استعداد درخشان دکتری دانشکده حکمرانی

رشته های تحصیلی مورد پذیرش به شرح جدول ذیل است (برای دوره دکتری، مرتبط بودن رشته‌های مورد پذیرش در یک مقطع کفایت می‌کند) :

پذیرش دانشجوی استعداد درخشان دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران

متقاضیان واجد شرایط پذیرش به عنوان دانشجوی استعداد درخشان در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده حکمرانی دانشگاه تهران، می‌توانند جهت رفع ابهام و مشکلات سیستمی با سامانه پشتیانی مرکز انفورماتیک به نشانی sd.ut.ac.ir و جهت پاسخگویی سوالات احتمالی با آدرس ایمیل Talent@ut.ac.ir مکاتبه و یا در ساعات اداری با شماره تلفن ۶۱۱۱۳۲۰۵-۶۶۴۹۹۲۰۳ دفتر استعداد درخشان دانشگاه و یا شماره ۸۸۹۶۰۴۹۵ (دانشکده حکمرانی) تماس حاصل فرمایند.

شیوه‌‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشکده حکمرانی در دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲

شیوه‌‌نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشکده حکمرانی در دوره دکتری (Ph.D)  سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

 

 
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
میهمان
حسین
24 آذر ، 1402

دسترسی ساختمان گروه “تاریخ علم” به مترو و بی‌آر‌تی در حدود 5 دقیقه می‌باشد… دانشجویان با إستعدادی در این مقطع وارد می‌شوند ولی بعض از دانشجویان که مطالعات خود را منحصر در شب إمتحان می‌کنند، اگر در ماه أول یا دوم بدلیل حجم زیاد دروس إنصراف نداده و ترجیح دهند که إدامه دهند، ممکن است که در ترم‌های بعد با خطر مشروطی روبرو شوند

ناشناس
میهمان
ناشناس
11 آبان ، 1402

قضیه به ورزشکاران و مجریان تلویزیونی هم تسری یافته است. دربارۀ همین نویسنده هر مدرک بعد لیسانسی را می‌توانید حدس بزنید جز آنچه در عالم واقع دریافت شده! با این اوصاف خیلی‌ها می‌توانند حکم‌رانی کنند.

ابوهاشم
میهمان
ابوهاشم
11 آبان ، 1402

اعضای مجلس و دولت و شوراهای شهر از آن مجراها باید عبور کنند یا پس فردا برای نمایندگی مجلس و شورای شهر و ریاست جمهوری شرط مدرک حکم‌رانی هم گذاشته می‌شود؟

سروش
میهمان
سروش
11 آبان ، 1402

ممکن است کسانی بگویند تربیت حکم‌رانان آینده در فضای دانشگاه تهران بهتر از جاهای دیگر است و باید استقبال کرد کما این‌که حسین مرعشی دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی ایران در پاسخ به این پرسش که «چرا مدیران دولت آقای رییسی از دانشگاه امام صادق آمده‌اند» به طعنه و غیر جدی گفته بود باز از دانشگاه امام صادق باشند بهتر از دانشگاه امام باقر و امام حسین است.

گل محمدی
میهمان
گل محمدی
11 آبان ، 1402

فرض بفرمایید به جای دانشکده “حکمرانی” عنوان دانشکده “XYZ” بود. آیا مسئله حل بود؟ به هر جهت دانشگاهها با رویکردهای خاص خود امکان تاسیس دانشکده های جدید را دارند و از این پویایی باید استقبال کرد نه آنکه آنرا به سخره گرفت.

ناشناس
میهمان
ناشناس
11 آبان ، 1402

این که دانشگاه مادر دانشکدۀ حکم‌رانی داشته باشد متناسب‌تر است تا دانشگاه نظامی و نگاه ملی و ایران‌دوستی هر جا باشد خوب است. منتها جای کسانی چون محمد فاضلی، محمود سریع‌القلم و محسن رنانی که سال‌هاست با این دغدغه گفته و نوشته و شناخته شده و آزمون پس داده‌اند در این دانشکده کجاست؟

دانشجوی دکتری شریف
میهمان
دانشجوی دکتری شریف
11 آبان ، 1402

در کمتر از یک دهه گذشته که خیلی‌ها واژه حکمرانی را با اکراه استفاده می‌کردند، با تلاش‌های منسجم دکتر قالیباف در حوزه حکمرانی و سخنرانی در این موضوع، این موضوع دارد در ادبیات سخنرانی سایر مسئولین نیز فراگیر می‌شود.

امینی
میهمان
امینی
24 شهریور ، 1402

سلام.خسته نباشید… لطفا درباره خلاصه منابع ازمون دکتری راهنمایی بفرمایید.

بینام
میهمان
بینام
24 شهریور ، 1402

من سال اینده میخوام دکتری بیوشیمی شرکت کنم
شما چه کمکی میکنید ؟

کریمی
میهمان
کریمی
23 شهریور ، 1402

به هر ترفندی شده میخوان دکتر تولید کنن😒

12
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x