کد خبر: 56333

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/11

لغو آزمون جامع دکتری امکانپذیر نیست

منابع آزمون دکتری

اعلام زمان مصاحبه با تاخیر دکتری دانشگاه آزاد 98

لغو آزمون جامع دکتری امکانپذیر نیست

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، سخنگوی دانشگاه آزاد گفت: لغو آزمون جامع دکتری امکانپذیر نیست و آزمون در موعد مقرر و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

آزمون جامع دکتری معمولا دو بار در سال برای آن دسته از دانشجویانی که واحدهای آموزشی خود را به پایان رسانده اند و برای شرکت در آزمون جامع، اعلام آمادگی کرده اند، برگزار می شود. طبق بخشنامه های صادره از سوی دانشگاه آزاد اسلامی، مقرر شده بود که این دوره از آزمون جامع دوره دکتری در تیر ماه سال ۹۹ برگزار شود.

احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به نامه یک هزار و ۵۰۰ دانشجوی مقطع دکتری مبنی بر لغو آزمون جامع اظهار کرد: آزمون جامع یکی از مراحل مهم دوره دکتری است. به هیچ عنوان امکان جایگزینی معدل برای این آزمون و اینکه به صورت مجازی برگزار شود، وجود ندارد.

سخنگوی دانشگاه آزاد افزود: آزمون جامع در موعد مقرر و به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حیدری تصریح کرد: بهتر است دانشجویان در مدت زمان باقی مانده، نسبت به مطالعه منابع اقدام کنند تا برای آزمون آماده شوند.

گفتنی است، روز گذشته ۱۵۰۰ دانشجوی مقطع دکتری دانشگاه آزاد در نامه‌ای به محمدمهدی طهرانچی،(اعتراض دانشجویان دکتری به برگزاری آزمون جامع در ایام کرونا) رئیس این دانشگاه، ضمن درخواست لغو آزمون جامع از پیامد‌های برگزاری آن برای سلامت داوطلبان گفته و خواستند که دانشگاه آزاد همانند برخی از دانشگاه‌ها و حتی علوم پایه دانشگاه آزاد که آزمون جامع را لغو و معدل نمرات را جایگزین کرده اند، نسبت به این مهم مساعدت کند.

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

دانشگاه آزاد به دلیل شیوع بیماری کرونا و تغییر زمانبندی نیمسال تحصیلی ۹۹-۹۸ و امتحانات به منظور رعایت بهداشت و دستورالعمل های پیشگیری از همه گیری این ویروس، زمان برگزاری آزمون جامع دکتری را تغییر داده و اعلام کرده است که آزمون جامع دکتری را در نیمه دوم تابستان ۹۹ برگزار می‌کند البته زمان دقیق آن پس از عبور از شرایط فعلی، مشخص خواهد شد.

آزمون جامع دکتری در موعد مقرر و حضوری برگزار می‌شود

رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در این رابطه به ایرنا گفت: با احترام به دانشجویان عزیز مهمترین مرحله در دوره دکتری، آزمون جامع است و به هیچ عنوان جایگزینی این مرحله با معدل یا آزمون مجازی امکان پذیر نیست.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد هیچ برنامه ای برای لغو آزمون جامع دکتری ندارد و این آزمون در تاریخ مقرر و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
16 تیر ، 1399

موافق تعویق آزمون دکتری میباشم

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x