کد خبر: 62306

تاریخ بروزرسانی : 1401/04/01

جدول میزان شهریه دانشگاه فردوسی مشهد نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400

منابع آزمون دکتری

شهریه دانشگاه فردوسی مشهد

جدول میزان شهریه دانشگاه فردوسی مشهد نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری phdphd.org ، دانشجویان محترم دوره هاي نوبت دوم،آموزش هاي الکترونیکی و پردیس بین الملل دانشگاه فردوسی مشهد ، شهریه به شرح زیر است:

دانشجویان عزیز باید شهریه مربوطه را به صورت پرداخت الکترونیک و از طریق پرتـال دانشــجویی خــود انجـام دهنـد (امکـان پرداخت الکترونیک براي دانشجویان یوروپرداز ورودي 92 به بعد میسر گردیده است). لازم به یــادآوري اســت کـه فـیش هـاي واریزي دانشجویان به هیچ وجه عنوان پذیرفته نمی شود و تبعات ناشی از پرداخت غیـر الکترونیکـی به عهده دانشجویان می باشد.

جدول میزان شهریه دانشگاه فردوسی مشهد نیمسال دوم سال تحصیلی 1401- 1400

دانشجویان در صورت وجود مشکل در پرداخت الکترونیک از مراجعه یا تمـاس بـا حسـابداري خـودداري نمـوده و از گزینه گزارش خطا(تیکتینگ) در پرتال پویا استفاده نموده تا مشکل از طریق مرکز فاوا بررسی و پاسخگویی لازم صورت پذیرد.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

دانشجو بایستی قبل از واریز وجه، با شـماره تلفـن هـاي 38806644 و 38806647 و 38806653) حسـابداري دوره هاي نوبت دوم) تماس گرفته و تکلیف وضعیت مـالی خـود را روشن نماید. لازم به ذکر است عواقب احتمالی عدم پیگیـري موضوع به عهده دانشجو می باشد و در صورتی کـه در آینـده بـدهی هـاي احتمالی انباشته شده به صـورت یـک جـا از دانشـجو مطالبه گردد هیچ گونه اعتراضی مورد پذیرش نخواهد بود.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نوید
میهمان
نوید
19 آذر ، 1402

امکانات رفاهی برای دانشجویان خوابگاهی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و مهمترین ویژگی دانشگاه فردوسی وجود سلف غذایی آفرینشگاه در خوابگاه هست که با تنوع غذایی زیاد یکی از بهترین دانشگاه‌های کشور از این حیث محسوب می‌شود.

نوید
میهمان
نوید
19 آذر ، 1402

دانشگاه فردوسی از جهت امکانات ورزشی نیز شرایط خوبی دارد و با تنوع زمین‌های ورزشی و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی ورزشی در رشته‌های مختلف برای خانم‌ها و آقایان و با تعرفه مناسب دانشجویی، تنوع اوقات فراغت آنان را مهیا کرده است.

حیدری
میهمان
حیدری
13 مرداد ، 1401

اینطوری نیست الان همکار دارم لیسانس و ارشد فردوسی بوده بالینی و دکتری علوم تحقیقات عمومی روانکاوی میکنه وقت سر خواراندن نداره تازه هیات علمی هم شده …. بستگی به رشته و تلاش و انگیزه خود فرد داره

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x