کد خبر: 70681

تاریخ بروزرسانی : 1403/01/21

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

منابع آزمون دکتری

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، بهنوش طباطبایی بازیگر کشورمان دارای مدرک دکتری روانشناسی تربیتی است.

بهنوش طباطبایی (زادهٔ ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. یک دورهٔ بازیگری در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است. او برای ایفای نقش در فیلم ماجرای نیمروز ۲: ردّ خون نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی‌وهفتمین جشنوارهٔ فیلم فجر (۱۳۹۷) شد.

 

معرفی جامع و تخصصی رشته روانشناسی تربیتی

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

وی در این باره نوشت :

از سال ۹۱ شروع به تحصیل کردم در مقطع کارشناسی در رشته‌ی روانشناسی عمومی و بعد از آن در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌ی روانشناسی بالینی و اکنون در در حوزه روانشناسی تربیتی.
بسیار خوشحالم که عضوی کوچک از این خانواده‌ی بزرگ هستم و به این خانواده‌ی جدید می‌بالم و امیدوارم با کمک خداوند و بزرگان و اساتید روانشناسی بتوانم در این راه و در خدمت به ایرانم اثر گذار باشم.

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

بهنوش طباطبایی، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۶۰ در محلۀ یوسف‌آباد تهران به دنیا آمد. پدرش سید ناصر طباطبایی کارشناس عمران در وزارت مسکن و شهرسازی پیشین (راه و شهرسازی کنونی) و مادرش آموزگار بود. وی فرزند دوم خانواده است و تنها یک خواهر بزرگتر بنام تینوش دارد. وی در دورهٔ دبستان با مهراوه شریفی‌نیا هم‌درس بود و به‌ویژه با دیدن بازی شریفی‌نیا در فیلم دزد و عروسک‌ها (۱۳۶۸) بیش از پیش، به بازیگری علاقه‌مند شد و با پافشاری‌های بسیار خود سرانجام توانست در سال ۱۳۷۲ در مدرسهٔ هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان، دورهٔ بازیگری را آغاز کند.
طباطبایی ، در رشتهٔ مهندسی رایانه دارای دانشنامهٔ کارشناسی و در رشتۀ روان‌شناسی دارای دانشنامهٔ دکترا در گرایش روان‌شناسی تربیتی است. او یک دورهٔ بازیگری را نیز در دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران گذرانده‌است.مدرک دکتری بهنوش طباطباییطباطبایی به‌واسطهٔ بازی در فیلم مصائب دوشیزه با مهدی پاکدل، بازیگر، آشنا شد و این دو در ۱۱ اسفند ۱۳۸۹ با یکدیگر پیوند زناشویی بستند؛ ولی پس از ۶ سال زندگی مشترک، در سال ۱۳۹۵ از یکدیگر جدا شدند.

ظرفیت دکتری روانشناسی تربیتی دانشگاه آزاد

استاد بهنوش طباطبایی 

وی درکنار بازیگری به استاد شدن در دانشگاه و تدریس هم پرداخته است. استاد بهنوش طباطبایی در دانشگاه پیام نور به تدریس روانشناسی تربیتی می پردازد.🌹

استاد بهنوش طباطبایی در دانشگاه پیام نور + مدرک دکتری بهنوش طباطبایی

کلاس های دانشگاه آنلاین است، اما استاد بهنوش طباطبایی،چنان دانشجویان را به سر ذوق آورد که برخی خواهان جلسه حضوری شدند و شد این عکس یادگاری.

مدرک دکتری بهنوش طباطبایی چیست؟

بهنوش طباطبایی، بازیگر ۴۲ ساله سینما، تلویزیون و تئاتر که بیش از بیست سال از اولین فعالیت‌هایش در زمینه بازیگری می‌گذرد، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود درباره ورودش به حوزه مدلینگ صحبت کرده و دلیل جالبی را برای ورود به این حوزه عنوان کرده است. این بازیگر می‌گوید بازیگران هالیوود به قصد رونق تولید داخلی با برندها همکاری می‌کنند و او نیز چنین هدفی را دارد. طباطبایی در این گفت‌وگو درباره انگیزه خود از انتشار تصاویر و ویدئوهایش در حال ورزش کردن هم صحبت کرده و هدف از انجام این کار را هم تأثیرگذاری در بین بانوان جوان و بخصوص میانسال بیان کرده است. در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های این بازیگر درباره مدلینگ، ورزش کردن و بازیگری در گفت‌وگو با مجله فیلم را خواهید. خواند.

