کد خبر: 52996

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/26

شهریه دوره دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه شریف 99-98

منابع آزمون دکتری

شهریه دوره دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه شریف 99-98

شهریه دوره دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه شریف 99-98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، شهریه دوره دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه شریف 99-98 توسط معاونت تحصیلات تکمیلی و آموزش این دانشگاه اعلام شد.

1.شهریه هر نیمسال تحصیلی شامل شهریه ثابت به علاوه شهریه متغیر بر اساس تعداد واحدهاي هر نیمسال میباشد.

شهریه دوره دکتری بدون آزمون پردیس دانشگاه شریف 99-98

2.جدول شهریه هرنیمسال براساس مصوبات پردیس بین الملل کیش دانشگاه شریف اعلام میگردد و در هر نیمسال دانشجویان با پرداخت شهریه از خدمات آموزشی استفاده خواهند نمود.
3.مبلغ شهریه شامل هزینه هاي مسکن، ایاب وذهاب، تغذیه ،کتاب و سایر هزینهه اي دانشجویی نمیشود.
4.در صورت حذف ترم، انصراف و یا اخراج دانشجو از دوره، دانشجو علاوه بر پرداخت شهریه نیم سال ثبت نام شده موظف به پرداخت شهریه ثابت نیمسال بعد می باشد.
5.پرداخت شهریه ثابت در ابتداي هر نیم سال تحصیلی الزامی است حتی اگر دانشجو در مرخصی تحصیلی با شد و یا آنکه در واحدهاي جبرانی یا زبان انگلیسی ثبت نام کرده باشد.

شهریه های بالای ۷۰ میلیون تومان مقطع دکتری

تخفیفات و بورس تحصیلی

1.به سه نفر از پذیرفته شدگان که موفق به کسب رتبه هاي اول تا سوم در مقطع کارشناسی ارشد خود از دانشگاه هاي دولتی سطح یک باشند بورس تحصیلی (معاف از پرداخت شهریه تحصیلی) مصوب هیات امناي دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل کیش به تشخیص شوراي پذیرش پردیس تعلق می گیرد.

تبصره: فارغ التحصیلان پردیس کیش مطابق با ضوابط فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف ارزیابی می شوند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

2.به پذیرفته شدگان مقطع دکتري پردیس که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در پردیس کیش دانشگاه صنعتی شریف گذرانده باشند تا سقف 20 درصد تخفیف در شهریه متغیر به شرط احراز شرایط کیفیت آموزشی تعلق می گیرد.

تبصره: دانشجویان در طول تحصیل تنها میتوانند از یک نوع تخفیف استفاده کنند.

پردیس دانشگاه شریف در یک نگاه

پرديس بين‌الملل دانشگاه صنعتي شريف در سال 1383 فعاليت خود را با همكاري دانشگاه كيش (وابسته به سازمان منطقه آزاد كيش) در جزيره كيش آغاز كرد. در آغاز اين همكاري و با امضاي توافقنامه‌اي بين سازمان منطقه آزاد كيش و دانشگاه صنعتي شريف مديريت دانشگاه كيش طي يك دوره انتقال 4 ساله به دانشگاه صنعتي شريف واگذار شد و سپس در پايان اين دوره و در سال 1388 دانشگاه كيش رسماً به دانشگاه صنعتي شريف به عنوان پرديس بين‌الملل واگذار گرديد. اين واحد دانشگاهي در حال حاضر در سه مقطع كارشناسي و كارشناسي ارشد و دكتري رشته‌هاي فني و مهندسي و همچنين كارشناسي ارشد مديريت دانشجو مي‌پذيرد.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x