کد خبر: 52461

تاریخ بروزرسانی : 1398/06/10

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

منابع آزمون دکتری

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی توسط معاونت تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

پذیرش دانشجو در دوره دکتری(Ph.D)سال 1398 برابر آئین نامه مربوطه به شماره ۱۹۱۷۷/۱۱ مورخ ۷ / ۳/ ۹۴ طی دو مرحله صورت خواهدگرفت. مرحله اول مربوط به سنجش علمی بوده که برگزاری آزمون آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور انجام گرفته و مرحله دوم آن شامل بررسی سوابق علمی داوطلبان و دعوت به مصاحبه است که توسط دانشگاه­ های پذیرنده دانشجو صورت می­گیرد. در راستای اجرای مرحله دوم موارد ذیل را به اطلاع داوطلبان گرامی می­رساند:

جزئیات ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر (با آزمون و بدون آزمون)

حدنصاب دانشگاه

داوطلبان حاضر در جلسه آزمون که برای آنها کارنامه مرحله اول (سنجش علمی) توسط سازمان سنجش آموزش کشور صادر شده است در صورت داشتن حدنصاب­های تعیین شده، می‌توانند با مراجعه به پورتال آموزشی دانشگاه به نشانی (http://golestan.kntu.ac.ir) از ساعت ۱۴ روز سه شنبه مورخ ۷ خرداد ماه ۹۸ لغایت پایان روز پنجشنبه مورخ ۹ خرداد ماه ۹۸ نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز برابر بند ۲ این اطلاعیه به منظور بررسی اولیه توسط گروه­های آموزشی اقدام نمایند. بدیهی است داوطلباني براي مصاحبه علمي در هر کدرشته محل دعوت خواهند شد که نمره کل مندرج در کارنامه آزمون نيمه­متمرکز دکتري سال ۱۳۹۸ آنها در کد رشته امتحاني مربوطه مساوي يا بالاتر از حدنصاب تعيين شده از طرف دانشگاه باشد.

شایان ذکر است حدنصاب لازم برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگر ۷۰ درصد و برای داوطلبان دارای سهمیه رزمندگان و مربیان حائز شرايط ۸۰ درصد حدنصاب تعيين شده براي داوطلبان آزاد خواهد بود.

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی

لازم است داوطلبان قبل از مراجعه به دانشکده جهت شرکت در مصاحبه، ابتدا نسبت به ثبت نام الکترونیکی و بارگذاری مدارک مورد نیاز زیر در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (گلستان) طبق زمان بندی اعلام شده بالا اقدام نمایند.

•  کلیه صفحات شناسنامه

•  کارت ملی

•  عکس ۴×۳

•  ریزنمرات و مدارک تحصیلی مقاطع تحصیلی (آموزش عالی) قبل (کاردانی، کارشناسی،کارشناسی ارشد)

•  گواهی معدل (برای دانشجویان سال آخرمقطع کارشناسی ارشد)

•  مدرک زبان آزمون های زبان بین الملل مربوط به دو سال گذشته: TOEFL MCHE, IELTS, TOLIMO,

توجه: داوطلبان فاقد مدارک مذکورضروری است از طریق مرکز آموزش های آزاد دانشگاه (برای مشاهده صفحه مربوطه به آدرس: http://stt.kntu.ac.ir مراجعه نمایند)نسبت به تعیین سطح زبان انگلیسی خود اقدام نموده و پیش از برگزاری جلسه مصاحبه گواهی تعیين سطح صادر شده را اخذ و در جلسه مصاحبه ارائه نمايند.

•  کارنامه آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۸ + کارنامه انتخاب رشته دانشگاه ها

•  حکم کارگزینی برای داوطلبان حائز شرایط سهمیه مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری

•  سوابق پژوهشی (صفحه اول و صفحه چکیده پایان نامه، صفحه اول مقالات، اسناد مرتبط با اختراع، اکتشاف و …)

مطلب پیشنهادی :  رشته امر به معروف و نهی از منکر، دانشجوی دکتری می‌گیرد

تبصره ۱- آن‌دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر اصل مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست اصل مدرک کاردانی را نيز ارائه نمايند.

