کد خبر: 12580

تاریخ بروزرسانی : 1396/07/02

طراحی نرم افزار هوشمندسازی سرویس مدارس در مرکز رشد دانشگاه علم و صنعت ایران

منابع آزمون دکتری

پژوهشگران واحدهای فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علم و صنعت ایران نرم‌افزار هوشمندسازی سرویس مدارس(اسکب) را طراحی و اجرایی کردند.

این طرح براساس گوشی‌های هوشمند طراحی شده و بدون نیاز به سخت افزارهای خاص بوده و دقت مکان‌یابی آن بالاتر از جی پی اس‌های مکان‌یابی است.

با این طرح خانواده ها از امنیت و آسایش فرزندان خود مطمئن می شوند و از مزایای این طرح کاهش زمان انتظار دانش‌آموز و راننده، ارتباط لحظه‌ای والدین با راننده، مشاهده اطلاعات خودرو و راننده، اطلاع‌رسانی در مورد تغییر خودرو یا راننده، تسریع رسیدگی به تاخیرها، ثبت نظم یا بی‌نظمی راننده و دانش‌آموز می باشد.

این طرح مورد استقبال مدیران مدارس، پیمانکاران و مسئولان آموزش و پرورش قرار گرفته است. این طرح راه حلی کلی برای والدین، پیمانکار، راننده و مدرسه ارائه نموده که باعث بهبود سرعت، دقت و اطمینان سرویس حمل و نقل دانش‌آموزان شده و با استفاده از اطلاعات آماری جمع‌آوری شده، مدیران شهری می‌توانند برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای خدمات شهری و کنترل ترافیک داشته باشند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

این سرویس از طریق مدارس در اختیار والدین، پیمانکار و رانندگان قرار میگیرد و مدرسه با نرم‌افزار اختصاصی خود نظارت عالیه بر عملکرد سرویس خواهد داشت.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x