مطلب پیشنهادی :  آمار جدید انتخاب رشته کنندگان آزمون دکتری

مدرک تحصیلی پوریا پورسرخ

مدلینگ

مدلینگ در همه جای دنیا یک کار حرفه‌ای و مرسوم است و حتی بازیگران درجه یک هالیوود هم این کار را می‌کنند. دیدگاه من این است که آنها دلسوز صنعت کشورشان هستند و دوست دارند دست همدیگر را بگیرند و با هم بالا بیایند. ما الآن در کشورمان در موقعیتی هستیم که باید از برند و محصول ایرانی حمایت کنیم.

من از آغاز فعالیت‌هایم و از همان 17-18 سال پیش پیشنهاد تبلیغاتی داشتم و در یک دوره‌ای هم داشتم به این حوزه ورود می‌کردم و اتفاقاً پیشنهادی که داشتم هم از سوی یک برند پوشاک بود (سال 82)، اما آن زمان کلاً تبلیغات برای بازیگرها ممنوع شد. بعد از آن این مسیر فقط برای آقایان بازیگر باز شد و جدیداً هم برای خانم‌ها. فکر می‌کنم من اولین خانم بازیگری باشم که در این سطح تبلیغات محیطی به‌عنوان مدل فعالیت کرده‌ام.

توصیه به علاقه‌مندان بازیگری

به علاقه‌مندانی که به دنبال بازیگر شدن هستند، حتماً راهی که خودم رفتم را توصیه می‌کنم. می‌گویم خیلی مهم است که ببینی چقدر عاشق این کار هستی و چقدر می‌توانی سختی‌هایش را تحمل کنی و آیا اصلاً استعداد داری؟ حتماً باید برای ورود از مکان‌های آموزشی استفاده کنی. ورودش شاید آسان باشد اما ماندگاری در آن سخت‌تر است.

حسرت

هیچ حسرتی در زندگی‌ام ندارم چون برای رسیدن به کیفیت مطلوب زندگی تلاش کرده‌ام. من تلاش خودم را کرده‌ام و یا رسیده‌ام و یا نرسیده‌ام. مهم این است که تلاش کرده‌ام و شاید به یک هدفی که مد نظرم بوده است نرسیده‌ام ولی به واسطه آن تلاش به چیزهای دیگری رسیده‌ام که شاید آنها مسیرهای بهتری را پیش پای من گذاشته است.

آرزو

آرزو دارم که همیشه آرامش داشته باشم و بتوانم آرامشم را به دیگران منتقل کنم. آرزو دارم که تا لحظه آخر تمیز و با کیفیت بالا زندگی کنم.

با آرزوی موفقیت برای خانم دکتر بهنوش طباطبایی هنرمند توانا و استادگرامی 💐💐💐

 

مدرک دکتری پوریا پورسرخ چیست؟

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 3 رای ها
امتیاز بدهید
guest
37 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهتاب
میهمان
مهتاب
13 اسفند ، 1402

چه خانم دکتر زیبایی 😍

نیلوفر آبی
میهمان
نیلوفر آبی
10 شهریور ، 1402

امیدوارم همیشه موفق باشی❤️

محرمانه
میهمان
محرمانه
10 شهریور ، 1402

کیهان یه صفحه داشت به اسم نسل سوم . در به در دنبال یه نوجوونِ ارزشی میگشتن که به عنوان نخبه حزب اللهی به مردم بندازن . دوتا نخبه ام به جهان معرفی کردن . یکیشون که قصه های اتل متل مینوشت مهدی محمدی بود که اونوقتا ۱۴ سال داشت . تا بیست سالش شد فرستادنش تو تیمِ سعید جلیلی بدون هیچ تجربه ای بشه مذاکره کننده ارشد !!!! یکیشونم بهنوش طباطبایی بود که بهش سیّده بازیگرای ایران میگفتن . اوشونم خوش به حالش شد مخِ مهدى پاکدلو زد . مهدى ام چن سال بعد از زندگی با اوشون صرفنظر کرد!!!!!!

سید
میهمان
سید
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  محرمانه

لطفا قضاوت نکنید

محرمانه
میهمان
محرمانه
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  سید

قضاوت؟؟؟؟؟؟؟
واقعا باید خون گریست. ایشون با چه رانت و پارتی وارد صدا و سیما و سینما شد و الان با تایید کدام نهاد و دستگاه وارد دانشگاه شده و حق یکی دیگه را پایمال کرده است؟ ایشون روانشناسی بلد هست که طلاق گرفته؟

سید
میهمان
سید
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  محرمانه

یادمه فردوسی پور هم موقعی که مدرک با فوق لیسانس داشت، تو دانشگاه تدریس می کرد.

