کد خبر: 67428

تاریخ بروزرسانی : 1402/11/17

اطلاعیه 1 مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

منابع آزمون دکتری

اطلاعیه 1 مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

اطلاعیه 1 مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به اطلاع  می رساند دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل، از طریق آزمون نیمه متمرکز دکتری تخصصی سال 1402 (برگزاری توسط سازمان سنجش آموزش کشور)، دانشجوی دکتری پذیرش می نماید. داوطلبانی که رشته محل های دانشگاه صنعتی بابل را در پرتال سازمان سنجش ثبت نموده و دارای حد نصاب قابل قبول این دانشگاه (بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور) می باشند، پس از ثبت نام اینترنتی (بر طبق توضیحات لینک پیوستی) برای مصاحبه علمی، مراجعه حضوری داشته باشند.

سوالات پرتکرار مصاحبه با جواب pdf

توصیه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان:

خلاقیت‌های خاص خود را مطرح کنید

در ارتباط با ضوابط پذیرش دکتری به‌طور خاص و تحصیلات تکمیلی به‌طور اعم، ظرفیت پژوهشی، خلاقیت و تولید علم یک اصل اساسی است. ما اگر خود را درگیر آموزش کنیم به استانداردهای خلاقیت دانشجوی دکتری نمی‌رسیم؛ به همین دلیل در جلسه مصاحبه باید ظرفیت پژوهشی افراد و خلاقیت خاص افراد متقاضی در دوره مصاحبه ملاک عمل قرار بگیرد. به همین دلیل مجموعه مقالات، کتاب‌ها، دست‌نوشته‌ها و خلاقیت‌های خاص در ارتباط با رشته‌های خاص (هر رشته‌ای یک‌سری خلاقیت‌های بنیادین دارد که هر دانشجو می‌تواند در آن حرفی برای گفتن داشته باشد) مدنظر قرار می‌گیرد. بنابراین باید این مجموعه مهارت‌ها، فعالیت‌های نوشتاری و مهارتی و کتابت در مقوله‌های خاص به‌عنوان یک مبنا در مصاحبه دکتری محسوب ‌شود.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

اطلاعیه ثبت نام از نو دانشجویان دکتری دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

توصیه بعدی من برای متقاضیان جهت حضور در مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل این است که معمولا دانشجویانی که خلاقیت‌های خاصی در استفاده از علم داشتند را در جلسه مصاحبه پذیرفته‌ام. البته بحث من در زمینه نوشتن مقاله و کتاب نیست بلکه نوع نگاه جدیدی است که در رشته خاص خود ایجاد کردند و عملا توانستند در آن رشته در بحث عملیاتی نیز در جامعه آماری خاص کارساز باشند. مثلا مصاحبه‌شونده‌ها در رشته علوم تربیتی در بحث روش تدریس، هنر معلمی و شیوه ارزشیابی از دانشجویان فن‌ها و تکنیک‌های خاصی را ارائه می‌کنند که این موضوع قطعا می‌تواند تحلیل بهتری را برای گروه مصاحبه‌کننده ایجاد کند. همچنین سعی کنید خلاصه مقالات ماه‌های اخیر یک نشریه معتبر در زمینه کاری خود را مطالعه کرده و از موضوعات جدید مطلع شوید.

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

فهرست انتشارات و مجلات جعلی و نامعتبر

نشانی: مــازنـدران، بابل، خیـابان شریعتــی، دانشـــگاه صنعتـــی نوشیروانـــی بابل
پست الکترونیکی: pr@nit.ac.ir
تلفن: ۰۱۱۳۲۳۳۲۰۷۱-۴
دورنگار: ۰۱۱۳۲۳۳۴۲۰۱
کد پستی: ۴۷۱۴۸۷۳۱۱۳
صندوق پستی: ۴۸۴
 
 
مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x