کد خبر: 12871

تاریخ بروزرسانی : 1396/06/11

زمان برگزاری آزمون زبان GRE در شهریور ماه

منابع آزمون دکتری

آزمون GRE همانطور که از اسمش بر میاید: Graduate Record Examination، امتحانیست که برای درخواست پذیرش جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری طراحی شده است. این امتحان دارای دو نوع جنرال (General) و موضوعی (Subject) است. در حالی‌ که جهت دریافت پذیرش برای همه رشته‌ها داشتن نمره قابل قبول در GRE General لازم است، در برخی‌ از رشته‌ها (مثل علوم پایه) گذراندنGRE Subject هم لازم است. در هر حال، آزمون GRE برای کلیه دانشگاههای آمریکا و برخی‌ از دانشگاه های کانادا لازم است و برای سایر نقاط دنیا (مگر موارد استثنا) این امتحان موضوعیت ندارد.

آزمون GRE General به گونه ای طراحی شده است که بتواند توانایی و مهارت شخص امتحان دهنده را جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد و یا مقطع دکتری در قالب یک امتحان جامع ارزیابی کند و آن را زیر عنوان یک سری نمره گزارش دهد. این آزمون همانند تافل TOEFL توسط یک موسسه به نام ETS برگزار میشود و دارای نوع کاغذی و نوع کامپیوتری می‌باشد. نکته جالب آن است که بر خلاف آزمون تافل، نوع کاغذی آزمونGRE از مقبولیت بالاتری برخوردار است.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، برای شركت در آزمون زبان انگلیسی «جی آر ای» حداقل يك ساعت قبل از شروع آزمون باهمراه داشتن پرینت Admission Ticket و يا تایید ثبت نام كه از سوي شركت ETS به ایمیل داوطلبان ارسال گرديده و همچنين دو عددكارت شناسايي معتبر عكس دار (پاسپورت ، كارت ملي …) به آدرس ذيل مراجعه فرمايند.

زمان برگزاري آزمون : روز شنبه مورخ ۹۶/۶/۲۵ ساعت ۸:۳۰ صبح

تهران – خيابان كريم‌خان زند- بين خيابان هاي استاد نجات الهي و سپهبدقرني – پلاك۲۰۴ – سازمان سنجش آموزش كشور

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x