کد خبر: 10618

تاریخ بروزرسانی : 1398/03/11

شکل گیری جدید چارت دانشگاه آزاد برای کاهش هزینه های مازاد

منابع آزمون دکتری

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در دویست و بیستمین جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد بیان کرد: تحول در ساختار اداری دانشگاه باید به گونه ای باشد که فرآیندها تسهیل یابد و رضایت مخاطبان ما اعم از دانشجویان، محققان و پژوهشگران فراهم شود.

وی هدف از تغییر چارت دانشگاه آزاد را کاهش هزینه های مازاد، چابک سازی ساختار تشکیلاتی و تزریق کارآمدی به سیستم عنوان کرد و افزود: تحول و چابک سازی باید از حوزه ستادی و سطوح مدیریتی و از بالا به پایین صورت گیرد.

رهبر با تاکید بر اینکه تعدیل ساختار هیچ گاه به معنی تعدیل نیروی انسانی نیست، تاکید کرد: برنامه ما این است که با آینده نگری و باتوجه به نیازهای دانشگاه و شرح وظایف، ساختار ستاد مرکزی سبک تر شده و در همین راستا نیروی انسانی از آموزش ها و مهارت های لازم برخوردار شود به طوری که بتوانیم در راستای ارتقای سطح کیفی افراد کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه تعدیل در ساختار دانشگاه از بالا به پایین خواهد بود، گفت: با آی ‌تی بیس کردن امور، کاهش هزینه ها، تغییر چارت و دورکاری می توان از نیروهای مازاد در سایر بخش های موردنیاز دانشگاه استفاده کرد.

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

رئیس دانشگاه آزاد خواستار ایجاد سیستم اطلاعاتی جامع و یکپارچه از تمامی معاونت های پژوهشی، آموزشی، دانشجوی، اداری و مالی در سطوح واحدها و مراکز دانشگاهی شد و گفت: انتظار ما این است که این آمار و اطلاعات به قدری کامل و جامع و به روز باشد که حوزه ستادی تنها نقش نظارتی بر امور را داشته باشد.

وی بر نظم و حضور مدیران و کارکنان در محل کار به ویژه در ساعات اوج مراجعه ارباب رجوع تاکید کرد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x