تبصره ۲- آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۳۱ /۶/ ۹۸ در مقاطع کارشناسی­ارشد و یا دکتری حرفه‌ای فارغ‌التحصیل خواهند شد، می­بایست اصل گواهی تأیيد شده توسط دانشگاه محل تحصيل، مربوط به معدل واحدهاي گذرانده تا تاريخ ۳۰ /۱۱/ ۹۷ را بارگذاری کرده و در روز مصاحبه همراه داشته و ارائه نمایند.

* پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام و بررسی مدارک برابر مصوبه هیئت امناء دانشگاه (۰۰۰/ ۸۰۰ ریال معادل هشتاد هزار تومان) در سیستم جامع آموزشی دانشگاه. (هزینه پرداخت شده برای ثبت نام الکترونیکی، بررسی مدارک و مصاحبه بوده و به هیچ عنوان مسترد نمی­شود.)

شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبان

احراز تمامی شرایط اعلامی در دفترچه شماره (۱) و (۲) آزمون نیمه‌متمرکز دکتری سال 1398 و توضیحات تکمیلی مندرج در اطلاعیه هاي سازمان سنجش آموزش کشور.

شرایط اختصاصی دانشگاه

دانشگاه از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی داوطلبان و امتیاز کسب شده در آزمون سازمان سنجش آموزش کشور و مصاحبه علمی (ارزیابی تخصصی) اقدام به پذيرش دانشجو خواهد نمود.

•  امتیاز کل داوطلب با احتساب ۵۰ درصد نمره مصاحبه علمی و ۵۰ درصد نمره آزمون کتبی سازمان سنجش آموزش کشور تعیین خواهد شد.

•  ارائه اصل مدارک بارگذاری شده مورد نظر دانشگاه در سیستم ثبت نامی، در هنگام مراجعه حضوری به دانشکده الزامی است.

•  به مدارک ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

•  ارسال مدارک صرفاً از طریق سامانه جامع آموزشی دانشگاه و در بازه زمانی تعیین شده امکان­پذیر خواهد بود و به مراجعات حضوری و یا اقدام بعد از موعد مقرر ترتیب اثر داده نخواهد شد.

*** مراجعه حضوری با به همراه داشتن اصل مدارک و سوابق بارگذاری شده جهت شرکت در مصاحبه طبق لیست و برنامه زمان­بندی دانشکده­ ها الزامی است.

*** ثبت نام در سامانه جامع آموزشی دانشگاه (به آدرس: http://golestan.kntu.ac.ir) و بارگذاری مدارک ثبت­ نامی مطابق راهنمای ثبت نام غیرحضوری در بازه زمانی تعیین شده بایستي انجام شود.

•  شناسه کاربری و گذرواژه جهت ورود به سیستم به شرح زیر استفاده شود:

شناسه کاربری: به ابتدای شماره داوطلبی عدد ۲۵ (بدون فاصله) اضافه شود.

گذرواژه: شماره ملی ۱۰ رقمی

** جهت مشاهده راهنمای ثبت نام مصاحبه دکتری 98 دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی کلیک نمایید.

محل برگزاری مصاحبه یا آزمون تخصصی

** جهت اطلاع از جزئیات زمان و محل برگزاری جلسات مصاحبه علمی به اطلاعیه­ هایی که در سایت دانشکده ­های مربوطه قرار خواهد گرفت مراجعه نمائید.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
میلاد
میهمان
میلاد
9 خرداد ، 1398

متاسفانه دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین بازهم به لحاظ خدمات افتضاح عمل کرد
سایت گلستانش مشکل داره مثل همیشه و دیگه نمیشه ثبت نام کرد

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x