کد خبر: 53046

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

فروش ووچر آزمون زبانهاي بين‌المللي TOEFL و GRE

منابع آزمون دکتری

فروش ووچر آزمون زبانهاي بين‌المللي TOEFL و GRE

فروش ووچر آزمون زبانهاي بين‌المللي TOEFL و GRE

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص فروش ووچر آزمون زبانهاي بين‌المللي TOEFL و GRE منتشر شد.

بدين‌وسيله به اطلاع كليه داوطلبان آزمون های GRE و TOEFL مي‌رساند، فروش مرحله دوم ووچر در روز پنجشنبه مورخ 98/03/30 رأس ساعت 9 صبح صورت مي‌پذيرد، لذا داوطلبان مي‌توانند با ورود به سايت اين سازمان، در قسمت لينك آزمونهاي بين‌المللي اقدام به خريد ووچر نمايند.

قيمت تمام شده فروش هر ووچر TOEFL با احتساب كليه هزينه‌هاي متعلقه 28.500.000 ریال (معادل دو ميليون و هشتصد و پنجاه هزار تومان) و قيمت فروش ووچر GRE نيز برابر 26.500.000 ريال (معادل دو ميليون و ششصد و پنجاه هزار تومان) مي‌باشد(حداقل نمره قبولی در ازمون GRE).

آزمون GRE برای مصاحبه دکتری

آزمون GRE همانطور که از اسمش بر میاید: Graduate Record Examination، امتحانیست که برای درخواست پذیرش جهت ورود به مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری طراحی شده است. این امتحان دارای دو نوع جنرال (General) و موضوعی (Subject) است. در حالی‌ که جهت دریافت پذیرش برای همه رشته‌ها داشتن نمره قابل قبول در GRE General لازم است، در برخی‌ از رشته‌ها (مثل علوم پایه) گذراندن GRE Subject هم لازم است. در هر حال، آزمون GRE برای کلیه دانشگاههای آمریکا و برخی‌ از دانشگاه های کانادا لازم است و برای سایر نقاط دنیا (مگر موارد استثنا) این امتحان موضوعیت ندارد(ادامه مطلب…).

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x