کد خبر: 72270

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/24

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شهرکرد

منابع آزمون دکتری

ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شهرکرد

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شهرکرد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شهرکرد در اطلاعیه شماره 3 به شرح زیر منتشر شد :

ثبت نام حضوری(مرحله دوم ثبت نام):

ثبت نام حضوری از روز دو شنبه مورخ 1402/06/27 از ساعت 30/8 لغایت  ساعت 14 در مکان سالن امتحانات دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد آغاز می‌گردد و تا پایان روز چهارشنبه مورخ 1402/06/29 طبق جدول زمان بندی زیر ادامه خواهد داشت. برای ثبت نام حضوری ارائه اصل کلیه مدارک مورد نیاز به شرح ذیل لازم می باشد.

رشتهتاریخ
رشته هاي فني و مهندسيدوشنبه
1402/06/27
رشته هاي علوم پايه و ادبيات و علوم انساني و علوم رياضيسه شنبه
1402/06/28
رشته كشاورزي ، منابع طبيعي و دامپزشكيچهارشنبه
1402/06/29

. برای ثبت نام حضوری ارائه اصل کلیه مدارک مورد نیاز به شرح ذیل لازم می باشد.

اعلام نتایج پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد

مدارک لازم

1- اصل شناسنامه
2-  اصل کارت ملی
3-  اصل مدرک کارشناسی (داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی می باشند اصل مدرک کاردانی نیز نیاز می باشد)
4-  اصل  مدرک کارشناسی ارشد ناپیوسته و یا دکتری حرفه ای دامپزشکی(فارغ التحصیل حداکثر تا 1402/06/31)
پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری حرفه ای دامپزشکی نمی¬باشند لازم است اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک با محتوای فرم معدل مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش را به جای مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای دامپزشکی ارائه نمایند.
5-  اصل موافقت کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش محل تعهد و خدمت و همچنین برای سایر کارمندان دولت
6 – اصل مدرک نظام وظیفه(برای برادران) اصل کارت پایان خدمت یا کارت معافیت ،دانشجویانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند لازم است رسید اولیه ثبت نام معافیت تحصیلی اخذ شده از دفاتر پلیس 10+ که در آن جمله (تایید اولیه شرایط مشمول ) قید شده باشد را ارائه نمایند.
  جهت پاسخگویی به سوالات خود در خصوص نظام وظیفه با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۳۲۱۶۴۵ تماس حاصل نمایید.
7- سه قطعه عکس 4*3 تمام رخ تهیه شده در سال جاری
8- ثبت نام حضوری پذیرفته شدگان بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی 1402نیز طبق جدول زمانبندی فوق انجام می شود..
9- در صورت نیاز به اصل مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد، تا قبل ثبت نام حضوری نسبت به تهیه کپی برابر با اصل مدارک خود اقدام نمائید و اصل مدارک را در روز ثبت نام تحویل داده و کپی مدارک را نزد خود نگه دارید.

تذکرات مهم:

🔴 -پذیرفته شدگان لازم است حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 در مقطع کارشناسی ارشد  دانش آموخته شوند ، از ثبت نام کسانی که تا تاریخ اعلام شده فارغ التحصیل نمی شوند ،ممانعت به عمل آمده و اسامی آنان به سازمان سنجش ارسال خواهد شد.
🔴 -ثبت نام حضوری منحصرا در تاریخ های تعیین شده و با ارائه مدارک اعلام شده ، صورت می پذیرد و عدم اقدام پذیرفته شدگان در تاریخ های تعیین شده برای ثبت نام به منزله انصراف از ادامه تحصیل تلقی خواهد شد.
🔴 -چنانچه مشخص شود داوطلب در هر مرحله از ثبت نام و هنگام تحصیل، حقایق را کتمان نموده ویا اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نیست، قبولی وی با طل شده و طبق مقررات با وی رفتار خواهد شد .
🔴 -پیگیری وصول تاییدیه تحصیلی مدرک مقاطع قبلی(از سامانه https://portal.saorg.ir (تا قبل از شروع نیمسال دوم سال تحصیلی 1402برعهده دانشجو است . درصورت عدم وصول تاییدیه تحصیلی، مجاز به انتخاب واحد نیمسال دوم نخواهید بود.
🔴 -دانشجویان دوره روزانه  و غیر روزانه در حال تحصیل در مقطع دکتری سال 1401 در صورت پذیرفته شدن در آزمون دکتری سال 1402 و در صورت داشتن سایر شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه شماره 1 راهنمای شرکت در آزمون(نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران) می بایست  فرم انصراف قطعی از رشته قبلی را در زمان ثبت نام حضوری به این دانشگاه ارائه دهند  ..
در صورت وجود هرگونه مشکل در فرآیند ثبت نام می توانید با کارشناسان مربوطه : 03832324629-03832321623 و (8- 032324401 داخلی 2294)تماس حاصل نمایید.
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری
مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403
 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x