کد خبر: 67550

تاریخ بروزرسانی : 1402/03/03

اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی ( ویژه استعدادهای درخشان )

منابع آزمون دکتری

مصاحبه دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی

اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۲دانشگاه آزاد اسلامی ( ویژه استعدادهای درخشان )

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، نتایج اولیه دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون دکتری تخصصی(ویژه استعدادهای درخشان) سال 1402 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد. داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  از نتیجه ثبت نام خود مطلع شوند. (راهنمای شرکت در مصاحبه دکتری آزاد)

نتیجه برخی از متقاضیان این دوره به دلیل نقص مدارک ارسالی در زمان ثبت نام به صورت مشروط اعلام شده است. این دسته از داوطلبان لازم است حداکثر تا 31 خرداد ماه نسخه ای از ریز نمرات حاوی معدل و نمره پایان نامه خود را به صورت یک فایل PDF  از طریق لینک مندرج در کارنامه اعلام نتیجه خود بارگذاری نمایند.  عدم ارسال مدارک در موعد مقرر منجر به حذف نام این متقاضیان از فهرست واجدین شرایط مصاحبه این دوره خواهد شد.

همچنین زمان و چگونگی ثبت نام  داوطلبان به منظور شرکت در مصاحبه این دوره  متعاقباً  اعلام  خواهد شد.

سامانه اعلام نتیجه اولیه دوره دکتری تخصصی بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) سال 1402

اطلاع رسانی و پاسخگوئی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی

مصاحبه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی 

آندسته از داوطلبان راه یافته به مرحله مصاحبه علمی به منظور شرکت در مصاحبه لازم است با مراجعه به سایت مرکز سنجش،پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس  www.azmoon.org  نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند . این ثبت نام تا چهارشنبه 10 خرداد ادامه دارد.

متقاضیانی که حداقل در یک کد رشته محل حدنصاب نمره علمی لازم برای مصاحبه را کسب نموده اند ، چنانچه تمایل به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه را دارند لازم است  از تاریخ 1402/2/25 لغایت 1402/3/31 با مراجعه مجدد به کارنامه نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت عمومی داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال 1402 اقدام نمایند. بدیهی است در صورت عدم تکمیل فرم مربوطه از گزینش نهایی حذف خواهند شد . داوطلبانی که علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی در سایر دانشگاه ها حدنصاب علمی لازم را به منظور مصاحبه کسب نموده و نسبت به تکمیل فرم صلاحیت عمومی اقدام نموده اند نیازی به تکمیل مجدد این فرم نخواهند داشت .

آندسته از مربیان رسمی ( قطعی یا آزمایشی) شاغل در موسسات آموزش عالی کشور و دستگاههای اجرایی به جز دانشگاه آزاد اسلامی که خود را متقاضی استفاده از سهمیه مربیان اعلام نموده اند لازم است مدارک لازم به منظور بهره مندی از این سهمیه شامل موافقت دانشگاه یا موسسه محل خدمت و آخرین حکم کارگزینی خود را در زمان ثبت نام به منظور مصاحبه بارگذاری نمایند.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

مربیان رسمی(قطعی یا آزمایشی) دانشگاه آزاد اسلامی نیازی به بارگذاری این مدارک نخواهند داشت . استعلام وضعیت مربیان دانشگاه آزاد اسلامی از مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام خواهد شد.

شایان ذکر است  مصاحبه دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی به صورت حضوری و متمرکز در شهر تهران برگزار خواهد شد و زمان و نحوه دریافت برگه ورود به جلسه مصاحبه حضوری نیمه تیر ماه   اطلاع رسانی خواهد شد .

شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی استعدادهای درخشان

1- کلیه حائزین شرایط درخواست کننده دوره دکتری تخصصی شامل استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز بر اساس حداقل معدل 17.5 برای کلیه رشته‌ها براساس امتیاز حاصل از معدل تراز شده با ظرفیت 20 درصدی برای هر یک از رشته/محلهای انتخابی گزینش و برای مصاحبه دکتری به گروه های تخصصی مربوط معرفی می شوند.

مشاوره ضبط شده مصاحبه دکتری (براساس آخرین تغییرات شاخص های مصاحبه دکتری)

در مصاحبه دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی امتیاز نهایی هر داوطلب بر اساس شاخص های پژوهشی – آموزشی و مصاحبه محاسبه گردیده و برای گزینش نهایی داوطلبان ملاک عمل قرار می‌گیرد.

مهم: با توجه به این که اطلاعات فارغ التحصیلی متقاضیان دکترا بدون آزمون آزاد (ویژه استعدادهای درخشان) شامل: رشته فارغ التحصیلی، معدل و نمره پایان نامه از شرایط اصلی در این دوره است، لذا ارائه اطلاعات نادرست توسط شخص داوطلب، تخلف محسوب گردیده و مطابق قانون با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

جهت هرگونه سؤال در مورد شرایط، ضوابط مصاحبه دکتری بدون آزمون سال ۱۴۰۲ دانشگاه آزاد اسلامی با شماره تلفن “4743” ستاد پاسخگویی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی تماس گرفته شود و یا از طریق سامانه پرسش و پاسخ مجازی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه به آدرس: faq.azmoon.iau.ac.ir اقدام شود.

مشاوره مصاحبه دکتری (آزاد و سراسری)

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x