ناشناس
میهمان
ناشناس
10 شهریور ، 1402

پس تمام این افرادی که اسم شان به گوش مان خورده از قبل تایید شده آقایان اند و همه چیز از قبل برنامه ریزی شده است. کی فکر می کرد بهنوش طباطبایی با آن همه آرایش و خودنمایی دست پرورده روزنامه کیهان باشد.حالا معنی اصلی
شعار نترسید نترسید ما همه با هم هستیم را می فهمم

Hesam
میهمان
Hesam
10 شهریور ، 1402

تحصیلات وی لیسانس مهندسی کامپیوتر و یک دوره بازیگری در دانشکده هنر‌های زیبای دانشگاه تهران گذرانده است!!!!!!!!
حالا ایشون استاد چی هستند ؟!!!!!!
باوجود هزاران دکترا و ده ها هزار فوق لیسانس بیکار

...
میهمان
...
10 شهریور ، 1402

منم با سیکل می خوام تدریس کنم
ای کاش آشنایی چیزی داشتم

نگار
میهمان
نگار
10 شهریور ، 1402

چقدر مردم بیمار روانی اند واقعا!خدا به ما در چند سال آینده رحم کنه. پر از کینه و حسادت و بدبختی….

ناشناس
میهمان
ناشناس
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  نگار

شما احتمالن خود بهنوش نیستی ب اسم نگار کامنت گذاشتی؟

کرباسچی
میهمان
کرباسچی
10 شهریور ، 1402

درجه بندی مدرسان و اعضاء هیئت علمی دانشگاه از آموزشیار و مربی آغاز میشود و پس از طی مراحل به مرحله استادیار می رسد و سپس پس از چند سال و طی مراحل به رتبه دانشیاری می رسد و پس از طی مراحل ارتقاء علمی و کسب تجربه نهایتا به مقام استاد یا استاد تمام می رسد، از نظر چارت علمی و اداری و آموزشی این خانم هنوز تا رسیدن به عنوان استاد از زمین تا مریخ فاصله دارد

صادقی
میهمان
صادقی
10 شهریور ، 1402

ظلم بزرگی است که هاروارد را هم دانشگاه خطاب کنیم و ساختمانی به اسم پیام نور را هم دانشگاه بنامیم

ناشناس
میهمان
ناشناس
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  صادقی

لطفا نظرتان را درباره موضوع بدید.
چرا دانشگاه پیام نور را زیر سوال می برید؟
فکرد کردید دانشگاه دولتی یا آزاد خیلی تحفه است؟
حد اقل پیام نوری ها کتاب می خوانند و آزمون های متمرکز دارند شبیه کنکور ، نه اینکه استاد از یک درس 4 واحدی یک جزوه 20 صفحه ای بگذارد کف دست شما و از همون سوال طرح کنه در دانشگاه دولتی …. یا سوالات را بفروشد در دانشگاه آزاد واحد ….. .

استاد
میهمان
استاد
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  صادقی

مردم ما ماشالله شعور و درکی در حد بینهایت دارند هرکس که به دانشگاه پیام نور و آزاد میره پخمه و کودن و حیوان و مایه ننگ ایران در جامعه جهانی حساب میشه و بعد هم که استخدام میشه جایی با هزار لفظ رکیک و زننده از خجالتش درمیان. والا همین بچه های پیام نور بخش اعظم قبولی های ارشد در دانشگاه های تاپ دولتی هستند. در ضمن دولتی های ما هاروارد و آکسفورد و استنفورد هستند ؟ با مدرک اونها فقط میشه راحت تر بورسیه گرفت و رفت وگرنه اونها هم برای قاب کردن و پز دادن خیلی به درد میخورن … اینقدر تر و خشک رو باهم نسوزونید

سبحان
میهمان
سبحان
10 شهریور ، 1402

روانشناسی یه حرفه ی بسیار حساس هست متاسفانه تو ایران هرکس از در میاد تو میره روانشناسی نتیجه اش میشه اینکه وقتی میری جلسه ی مشاوره اون یک ذره امید و انگیزه ای هم که داری از بین میره از بس چرت و پرت تحویل ادم میدن ما تو ایران اصلا روانشناس خوب ندارم اگر داشتیم وضع جامعه این نبود همه دیوانه شدن و پرخاشگر

انسان باشید
میهمان
انسان باشید
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  سبحان

چراهمه مردم مایادگرفتن باعقده وکینه درموردیک نفرنظرمیدن چرانمیخوایم ازموفقیت یه نفرخوشحال شیم واقعاجای تاسف داره که همه باعقده وکینه فقط توهین کردنوبلدن موفق باشی بهنوش جان من که خیلی دوستت دارم

minaei far
میهمان
minaei far
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  سبحان

