کد خبر: 8211

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

شرایط برگزاری مصاحبه دکتری ۹۶ دانشگاه تربیت مدرس

منابع آزمون دکتری

طبق آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری پذیرش دانشجو در این آزمون به صورت دو مرحله ای است که مرحله دوم بر اساس آیین نامه ابلاغی شماره  ۱۱/۱۹۱۷۷ مورخ ۹۴/۳/۷ و مصوبات شورای این دانشگاه انجام خواهد شد. مرحله دوم آزمون شامل “بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی” داوطلبان است که توسط دانشگاه های پذیرنده دانشجو انجام می گیرد.(برای مطالعه بیشتر 5 نکته مهم مصاحبه دکتری کلیک کنید)

همه داوطلبان ثبت نام و شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری سال ۱۳۹۶ این دانشگاه ضروری است مطالب این اطلاعیه را با دقت مطالعه کرده و با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک الزامی و دریافت گواهی انجام ثبت نام در مهلت اعلام شده در این اطلاعیه اقدام و سپس در قالب جدول زمان بندی نسبت به ارائه مدارک لازم و شرکت در مرحله دوم آزمون (ارزیابی تخصصی) اقدام کنند.

شرایط و ضوابط پذیرش:

به کلیه داوطلبان اعلام می شود که شرکت داوطلبان در این مرحله صرفا بر اساس اطلاعات و مدارک خوداظهاری آنان انجام می شود. لذا، احراز کلیه شرایط و ضوابط و توضیحات مذکور در دفترچه شماره ۱ و ۲ آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۳۹۶ سازمان سنجش و مندرجات این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی این دانشگاه برای داوطلبان الزامی است و چنانچه داوطلبی واجد شرایط و ضوابط الزامی نباشد و یا هرگونه مغایرتی در اطلاعات و اصالت مدارک وی وجود داشته باشد مسئول عواقب آن است و در صورت قبولی در هر مرحله ای از پذیرش و تحصیل باشد به تحصیل وی خاتمه داده می شود.

برنامه زمانبندی مرحله دوم آزمون:

  • مرحله دوم آزمون (مصاحبه علمی) کلیه رشته گرایش های این دانشگاه در روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ خرداد ماه برگزار می شود.(برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات کلیدی رزومه نویسی کلیک کنید)
  • برنامه دقیق زمانبندی و راهنمای آزمون شفاهی ( مصاحبه) هر کدرشته محل متعاقبا منتشر خواهد شد.
  • اولویت انجام مصاحبه در وهله اول با داوطلبان شهرستانی و سپس براساس حروف الفبای نام خانوادگی خواهد بود.

 www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x