کد خبر: 55312

تاریخ بروزرسانی : 1398/12/10

فراخوان دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه یزد

منابع آزمون دکتری

فراخوان دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه یزد

فراخوان دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه یزد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، فراخوان دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه یزد منتشر شد.

۱. آخرین مهلت ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی) برای متقاضیان ۱۳۹۹/۰۱/۲۰ است.

٢. متقاضیان برای ثبت نام غیرحضوری (الکترونیکی)، می توانند با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس Internet Explorer ) http://golestan.yazd.ac.ir نسخه ۷ به بالا) با مطالعه راهنمای مربوطه، ثبت نام خود را به انجام برسانند.

٣. لازم است بعد از ثبت نام غیرحضوری(الکترونیکی)، اصل همه مدارک مورد نیاز (بند و) را به آدرس دانشگاه یزد – صفائیه -بلوار دانشگاه – چهار راه پژوهش – پردیس اصلی دانشگاه یزد – ساختمان شهید احمدی روشن – مرکز استعدادهای درخشان کد پستی : ۸۹۱۵۸۱۸۴۱۱) پست نمایند.

۴. پذیرش نهایی براساس بررسی مدارک و س وابق داوطلبین ص ورت می گیرد و به مدارک ناقص و یا دریافت شده بعد از تاریخ ۱۳۸۹ /۰۱/۳۰ ترتیب اثر داده نخواهد شد.

۵. نتایج اولیه از طریق وبگاه دانشگاه به آدرس http://www.yazd.ac.ir (زمان تقریبی تیرماه ۹۹) اعلام خواهد شد.

توضیحات مهم

– متقاضی باید حداکثر تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۹ دانش آموخته شود.

۲- پذیرش متقاضیان در مقطع دکتری، در همان رشته تحصیلی با رشته های تحصیلی مرتبط با رشته تحصیلی دوره کارشناسی ارشد داوطلب، به تشخیص گروه آموزشی و تائید شورای آموزشی دانشگاه امکان پذیر است.

٣- پذیرش بدون آزمون در مقطع دکتری از دانش آموختگانی که یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی با کارشناسی ارشد آنها دانشگاه های غیر دولتی، غیرانتفاعی، آزاد، پیام نور، نیمه حضوری، جامع علمی کاربردی، مجازی، پژوهشکده ها، پردیس های بین الملل و دانشگاه فرهنگیان باشد و همچنین دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته صورت نمی گیرد.

۴- دانش آموختگان اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاه های خارج از کشور، مجاز به استفاده از این آئین نامه برای ورود بدون آزمون به دوره دکتری نیستند.

۵- تغییر رشته محل تحصیل و میهمانی برای متقاضیانی که از طریق آئین نامه استعدادهای درخشان پذیرش بدون آزمون می شوند، ممنوع است.

۶- پذیرش نهایی دانشجویان کارشناسی ارشد برای ورود بدون آزمون در مقطع دکتری، مطابق ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مقررات دانشگاه و تائید سازمان سنجش آموزش کشور انجام می پذیرد. بدیهی است تشکیل پرونده و دعوت به مصاحبه، هیچ گونه حقی برای داوطلب ایجاد نخواهد کرد و نتایج پس از ارزیابی و امتیاز دهی به فعالیت ها و سوابق داوطلبین تعیین و اعلام خواهد شد.

۷- ثبت نام قطعی پس از پذیرش علمی و تائید سازمان سنجش، منوط به تانید دبیرخانه هیات مرکزی گزینش دانشجو مستقر در سازمان سنجش آموزش کشور خواهد بود؛ بنابراین دانشگاه یزد از صدور هرگونه گواهی اشتغال به تحصیل تا دریافت این تائیدیه معذور است.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

۸- مدارک ارسالی و وجه واریزی، به هیچ عنوان مسترد نخواهد شد. لذا به داوطلبان توصیه می شود با دقت لازم، مفاد اطلاعیه راه مطالعه و فقط در صورت دارا بودن شرایط مربوط، نسبت به ثبت نام در فراخوان اقدام نمایند.

مبلغ حق ثبت نام برای دانش آموختگان سایر دانشگاه ها مبلغ ۷۰۰/۰۰۰ (هفتصد هزار ریال) است. این مبلغ برای دانش آموختگان دانشگاه یزد در یکی از مقاطع کارشناسی پیوسته یا کارشناسی ارشد مبلغ ۵۰۰/۰۰۰ (پانصدهزار ریال می باشد. تذکر : لازم به توضیح است که در هنگام پرداخت اینترنتی، مبلغ پیش فرض ۵۰۰/۰۰۰ ریال است که متقاضیان فارغ التحصیل سایر دانشگاهها باید مقدار پیش فرض را به صورت دستی در قسمت “مبلغ پرداختی به ۷۰۰/۰۰۰ ریال تغییر دهند و سپس جهت پرداخت، آیکن “بانک تجارت” را انتخاب نمایند. لذا آن دسته از متقاضیانی که هیچ یک از مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه یزد فارغ التحصیل نشده اند و فقط مبلغ ۵۰۰۰۰۰ ریال را پرداخت و ثبت نام خود را تکمیل نموده اند لازم است با مراجعه به سامانه پرداخت الکترونیک دانشگاه یزد به آدرس : https://yazd.ac.ir/epay/talent و تکمیل موارد خواسته شده و مشخصات خود مشابه تصویر ذیل نسبت به واریز مبلغ دوم (۲۰۰۰۰۰ ریال) اقدام نمایند و رسید واریزی را اسکن نموده و در هنگام ثبت نام بارگذاری نمایند(دکتری بدون آزمون دانشگاه شاهد سال تحصیلی 1400-1399).

فرآیند اجرای پذیرش دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه یزد

1- امتیاز پژوهشی حداکثر ۴۰ امتیاز (مطابق جدول شماره ۱)، امتیاز آموزشی حداکثر ۳۰ امتیاز (مطابق جدول شماره ۲) و امتیاز مصاحبه حداکثر ۳۰ امتیاز (مطابق جدول شماره ۳) است. امتیازدهی به مدارک زبان متقاضیان برای دارندگان مدرک زبان)، عیناً مطابق جدول شماره ۴ صورت خواهد گرفت.

۲- امتیازدهی توسط کمیته علمی رشته ذیربط صورت می گیرد و داوطلبانی که حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیتهای آموزشی و پژوهشی و مصاحبه را مطابق با جداول شماره ۱، ۲ و ۳ کسب نمایند، به ترتیب امتیاز در اولویت بررسی قرار می گیرند.

٣- پس از بررسی های لازم، اسامی پذیرفته شدگان اولیه در موعد مقرر، از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه اعلام خواهد شد.

دکتری بدون آزمون 99 دانشگاه اراک

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x