کد خبر: 57606

تاریخ بروزرسانی : 1400/11/26

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و صنعت

منابع آزمون دکتری

 

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و صنعت

مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و صنعت

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، دانشگاه علم و صنعت از داوطلبانی که در این دانشگاه دعوت به مصاحبه شده اند ، جهت دریافت مدارک مصاحبه اعلامیه ای بیان کرده است. مصاحبه دکتری 1400 دانشگاه علم و صنعت 12 تیر 1400 می باشد. پرداخت مبلغ ۱،۲۰۰،۰۰۰ (یک میلیون و دویست) هزار ریال بابت هر جلسه مصاحبه جداگانه برای دانشگاه علم و صنعت الزامی است.

جهت اطلاع کاملتر از تاریخ و ساعات برگزاری آزمون مرحله دوم که به صورت مجازی برگزار می شود به سایت‌های دانشکده‌های ذی ربط مراجعه فرمائید.

توجه مهم: داوطلبین باید از طریق سیستم گلستان (golestan.iust.ac.ir) مدارک خود را برای مصاحبه بارگذاری نمایند و مبلغ ذکر شده را به صورت الکترونیکی از طریق سیستم گلستان پرداخت نمایند (زمان بارگذاری متعاقبا اعلام خواهد شد).

مدارک مصاحبه دکتری سال ۱۴۰۰

۱- مدرک کارشناسی (آن دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند، علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته می‌بایست مدرک کاردانی را نیز ارسال نمایند).

۲- مدرک کارشناسی ارشد (آن دسته از دانشجویان سال آخر که حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۶/۳۱ در مقطع کارشناسی ارشد فارغ‌التحصیل خواهند شد، می‌بایست اصل گواهی تائید شده توسط دانشگاه محل تحصیل مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ ۹۹/۱۱/۳۰ را ارسال نمایند).

مطلب پیشنهادی :  اعلام تاریخ نتایج انتخاب رشته آزمون دکتری 1403

۳- دانشجویانی که دفاع از پایان‌نامه کارشناسی ارشد خود را انجام داده ولی هنوز موفق به تسویه حساب نشده‌اند، گواهی مبنی بر دفاع و با ذکر معدل را ارسال نمایند.

۴- فایل PDF پایان‌نامه‌ کارشناسی در صورت امکان

۵- فایل PDF پایان‌نامه‌ کارشناسی ارشد

۶- ریز نمرات دوره کاشناسی و کارشناسی ارشد

۷- مدارک زبان (IELTS, MSRT, TOLIMO, TOEFL) در صورت داشتن

۸- مقالات ISI، علمی و پژوهشی، کنفرانس‌ها

۹- مربیان دانشگاه‌ها باید گواهی مبنی بر عضو هیأت علمی رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی وزارت متبوع را ارائه نمایند. مربیان دانشگاه آزاد اسلامی باید معرفی‌نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی آن دانشگاه را نیز بارگذاری نمایند.

۱۰- کارت ملی و صفحه اول شناسنامه

۱۱- ارائه مدارک ایثارگری

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x