کد خبر: 52357

تاریخ بروزرسانی : 1398/05/19

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه قم

منابع آزمون دکتری

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه قم

زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه قم

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه قم توسط معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه اعلام شد.

ضمن عرض قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و آرزوی موفقیت برای معرفی شدگان ورود به مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1398 دانشگاه قم، به اطلاع می رساند: کلیه اطلاعات در خصوص جدول زمانبندی مصاحبه، مدارک مورد نیاز، زمان مراجعه و اطلاعات مربوط به شهریه تحصیلی پذیرفته شدگان دوره های نوبت دوم و پردیس ، از طریق وب سایت دانشگاه طی اطلاعیه های جداگانه اعلام خواهد شد.

 

دریافت جدول زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه قم

 

مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری 98 دانشگاه قم

*ارائه مدارک زیر برای انجام مصاحبه لازم و ضروری است :

1 – مدارک شناسایی (اصل شناسنامه و کپی، اصل کارت ملی و کپی) معتبر برای احراز هویت.

2 – ارائه اصل دانشنامه یا گواهی موقت مدرک کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد همراه با ریز نمرات واحدهای گذرانده الزامی است.

تبصره: دانشجویان سال آخر دوره کارشناسی ارشد که فاقد مدرک تحصیلی هستند لازم است تأییدیه دانشگاه محل تحصیل مبنی بر فارغ التحصیل شدن تا تاریخ 31 / 6 / 1398 که حاوی معدل واحدهای گذرانده تا زمان ثبت نام در آزمون باشد، را ارائه دهند.

3 – همراه داشتن یک نسخه چاپی از پایان نامه کارشناسی ارشد در زمان مصاحبه. (ویژه دانش آموختگان)
4 – اصل و تصویر مدرک معتبر دال بر سهمیه مربیان، جانبازی، آزاده، ایثارگری و بستگان درجه اول شهدای عالی مقام

تبصره 1 : ارائه مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه رزمندگان باشد برای آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مذکور جزو واجدین شرایط قرار گرفتهاند، الزامی است.
تبصره 2 : ارائه مدرکی که نشانگر وضعیت استفاده از سهمیه مربیان باشد برای آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه مذکور جزو واجدین شرایط قرار گرفته اند الزامی است. (ارائه آخرین حکم کارگزینی تأیید شده از محل خدمت)

5 – فعالیت های پژوهشی شامل: کتاب، مقاله چاپ شده یا اصل گواهی پذیرش همراه با مقاله، و غیره
6 – گواهی مجوز معتبر احراز رتبه نخبه بودن.

7 – ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند مقررات وظیفه عمومی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون مذکور را مشخص نمایند الزامی است.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور

تبصره : برای دانشجویان سال آخر که از معافیت تحصیلی استفاده می نمایند داشتن گواهی اشتغال به تحصیل با ذکر شماره معافیت تحصیلی کافی است.

8 – ارائه اصل گواهی آزمون های ملی و بین المللی زبان انگلیسی. (اختیاری)
9 – تصویر کارنامه آزمون نیمه متمرکز دوره دکتری 1398

10 – توصیه نامه علمی. ( 2 استاد)

11 – ارائه اصل فیش واریزی به مبلغ یکصد و پنجاه هزار تومان جهت انجام مصاحبه از داوطلبان دوره دکتری سال 1398 به شماره حساب 0110808399004 بانک ملی به نام حساب در آمد اختصاصی خدمات آموزشی دانشگاه قم جهت الزامی است.

12 – تکمیل فرم شماره 1 و نیز ارائه اصل مدارک فوق الذکر در زمان برگزاری مصاحبه علمی ضروری است . (دانلود)

*بدیهی است از داوطلبانی که مدارک آنان در زمان تحویل ناقص باشد، مصاحبه علمی به عمل نخواهد آمد.

 

قابل توجه داوطلبین معرفی شده جهت مصاحبه دکتری دانشگاه قم

داوطلبان گرامی از آنجائیکه اطلاعیه های صادره از سوی مدیریت محترم خدمات آموزشی دانشگاه قم مندرج در وب سایت دانشگاه به صورت جامع اطلاع رسانی می گردد، لذا جهت انجام به نحو احسن مراحل مصاحبه دکتری نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه های مربوطه دقت فرمایید.

1- جدول زمانبندی مراجعه به دانشگاه قم برای مصاحبه علمی/ ارزیابی تخصصی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دکتری تخصصی (p.hD) سال 1398 جهت حضور و اطلاع ، قابل دانلود است:

دریافت جدول زمان مصاحبه دکتری 98 دانشگاه قم

2- اسامی کارشناسان محترم با ذکر شماره تلفن و ساعات پاسخگویی و ایمیل مربوطه به تفکیک دانشکده جهت رفع هرگونه ابهام در اطلاعیه زیر گردیده است:

دریافت اطلاعيه شماره 1 (مصاحبه دكتري 1398)

3- واجدین شرایط محترم مصاحبه علمی/ارزیابی تخصصی جهت انجام مصاحبه در دانشگاه قم باید حداقل سه روز قبل از تاریخ مصاحبه نسبت به واریز هزینه مصاحبه دکتری اقدام نمایند و در ضمن لازم است تصویر فیش واریزی و مدارک و مستندات مورد نیاز را به ایمیل دانشکده مربوطه ارسال نمایند.

واجدین شرایط محترم جهت انجام مصاحبه دکتری در یکی از روزها طبق جدول زمانبندی شده به دانشگاه مراجعه نمایند.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x