کد خبر: 67557

تاریخ بروزرسانی : 1402/03/03

برنامه زمان بندی مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه کاشان

منابع آزمون دکتری

برنامه زمان بندی مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه کاشان

برنامه زمان بندی مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه کاشان

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه کاشان الزاما به صورت حضوری است و از روز شنبه 1402/03/20 شروع خواهد شد. جدول زمانبندی مصاحبه ها به تفکیک کدرشته از روز دوشنبه 1402/03/01 در سایت دانشگاه قابل مشاهده خواهد بود.

برنامه زمان بندی مصاحبه دکتری 1402 دانشگاه کاشان

دریافت فرم درخواست ثبت ­نام مرحله ارزیابی تخصصی دکتری نیمه متمرکز سال 1402 دانشگاه کاشان

انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری

Statement of Purpose، یا Letter of Intent بسیار مهم است که دانشجویان هدف خود را از تحصیلات تکمیلی بدانند و بتوانند انگیزه نامه خود را به بهترین شکل بنویسند. جملاتی که در انگیزه نامه ذکر می شود باید تاثیرگزار باشند و اساتید با خواندن آن بتوانند تصمیم نهایی خود را درخصوص پرونده دانشجو مورد نظر بگیرند. این یک رقابت است و در این رقابت بهترین دانشجو انتخاب می شود. برای متمایز بودن باید برنامه داشت و بهترین ها را ارائه داد.

در انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری متقاضی می بایست به معرفی کلی و اهداف آینده خود بپردازد و خود را از دیگر درخواست دهندگان متمایز نشان دهد تا بتواند شانس خود را برای قبولی در دانشگاه مورد نظر افزایش دهد. البته از داشتن توصیه نامه در کنار انگیزه نامه نیز نمی توان غافل بود، چرا که توصیه نامه ای که توسط اساتید معروف (استاد راهنمای شما در دانشگاهی که کارشناسی ارشد گرفتید ،  انتخاب مناسبی است) نوشته شده باشد از قدرت بالایی جهت پذیرش دانشجو برخوردار خواهد بود.

انگیزه نامه باید منحصر به فرد و با زبانی سلیس و روان نوشته شود و از به کار بردن کلمات سخت در آن پرهیز شود. در ادامه سوالاتی آورده شده است که با پاسخ دادن به این سوالات می توانید یک انگیزه نامه مناسب و اصولی داشته باشید.

مشاوره مصاحبه دکتری (آزاد و سراسری)

✔️ – قصد خواندن چه رشته ای را دارید و به چه دلیل این رشته را انتخاب کرده اید؟

✔️ – چه چیزی از دانشگاه نظر شما را جلب کرده است که این دانشگاه را انتخاب کرده اید؟

✔️ – در این رشته ای که انتخاب کرده اید چقدر تجربه دارید؟

✔️ – بعد از فارغ التحصیلی و گرفتن مدرک چه اهدافی دارید؟

✔️ – چه ویژگی اخلاقی و یا شخصیت منحصر به فرد دیگری دارید؟

در نوشتن انگیزه نامه برای مقطع دکتری می بایست از مثال های واقعی استفاده کنید و در نوشتار خود کلی گویی نکنید، همچنین توجه داشته باشید که انگیزه نامه دکتری باید به زبان انگلیسی نوشته شود پس باید تسلط کافی به این زبان داشته باشید.
برنامه و هدف هایتان را به صورت کامل مشخص کنید (مثلا قصد دارید در آینده مدرک پسادکتری بگیرید یا استاد دانشگاه شوید و…) زیرا با مشخص شدن هدف راحت تر می توانید نظر هیئت علمی را به خود جلب کنید.
دلیل ادامه تحصیل خود در مقطع دکتری و انتخاب دانشگاه مورد نظر را شرح دهید. اشتیاق خود برای ادامه تحصیل دکتری و همچنین علاقه مندی به موضوعات تحقیقاتی مانند تجربه تحقیق و یا سمینارهایی که در آن شرکت داشته اید را بیان کنید.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

اگر تمایل داشتید به صورت ویژه برای شما انگیزه نامه (SOP) مخصوص مصاحبه دکتری نوشته بشود، در واتساپ به شماره ی 09306406058 پیام دهید.

مهارت های فردی برای موفقیت در MBA

I can contribute with eagerness to learn, active participation and intensive focus. I have an unlimited passion for learning. The desire to learn skills that are useful to others drives me and motivates me. I always participate actively in class, and will surely share my opinions. I can also focus intensively on one task for a long time period. My attention span is extremely long. That is an asset both to me and those I work with. I can contribute with leadership abilities. I tend to take charge in social and professional situations. I consider myself a natural leader, based on my work as a football coach and as a group instructor.

من می توانم با اشتیاق به یادگیری ، مشارکت فعال و تمرکز فشرده همکاری کنم. اشتیاق نامحدود برای یادگیری دارم. تمایل به یادگیری مهارتهایی که برای دیگران مفید است ، مرا به حرکت در می آورد و به من انگیزه می دهد. من همیشه به طور فعال در کلاس شرکت می کنم و مطمئناً نظرات خود را با دیگران در میان می گذارم. همچنین می توانم برای یک دوره زمانی طولانی روی یک کار تمرکز کنم. طول توجه من بسیار طولانی است. این یک سرمایه هم برای من و هم برای کسانی است که با آنها کار می کنم. من می توانم در توانایی های رهبری مشارکت کنم. من تمایل دارم در موقعیت های اجتماعی و حرفه ای مسئولیت را بر عهده بگیرم. من خودم را به طور طبیعی رهبر می دانم ، بر اساس کارم به عنوان مربی فوتبال و به عنوان مربی گروه.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x