کد خبر: 56221

تاریخ بروزرسانی : 1399/08/11

بورسیه دانشجویان دوره دکتری در دانشگاه صنعتی اوکلند 2020

منابع آزمون دکتری

دانشگاه صنعتی اوکلند

بورسیه دانشجویان دوره دکتری در دانشگاه صنعتی اوکلند 2020

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه صنعتی اوکلند در دوره دکتری دانشجویان را به مدت سه سال بورسیه می‌کند.

دانشگاه صنعتی اوکلند در دوره دکتری دانشجویان را بورسیه می‌کند. متقاضیان بدون محدودیت از همه کشورها می‌توانند در این بورسیه پذیرفته شوند. براساس این بورسیه تحصیلی سالانه ۲۵ هزار دلار به عنوان کمک هزینه زندگی پرداخت می‌شود. پذیرفته شدگان از پرداخت شهریه معاف هستند و این دوره به مدت ۳ سال طول می‌کشد.
دانشکده‌های این دانشگاه شامل علوم فرهنگی و اجتماعی، علوم بازرگانی و حقوق، علوم مهندسی، علوم محیط زیست و بهداشت، مطالعه و توسعه نژادهای بومی است.  این دانشگاه درآمد بالایی از تحقیقات کسب می‌کند آخرین گزارش‌ها نشان می‌دهد سالانه حدود ۲۰ میلیون دلار درآمد دارد.این دانشگاه همچنین توانسته محققان زیادی را سایر دانشگاه‌های جهان به خود جذب کند و اکنون این دانشگاه دارای ۱۶ مرکز تحقیقاتی است.

پردیس دانشگاهی اصلی این دانشگاه در ناحیه تجاری مرکزی شهر آوکلند در خیابان ولزلی واقع شده‌است. دانشگاه صنعتی آوکلند همچنین سه پردیس ثانویه تحت عناوین ساحل شمالی، جنوبی و موسسه ورزش و سلامت هزاره در اختیار دارد. این دانشگاه در راستای هدف برندسازی، از سال ۲۰۱۰ میلادی نام AUT University را برگزید. دانشگاه خود را حامی «جهت گیری خلاقانه در امر آموزش و تحقیقات» می‌داند. به‌طور مشخص تمرکز دانشگاه بر نگاه عمل‌گرایانه و تمرکز به نیازهای دنیای واقعی دارد تا فارغ التحصیلانی با کارایی بالا برای بازار کار فراهم کند. ارتباط نزدیک بین استادان و دانشجویان از ویژگی‌های محیط آموزشی دانشگاه صنعتی آوکلند است. گزارش منتشر شده توسط دانشگاه در سال ۲۰۱۰ نشان می‌دهد که بیش از %۹۰ از فارغ التحصیلان دانشگاه تا شش ماه بعد از فراغت از تحصیل، جذب بازار کار شده یا به مقاطع تحصیلات تکمیلی وارد می‌شوند.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

www.phdphd.org

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x