کد خبر: 11938

تاریخ بروزرسانی : 1396/07/12

رشد و توسعه علمی کشور مهم ترین برنامه وزارت علوم

منابع آزمون دکتری

به گزارش وزارت علوم تاکید این وزارتخانه بر رشد و توسعه علمی کشور است و علاوه بر ان پاسخگوی مطالبات دانشگاهیان نیز هستیم.

دکتر سید ضیاء هاشمی اعلام کرد : به دلیل گستردگی و پیچیدگی موضوعات در گروه اموزش عالی و مطالبات دانشگاهیان از این وزارتخانه با صلاحدید ریاست جمهوری اینجانب عهده دار سرپرستی وزارت علوم تحقیقات و فناوری را بر عهده دارم.

از برنامه های مهم که در این وزارتخانه قرار است صورت گیرد می توان به پیگیری امور روزانه وزارت علوم به منظور حفظ و ارتقا رشد و توسعه علمی کشور و آماده سازی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و تامین منابع و امکانات لازم در آستانه شروع سال تحصیلی همراه با آرامش، امید و نشاط اشاره کرد.

ایشان اشاره کرد تا زمانی که در این وزارتخانه مشغول به فعالیت هستم تمام تلاش خود را به کار بسته تا نماینده دانشگاهیان بوده و مطالبات دانشگاهیان را با تمام توان پیگیری خواهم نمود. امروز وظیفه ما ادامه راه مجموعه قبلی وزارت علوم است و همین طور ارتقا و تعالی آموزش عالی با حفظ همزمان آرامش و نشاط در محیط دانشگاهی است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

وی افزود : برای ایجاد یک رابطه متوازن و پویا بین 4 بخش جامعه، صنعت، دانشگاه و دولت زمانی امکان پذیر می شود که اعتماد و مشارکت دانشگاهیان را جلب کنیم و جایگاه دانشگاه را به عنوان مسیر حل مسائل اساسی کشور به ثبات برسانیم.

لازم به ذکر است ریاست جمهوری روز یکشنبه و طبق اصل ۱۳۵ قانون اساسی دکتر سیدضیاء هاشمی را به سرپرستی «وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» منصوب نمودند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x