کد خبر: 34944

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

روند پرداخت وام دانشجویان دکتری

منابع آزمون دکتری

رفع مشکل دریافت وام دکتری از برخی شعب بانکی

روند پرداخت وام دانشجویان دکتری

یزدان مهر گفت: در حال حاضر مشکلی در پرداخت وام دکتری نداریم و با جلساتی که برگزار شد تمامی شعب بانک‌ها روند پرداخت را تسهیل کرده و درخواست‌ها در حال انجام است.

صندوق رفاه دانشجویان در راستای تنوع بخشی به منابع و افزایش توان مالی به منظور افزایش حمایت دانشگاه‌ها و دانشجویان با شناسایی زمینه‌های جلب حمایت مالی سازمان‌ها، نهادها از قبیل بنیاد ۱۵ خرداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمام امام(ره)، سازمان زیباسازی شهرداری تهران، نیکوکاران و خیران، اقداماتی چشمگیر انجام داده است که منجر به جذب مبلغ ۲۳۳ میلیارد تومان اعتبار شده است.

همچنین به منظور ارتقا خدمات‌رسانی و گسترش جامعه تحت پوشش وام شهریه دانشجویان به دانشجویان با بانک قرض‌الحسنه مهر نیز هم‌افزایی انجام داده است .

که در سال اول اجرای این طرح صرفا پرداخت وام شهریه دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی به بانک واگذار شد و تصمیم گرفته شد در صورت استقبال از طرح، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی نیز به این طرح اضافه شوند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

ظرفیت سازی پرداخت مبلغ ۳۲۰۰ میلیارد وام شهریه به دانشجویان دانشگاه‌های غیردولتی، پرداخت وام شهریه با کارمزد ۳ درصد، امکان ۴۸ ماهه برای بازپرداخت وام برای دانشجویان دوره کاردانی و کارشناسی و همچنین ۷۲ ماهه برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری از مهم‌ترین مفاد انعقاد تفاهم‌نامه با بانک فوق است.

وی گفت: در حال حاضر مشکلی در پرداخت وام دکتری نداریم و تمامی شعب بانک ها با جلساتی که برگزار شد روند پرداخت را تسهیل کرده و درخواست ها در حال انجام است.

متاسفانه برخی از دانشگاه ها لیست دانشجویان را دیر ارسال کردند که همین موضوع باعث تاخیر در پرداخت وام دانشجویان شد.

جهت اطلاع از وام ویژه دکتری 97 کلیک کنید

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x