کد خبر: 76574

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/02

بورسیه ۱۵ نفر از دانشجویان سال آخر دکتری دانشگاه گرمسار به عنوان هیات علمی

منابع آزمون دکتری

دکتری دانشگاه گرمسار به عنوان هیات علمی

بورسیه ۱۵ نفر از دانشجویان سال آخر دکتری دانشگاه گرمسار به عنوان هیات علمی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، رئیس دانشگاه گرمسار از برنامه این دانشگاه برای پذیرش ۱۵ نفر از دانشجویان سال آخر دکتری به عنوان هیات علمی خبر داد و گفت: متقاضیان باید از رساله دکتری خود دفاع کرده باشند.
مجتبی حسینی‌فر با اشاره به برنامه دانشگاه گرمسار برای جذب دانشجویان سال آخر دکتری به عنوان هیات علمی، گفت: به منظور تامین بخشی از اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه گرمسار اقدام به جذب این دانشجویان در این دانشگاه می کنیم.

تمدید مهلت ثبت‌نام فراخوان بورس دانشجویان دکتری

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان فوق از طریق سامانه سازمان دانشجویان صورت میگیرد و دانشجویان از مراجعه به دانشگاه خودداری کنند.
رئیس دانشگاه گرمسار تاکید کرد: متقاضیان جذب هیات علمی در این دانشگاه باید از عنوان رساله دکتری دفاع کرده و سال آخر دکتری باشند.
وی همچنین ظرفیت پذیرش دانشجویان سال اخر دکتری در دانشگاه گرمسار را ۱۵ نفر اعلام کرد و گفت: بورس دکتری در رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی نفت، عمران، صنایع انرژی، مهندسی پزشکی، پلیمر، مهندسی شهرسازی و معماری صورت می گیرد.

آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی

بیش از این سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد؛ جهت تأمین هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی از جمله دانشگاه فرهنگیان اقدام به بورسیه نمودن متقاضیان واجد شرایط در طول باقی مانده دوره تحصیلی دکتری دانشجویان داخل و خارج از کشور می کند.
این سازمان اعلام کرد در نظر دارد براساس «آیین نامه جامع اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی» و با توجه به مصوبه شورای مرکزی بورس جهت تامین اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه بزرگمهر قائنات در رشته گرایش های مورد نیاز در فایل پیوست از بین دانشجویان دکتری خارج از کشور و دانشجویان دکتری داخل کشور که پیشنهاده خود را دفاع کرده اند، بورس اعطاء کند.
داوطلبان واجد شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه جاری با مراجعه به آدرس https://sib.saorg.ir سامانه یکپارچه بورس سازمان امور دانشجویان، گزینه سبد جامع بورس تحصیلی، بورس سال آخر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
تکنولوژی آموزشی، سنجش و اندازه گیری، سنجش و اندازه گیری روان سنجی، تربیت اسلامی، رشته و گرایش های حوزوی و دانشگاهی، علوم انسانی مرتبط با تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش علوم اجتماعی، جامعه شناسی، جامعه شناسی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارتباطات، مبانی نظری اسلام، تاریخ و تمدن اسلامی، هنر اولویت با حیطه های نقاشی، گرافیک، صنایع دستی و هنرهای تجسمی از جمله محورهایی است که دانشجویان می توانند بورسیه هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شوند.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

ویدئو راهنمای فرصت تحقیقاتی خارج از کشور برای دانشجویان دکتری

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

استان سمنان، شهرستان گرمسار، کیلومتر 5 جاده گرمسار-سمنان، دانشگاه گرمسار

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 2 رای ها
امتیاز بدهید
guest
11 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ابی
میهمان
ابی
30 دی ، 1402

تمام اساتید دانشگاه با هم پسر عمو،زن شوهر،پدر دخترو…. هستند.

