کد خبر: 10439

تاریخ بروزرسانی : 1402/12/18

مجله پژوهشهای نانومدیکال

منابع آزمون دکتری

مجله پژوهشهای نانومدیکال

مجله پژوهشهای نانومدیکال

مجله پژوهشهای نانومدیکال یا مجله تحقیقاتی نانوپزشکی (Nanomed Res J) با هدف ارائه یک انجمن بین المللی برای ارائه تحقیقات اصلی، بررسی های تفسیری و بحث در مورد پیشرفت های جدید در زمینه نانوپزشکی است. مقالاتی که ایده‌های بدیع با کاربردهای عملی را پیشنهاد می‌کنند، و همچنین مقالاتی که دانش بکارگیری تکنیک‌های سایر رشته‌ها را در نانوپزشکی نشان می‌دهند یا گزارش‌هایی از آزمایش‌هایی که با دقت اجرا شده و تفسیر درستی دارند، استقبال می‌شود.

نحوه امتیازدهی مصاحبه آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی اعلام شد

دسترسی بین المللی، دسترسی آزاد، بازبینی شده، الکترونیکی و چاپ سه ماهه منتشر شده توسط انجمن ملی علوم نانو (ISNM) است. مجله تحقیقات نانومدین، مقالات پژوهشی اصلی، مقالات مرور، مقالات مینی بازنویسی، گزارش موارد و ارتباطات کوتاه را منتشر می کند که طیف گسترده ای از نتایج نظری و تجربی مربوط به کاربرد علم نانو و فناوری نانو در حوزه های تخصصی و بین رشته ای را شامل می شود، اما نه محدود به آن، تشخیص، درمان، نظارت، پیش بینی و پیشگیری از بیماری ها، مهندسی بافت، نانو زیست سنج ها، حامل های کاربردی شده و سیستم های تحویل دارو هدفمند  را شامل میشود.

ISSN: 2476-3489 eISSN: 2476-7123

صاحب امتیاز:
انجمن علمی نانوفناوری پزشکی ایران
مدیر مسئول:
دکتر سید مهدی رضایت
سردبیر:
دکتر فرید درکوش
تلفن نشریه: ۰۲۱-۸۸۹۵۴۹۲۵

Acceptance Timeline Diagram 

فراخوان فصلنامه دانش و تندرستی

آزمایشات روی حیوانات یا انسانها باید بر اساس دستورالعمل ها و اعلامیه های بین المللی و همچنین مقررات محلی اداره شده توسط کمیته های اخلاقی کشورهایی که در آن تحقیق انجام می شود، پایبند باشند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x