کد خبر: 64365

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/23

نمره قابل قبول زبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

منابع آزمون دکتری

زبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

نمره قابل قبول زبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دستورالعمل نمره قابل قبول زبان دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر محمد علی‌اکبری معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل «نمره زبان قابل قبول دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کردند.

این دستورالعمل در راستای اجرای بند 2 راه‌کنش‌ها و اقدامات کلان کاری با موضوع ارتقای کیفیت و کارآمدی دوره های تحصیلی سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و به منظور رفع مشکلات دانشجویان دکتری تخصصی، ابلاغ شده است.

شرایط تحصیل همزمان در دو رشته یا مقطع در دانشگاه آزاد اسلامی

براساس بندهای این دستورالعمل؛ تمامی دانشجویان دوره دکتری تخصصی موظفند تا قبل از ورود به مرحله آزمون جامع، حداقل نمره قبول مشروط در آزمون‌های زبان را کسب کرده باشند. همچنین تمامی دانشجویان دوره دکتری تخصصی موظفند تا قبل از مرحله دفاع نهایی از رساله، حداقل نمره قابل قبول در آزمون‌های زبان را کسب کرده باشند.

نمرات آزمون های زبان مورد تایید دانشگاه به شرح زیر است:

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

نمره قابل قبول زبان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

 

کدام مدرک زبان برای مصاحبه دکتری و دانشجویان دکتری مورد قبول است؟

مدرک زبان آزمون‌های بین‌المللی شامل تافل و آیلتس در مصاحبه دکترا همه دانشگاه‌ها دارای اعتبار و امتیاز است. اگر نمره خوبی در این آزمون‌های زبان کسب کرده باشید، احتمالا اثر خوبی بر دیدگاه مصاحبه‌کنندگان نیز خواهد داشت.

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

اما داشتن مدرک زبان آزمون‌های بین‌المللی حتی برای دانشجویان دکتری هم الزامی نیست و داوطلبان و دانشجویان دکتری می‌توانند در آزمون‌های زبان که داخل کشور برگزار می‌شود و هزینه به مراتب پایین‌تری دارد شرکت کنند. مدارک زبان آزمون‌های زبان مختلف داخل کشور در همه دانشگاه‌ها لزوما مورد قبول واقع نمی‌شود.

کدام مدرک زبان برای مصاحبه دکتری و دانشجویان دکتری مورد قبول است؟

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهمان
میهمان
مهمان
6 آبان ، 1402

نمره زبان باعث شده یک عده که وقت کلاس خصوصی رفتن ندارن از دکتری عقب بمونن درحالیکه قادر به خوندن و درک مطلب انگلیسی هستند. ولی قبولی در آزمون زبان با لعات بی ربط به رشته تحصیلی و قواعد گرامری پیچیده و نادر، چه کمکی به پیشرفت درسی میکنه؟

آرزو
میهمان
آرزو
6 آبان ، 1402

زیاد هستن افرادی که زبان تخصصی خوبی دارند و سواد خوبی، ولی در این آزمونهای زبان غیر استاندارد نتونستن نمره قبولی بگیرن. پس قرار نیست این آزمون تعیین کننده سواد دکترهای آینده باشه.

امامی
میهمان
امامی
6 آبان ، 1402

ابتدایی‌ترین دانشی که هرکسی باید بلد باشد تسلط به زبان بین‌المللیه، چه بسا که دکتر باشد.

دانشجو
میهمان
دانشجو
6 آبان ، 1402

اگر فارغ‌التحصیل دکتری نتواند دو کلمه انگلیسی بخواند چه فایده‌ای دارد؟!

میترا
میهمان
میترا
6 آبان ، 1402

فارغ التحصیل مقطع دکتری دانشگاه های ما از یک توانمندی ابتدایی زبان انگلیسی بی بهره است و نمی‌تواند ۴ تا سند علمی مرتبط با رشته اش را بخواند!

نتیجه هم میشود افت علمی کشور و راننده اسنپ شدن فارغ التحصیل دکتری!

5
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x