کد خبر: 63142

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/24

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری 1401 دانشگاه شهرکرد

منابع آزمون دکتری

دکتری 1401 دانشگاه شهرکرد

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری 1401 دانشگاه شهرکرد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشجوی گرامی، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شهرکرد در دو مرحله ثبت نام اینترنتی (بصورت غیرحضوری) و تحویل مدارک (بصورت حضوری )انجام خواهد شد. لازم به ذکراست که فعلا ثبت نام اینترنتی در حال انجام می‌باشد و زمان و روند مرحله دوم ثبت نام که همان تحویل مدارک به صورت حضوری است در اطلاعیه‌بعدی اعلام خواهد شد.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شهرکرد 1402

ثبت نام اینترنتی(مرحله اول ثبت نام):

این نوع ثبت نام از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۵ از ساعت ۸ صبح از طریق سایت دانشگاه شهرکرد به آدرس www.sku.ac.ir آغاز می‌گردد و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۸ ادامه خواهد داشت. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، قبلاً، اسکن مدارک مورد نیاز به شرح ذیل تهیه شده باشند.

مدارک لازم ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری 1401 دانشگاه شهرکرد :

۱- اسکن تصویر شناسنامه از تمام صفحات آن
۲- اسکن تصویر پشت و روی کارت ملی
۳- اسکن مدرک کارشناسی (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی می باشند اسکن مدرک کاردانی نیز نیاز می باشد)
۴- اسکن مدرک کارشناسی ارشد ناپیوسته و یا دکتری حرفه ای دامپزشکی(فارغ التحصیل حداکثر تا ۱۴۰۱/۰۶/۳۱)
پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای دامپزشکی نمی­باشند لازم است گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک با محتوای فرم معدل مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش را به جای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای دامپزشکی اسکن نمایند. این فرم را میتوانید از این لینک دریافت نمائید.
۵- اسکن موافقت کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش محل تعهد و خدمت و همچنین برای سایر کارمندان دولت
۶- زمان و روند ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری بدون آزمون ۱۴۰۱ متعاقباً اعلام خواهد شد.
۷- اسکن تصویر مدرک نظام وظیفه (برای برادران)
⦁ اسکن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت
دانشجویانی که از معافیت تحصیلی دانشجویی استفاده می کنند لازم است قبل از ثبت نام با پرینت کارنامه قبولی به یکی از دفاتر پلیس ۱۰+ نزدیک محل سکونت خود مراجعه  و جهت اخذ معافیت تحصیلی ثبت نام نمایند و رسید اولیه ثبت نام معافیت تحصیلی اخذ شده از دفاتر پلیس ۱۰+ که در آن جمله (تایید اولیه شرایط مشمول) قید شده باشد را اسکن نمایند.
جهت پاسخگویی به سوالات خود در خصوص نظام وظیفه با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۳۲۱۶۴۵ تماس حاصل نمایید.
✅ ثبت نام اینترنتی: شامل مراحل زیر است:
۱- دریافت شناسه کاربری و رمز عبور از طریق لینک
۲ ورود به سامانه sess (سامانه آموزشی دانشگاه شهرکرد) از طریق لینکhttps://sess.sku.ac.ir/ و درج شناسه کاربری وکلمه عبور و تایید آن.
۳ تکمیل صفحه اطلاعات پایه، لازم به ذکر است که در انتهای این صفحه دریافت و درج کد رهگیری از سامانه استعلام مدارک تحصیلی قبلی با ورود به لینک https://estelam.msrt.ir ضروری است.
۴ تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آن­ها:
 پس از تکمیل هر فرم و انتخاب گزینه “ذخیره و ارسال” وارد فرم بعدی خواهید شد. بدیهی است که تکمیل هر یک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.آخرین فرم از این مرحله، فرم ارسال مدارک است که لازم است اسکن مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. پس از انتخاب گزینه “ذخیره و ارسال” فرم از دسترس شما خارج خواهد شد و امکان تغییر در آن را نخواهید داشت. بنابراین در تکمیل فرم ها دقت لازم را به عمل آورید. تمام وضعیت ها به جز فرم “تایید کارشناسان” باید کامل شده باشد. بعد از تکمیل فرم ارسال مدارک وارد فرم تایید کارشناسان شده و تنها گزینه “ذخیره و ارسال” را انتخاب تا وضعیت فرم به صورت “ارجاع” مشاهده شود. بعد از این مرحله منتظر باشید تا فرم “تایید کارشناسان” از شکل ارجاع به وضعیت کامل درآید. سپس می‌توانید پس از انتخاب واحد، درس های خود را مشاهده و با کلیک روی هر کدام وارد کلاس شوید. انتخاب واحد نیمسال اول پس ازتایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام، انجام خواهد شد. (زمان شروع کلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد).

تذکرات مهم:

🌟 – اختصاص شماره دانشجویی به منزله پذیرش قطعی شما در دانشگاه نیست. پذیرش قطعی پس از تحویل اصل مدارک(که متعاقباً در اطلاعیه بعدی اعلام می شود) و تایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام خواهد بود.
🌟 – چنانچه مدارک بارگذاری شده با اصل مدارک تحویل داده شده با هم تطابق نداشته باشد پذیرش شما کان لم یکن تلقی می شود. بنابراین در انجام مراحل ثبت نام دقت کامل به عمل آید.
🌟 – پیگیری وصول تاییدیه تحصیلی مدرک مقاطع قبلی تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱ برعهده دانشجواست درصورت عدم وصول تاییدیه تحصیلی، مجاز به انتخاب واحد نیمسال دوم نخواهید بود.
🌟 – دانشجویان دوره روزانه در حال تحصیل دوره روزانه در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در صورت شرکت در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره ۱ راهنمای شرکت در آزمون(نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می بایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون دکتری سال ۱۴۰۱، (تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۰۹) از تحصیل انصراف قطعی حاصل می نمودند. این داوطلبان لازم است در زمان ثبت نام حضوری فرم انصراف قطعی از دانشگاه قبلی را به این دانشگاه ارائه نمایند. بدیهی است در صورت عدم انصراف قطعی از تحصیل دانشجویان پذیرفته شده در زمان مقرر و قبولی در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱، قبولی آنان در آزمون لغو و هیچ گونه اقدامی نسبت به ثبت نام آنان امکان پذیر نمی باشد.
دانشجویان در حال تحصیل دوره های غیر روزانه(شهریه پرداز) از قبیل شبانه، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها، دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی در مقطع دکتری(مشروط به نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برداران) می بایست در زمان ثبت نام حضوری فرم انصراف قطعی از دانشگاه قبلی را به این دانشگاه ارائه نمایند.
🌟 در صورت وجود هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام می­توانید با کارشناسان مربوطه:۰۳۸۳۲۳۲۴۶۲۹-۰۳۸۳۲۳۲۱۶۲۳ و (۸- ۰۳۲۳۲۴۴۰۱  داخلی ۲۲۹۴) تماس حاصل نمایید.
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری
مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403
 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x