کد خبر: 33507

تاریخ بروزرسانی : 1401/05/14

فروشگاه کتاب زبان تک

منابع آزمون دکتری

فروشگاه زبان تک بزرگترین سامانه فروش اینترنتی کتاب های زبان خارجی در ایران است که می کوشد با گسترده ی از کتاب های متنوع در زمینه زبان انگلیسی,المانی,فرانسوی,اسپانیایی,ترکی,ایلتس,تافل,فلش کارت برای طیف وسیعی از کاربران فراهم اورد.هدف تیم فروشگاه زبان تک فروش کتاب زبان نیست بلکه ایجاد محیطی برای ارتباط بیشتر اهالی کتاب است.مهمترین مزیت این پایگاه ارسال رایگان و خرید با تخفیف کتاب زبان برای خریدهای بالای 130 هزارتومان میباشد.فروش اینترنتی کتاب زبان تجربه 4 ساله ما میباشد.شما میتوانید 24 ساعته با پشتیبانی فروشگاه در تماس باشید.از سایت ما دیدن کنید و انلاین سفارش دهید.

 

http://www.zabantak.com

 

بزرگترین مرجع فروش کتاب های زبان انگلیسی , المانی , فرانسوی , اسپانیایی
ادرس دفتر مرکزی: تهران میدان انقلاب خ کارگر جنوبی ابتدای روانمهر پ 168 طبقه دوم واحد 4
09128925044 -021-66405560

 

«شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه زبان تک»

قوانین سایت:

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه اینترنتی زبان تک منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و خدمات فروشگاه اینترنتی  زبان تک تغییراتی در آینده ایجاد شود در همین صفحه اطلاع رسانی میشود..

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی:

فروشگاه اینترنتی زبان تک به اطلاعات خصوصی افرادی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن مراقبت می‏‌کند.

فروشگاه اینترنتی زبان تک تعهد می نماید در حد توان از حریم شخصی شما مراقبت کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، افزایش دهد..

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات فروشگاه اینترنتی زبان تک ، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات،تصاویر و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاه اینترنتی زبان تک جزئی از اموال فروشگاه اینترنتی زبان تک محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار فروشگاه اینترنتی زبان تک است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه اینترنتی  زبان تک محفوظ می‏‌دارد.

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

– فروشگاه اینترنتی زبان تک به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان ثبت سفارش می‌‏دهد و لیکن از ساعت 8 صبح الی 18 بعد از ظهر روزهای کاری، امکان پاسخگویی و پیگیری و ارسال سفارشات میباشد.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x