سجاد
میهمان
سجاد
30 دی ، 1402

فساد توش بیداد می کنه.!گول ظاهرش رو نخورید

علی
میهمان
علی
30 دی ، 1402

تو رو خدا یه لحظه فکر کنید دانشگاه صنعتی امیرکبیر فقط ۲۵نفر مهندسی نفت میگیره در حالی که این دانشگاه در یک سال ۱۶۰نفر دانشجو پذیرش میکنه این بی عدالتی و ظلم رو چه کسی پاسخ میده.
اوضاع بسیار خرابه دانشگاه نهاد رهبری نداره استاد ها بدون صلاحیت اخلاقی و علمی گزینش
میشوند.فکر رو بکنید استاد مییاد سر کلاس میگه هر دختر یا پسری خوشتیپ یا خوشگل کنه بیاد سر کلاس دو نمره میدم،فاجعه بیشتر از این فکر نمی کنم تا به حال اتفاق افتاده باشه.
کلیه امور نمرات دانشگاه به دست یک نفر که فوق لیسانس از دانشگاه پیام نور است اداره میشه.
عمده نمرات بر حسب رفاقت با اساتید و مسؤولان رد و بدل میشه.
تمام اساتید دانشگاه با هم پسر عمو،زن شوهر،پدر دخترو…. هستند.
از مسئولین خواهشمندیم این دانشکده رو منحل کنند.

مهمان
میهمان
مهمان
30 دی ، 1402

توی این دانشگاه بعضی افراد هستند که دارای چند مسئولیت سنگین هستند و وقتی ما دانشجویان برای پیگیری هر موضوعی میرویم موضوع دیگر را بهانه قرار میدهند و کار را عقب می اندازند.

زرگر
میهمان
زرگر
27 دی ، 1402

سلام
ممنون از اطلاع رسانی شما ♥️♥️♥️♥️

میلاد
میهمان
میلاد
26 دی ، 1402

بچه های معماری(ورودی مهر و بهمن 1400 و مهر1401) هنور انتخاب واحد نکردن مدیر گروه ندارن . در همین ترم بچه های معماری ورودی 98و99 بدون نام استاد انتخاب واحد کردن .واقعا جالبه.

مهران زوارئی
میهمان
مهران زوارئی
26 دی ، 1402

متاسفانه تو ایران این قانون هست که ابتدا افتتحا یک مکان انجام میشه بعد تازه بسترهای اوایشو میخوان تامین کنن باید متوجه باشن که اینطور نمیشه اتفاق درستی و رقم زد…دانشگاهیی که هیئت علمی نداره واقعا میشه اسم دانشگاه روش گذاشت!?
دانشگاهیی که یک سایت درست برای انتخاب واحد نداره و حتی محل تحصیل ثابت نداره چجوری دولت اجازه ی افتتاح رو بهش داده!??!?!?!و بهش بودجه میده
با اساتیدی که برای ارائه درس قرعه کشی میکنن …هرترم یه چیز جدید ارائه میدن

برهان شاهمحمدی
میهمان
برهان شاهمحمدی
26 دی ، 1402

من دانشجوی دانشگاه گرمسار
از همه دردناکتر اینه که سر قدرتنمایی ی سری از ادما ی مشت جوون بیگناه باید تاوان پس بدن

حبیبی
میهمان
حبیبی
26 دی ، 1402

با سلام من دانشجوی ترم ٧ این دانشگاه در مهندسی نفت هستم و میتونم اطلاعات زیادی در اختیارتون بذارم

مهدی
میهمان
مهدی
26 دی ، 1402

دانشکده فنی قم به مراتب بد تر و افتضاح تر است به طوری که نه فقط سالن همایش و کنفرانس و کارگاه و … ندارد بلکه هر مدیر گروه در دانشگاه مدیریت چند گروه و رشته مختلف را به عهده دارد ضمن اینکه در دانشگاه آزاد هم مدیر گروه و استاد است و در خود دانشگاه فنی هم تدریس چند درس را به عهده دارد ، من نمیدونم یک نفر مگر چقدر میتواند وظیفه به عهده بگیرد.
حالا نکته های جالبی وجود دارد مثلا مسئول آموزش دانشگاه درس ادبیات تدریس میکند البته در موقع انتخاب واحد اسم نام استاد دیگری درج میشود و استاد ادبیاتی که نامش در مشخصات کلاس است دستمزد را به مسئول آموزش که ادبیات درس میدهد میپردازد و همه هم از این موضوع مطلع اند. نکته جالب بعد اینکه یک ساختمان جدید در منطقه ای بسیار دور از محل اصلی….

نعیمه
میهمان
نعیمه
26 دی ، 1402

واقعا افتضاحه باعث انصراف خواهر من شد جون امکانات نداشت استاد هم نداشت اصلا جو مناسبی هم نداشت

11
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x