کد خبر: 12121

تاریخ بروزرسانی : 1396/07/11

دیپلماسی علمی پایدارترین پل ارتباطی میان کشورها است

منابع آزمون دکتری

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد اعلام کرد : دیپلماسی علمی پایدارترین پل ارتباطی میان کشورها است و حتی بزرگ‌ترین چالش‌ها هم هرگز نمی‌تواند این پل را خراب کنند.

نظر به اینکه دانشگاه فردوسی مشهد در مشهد قرار دارد هدف این است که این دانشگاه به عنوان یک مرجع علمی شناخته شده و دانشجویان مسلمان اگر بخواهند از خدمات تراز اول علمی برخوردار باشند این دانشگاه را انتخاب کنند.

ایشان با اشاره به دستاوردهای شبکه جامع دانشگاهی استان ادامه داد : اولین دستاورد این شبکه عدم وجود چالش مثل گذشته است یعنی رقابت ناسالم مراکز علمی تبدیل به دوستی شده است. با این کار از توان دانشگاه ها به صورت هم‌افزا استفاده می‌شود و ظرفیت‌های بومی به سمت شادی و ایجاد امید دانشجویان دانشگاه حرکت میکند.

این دانشگاه در 4 سال قبل ارتقاء چشمگیری داشته و رتبه نخست را در حوزه فرهنگی و هنری، ورزشی و دیپلماسی علمی در کشور را کسب کرده است.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

همچنین در رتبه‌بندی بین‌المللی سایماگو توانست رتبه نخست شتاب علمی را در بین دانشگاه‌های کشور به دست اورده و در یک سال ۸۲ پله صعود کنند و به رتبه ۴۹۰‌ امین دانشگاه جهان  برسد.

ایشان افزود : طبق ارزشیابی وزارت علوم دانشگاه فردوسی مشهد سومین دانشگاه جامع کشور و در رتبه‌بندی سایماگو ۱۹‌ امین دانشگاه منطقه است که تلاش بر این است به رتبه تک رقمی دست یابد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x