کد خبر: 53265

تاریخ بروزرسانی : 1398/04/11

پایان ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ؛ امروز

منابع آزمون دکتری

جزئیات دکتری بدون آزمون

پایان ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد ؛ امروز

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، امروز آخرین مهلت ثبت نام مصاحبه دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد سال تحصیلی 99-98 میباشد.

نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 98 چندی پیش اعلام شد و آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته گرایش دعوت به مصاحبه شده بودند نسبت به ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کردند.

داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://azmoon.iau.ac.ir با وارد کردن شناسه ثبت نام که در زمان ثبت نام دریافت کرده اند و کد ملی از نتیجه خود مطلع شوند.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته، گرایش دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان ) دعوت به مصاحبه شدند، لازم است حداکثر تا امروز 11 تیر ماه از طریق سامانه یاد شده نسبت به ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کنند. عدم ثبت‌نام در سامانه جهت شرکت در مصاحبه به منزله انصراف است(شرایط ثبت نام در دوره دکتري بدون آزمون 98 دانشگاه آزاد).

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

مصاحبه تمام رشته گرایش‌های دوره دکتری تخصصی سال 98 به صورت متمرکز از 22 تیر ماه در تهران برگزار می‌شود. زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره متعاقباً اعلام می‌شود.

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x