استاد دانشگاه شده شما چرا ناراحتی

داوطلب
میهمان
داوطلب
10 شهریور ، 1402

من کاری ندارم که دانشگاهش آزاد بوده یا پیام نور بدون کنکور یا واحد بین الملل . در هر دو مدا دانشگاه آدم با سواد و بیسواد دیدم. رشته خودم روانشناسیه و میدونم به قدری تو این رشته فساد و افسارگسیختگی هست که هیچ کجا نیست. ولی ایشون با همون حرف زدنش درباره پالتوی پوست نشون داد که چقدر حالیشه. حالا ما که بخیل نیستیم . سه تا دکترای دیگه هم بگیره مبارکش باشه

لیلا
میهمان
لیلا
10 شهریور ، 1402

آفرین دختر خوب ایرانی انشاءالله موفق باشی با صحت و سلامت جسم و جان و روح

نادیا
میهمان
نادیا
10 شهریور ، 1402

اسم دانشگاه هم بگن دیگه
دانشگاه آزاد واحد…
دکترای پولی

مصطفی
میهمان
مصطفی
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  نادیا

شما اول قبول بشو بعد اگه تونستی با زحمت از جیب خودت برای ارتقا خودت تلاش کنی اوندقت به دانشکاه آزادش انتقاد کن . با سهمیه و رانت دولتی که قبول نشده .بعدشم یکمی چشم داشته باش موفقیت مردم رو بتونی ببینی

سامان
میهمان
سامان
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  نادیا

امان از حسادت…

ناصرخانی
میهمان
ناصرخانی
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  نادیا

واقعیت اینه که حتی اگه تو آزمون ارشد و دکتری دانشگاه آزاد حتی همه دروس رو منفی هم بزنید باز پذیرش میشید فقط پول می خواد

ناشناس
میهمان
ناشناس
10 شهریور ، 1402

به عنوان یه روانشناس واقعا از روان شناس خوندن ایشون شرمسارم. از همگان معذرت می خوام. بدروزگاری شده.

داوطلب
میهمان
داوطلب
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  ناشناس

استاد دانشگاه شده شما چرا ناراحتی

سارا
میهمان
سارا
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  ناشناس

وااااا😳😳 چررررررررا!؟؟؟؟؟؟؟

محمدرضا
میهمان
محمدرضا
10 شهریور ، 1402

تو اگه میتونستی زندگی خودت را نگه میداشتی حل مشکلات روانشانسی دیگران پیشکش

مریم کرامت
میهمان
مریم کرامت
10 شهریور ، 1402
پاسخ به  محمدرضا

حرف قشنگی نبود…

طلاق گاهی بهترین راهکار در زندگی است.
روان شناس اگه نیستی هیچ، سواد هم نداری که همچین نظری دادی.

لاله
میهمان
لاله
10 شهریور ، 1402

دکترای پولی همه میتونن بگیرن‌.‌‌سواد مهمه

دانا
میهمان
دانا
10 شهریور ، 1402

معلومه چطور اومده بالا 👿

عرفان جمشیدی
میهمان
عرفان جمشیدی
10 شهریور ، 1402

کاش یکی دو تا مقاله هم باشه از ایشون تا حداقل نگیم با پارتی رفته دکتری
ما که خودمون را کشتیم تهش گیر کردیم به مقاله

ناشناس
میهمان
ناشناس
10 شهریور ، 1402

این خانم پارتی کلفتی داره . این رو از من بشنو . تدریس تو دانشگاه پیام نور ، زودتر اعلام شدن نامش ، دادن پیشوند دکتر به دانشجوی دکتری و…

مینا ملکی
میهمان
مینا ملکی
10 شهریور ، 1402

با سلام و احترام
علاقمندی بازیگران به روانشناسی و تلاش علمی آنها بسیار ستودنی و مسرت بخش است و نوید بخش توسعه علم روانشناسی در کشور .بااینحال نباید موقعیت این عزیزان جامعه علمی روانشناسی را تحت تاثیر قرار دهد آنهم انجمن وزین روانشناسی تربیتی و در راس آن استاد معظم دکتر درتاج عزیز.

سارا
میهمان
سارا
9 شهریور ، 1402

صنعت سینمامون چه فرهیخته هایی داره😅

دالتون
میهمان
دالتون
9 شهریور ، 1402

واقعا برام مهم نبود 😁 هدف من دکتری خودمه
اما باز هم مرسی

داوطلب دکتری
میهمان
داوطلب دکتری
9 شهریور ، 1402
پاسخ به  دالتون

حالا برای هدفت اقدامی هم کردی؟😁

37
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x