کد خبر: 59286

تاریخ بروزرسانی : 1400/08/02

میدانید بدون رونالدو هم میتوان قهرمان شد ؟

منابع آزمون دکتری

تبدیل یادگیری ناقص به کامل برای موفقیت در آزمون دکتری

میدانید بدون رونالدو هم میتوان قهرمان شد ؟

شاید شما هم مثل خیلی از فوتبال‌دوستان، بازی فینال جام حذفی اسپانیا بین دو تیم مطرح بارسلونا و رئال مادرید را دیدید. پیش‌بینی اکثر کارشناسان، بُرد بارسلونا به دلیل در اختیار داشتن مسی و باخت رئال مادرید به دلیل غیبت رونالدو بود؛ اما نتیجه‌ی نهایی، برد رئال را رقم زد.  این‌ها راگفتیم که به این برسیم که ما غالباً در کارهای‌مان به دنبال شرایط ایده‌آل می‌گردیم و اگر فراهم نشد از انجام آن دلسرد می‌شویم. چرا به داشته‌هایمان فکر نکنیم؟

شرایط ایده‌آل همین لحظاتی است که می‌گذرد؛ پس هوشمندانه به فکر آغاز تغییر در درس‌هایی باشید که  قصد تثبیت آن‌ها را دارید یا هدف تبدیل یادگیری ناقص به کامل هستند. در این دوره با تکیه بر داشته‌های‌تانمی‌توانید هماهنگ با برنامه ریزی  پیش بروید تا به قبولی قطعی در آزمون دکتری برسید.این ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای پیروزی است .

میدانید بدون رونالدو هم میتوان قهرمان شد ؟

شاید شما هم مثل خیلی از فوتبال‌دوستان، بازی فینال جام حذفی اسپانیا بین دو تیم مطرح بارسلونا و رئال مادرید را دیدید. پیش‌بینی اکثر کارشناسان، بُرد بارسلونا به دلیل در اختیار داشتن مسی و باخت رئال مادرید به دلیل غیبت رونالدو بود؛ اما نتیجه‌ی نهایی، برد رئال را رقم زد. این‌ها راگفتیم که به این برسیم که ما غالباً در کارهای‌مان به دنبال شرایط ایده‌آل می‌گردیم و اگر فراهم نشد از انجام آن دلسرد می‌شویم. چرا به داشته‌هایمان فکر نکنیم؟
شرایط ایده‌آل همین لحظاتی است که می‌گذرد؛ پس هوشمندانه به فکر آغاز تغییر در درس‌هایی باشید که قصد تثبیت آن‌ها را دارید یا هدف تبدیل یادگیری ناقص به کامل هستند. در این دوره با تکیه بر داشته‌های‌تانمی‌توانید هماهنگ با برنامه ریزی بنیاد ساما پیش بروید تا به قبولی قطعی در آزمون دکتری برسید.این ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای پیروزی است .

مطلب پیشنهادی :  تمدید انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد اسلامی سال ۱۴۰۳

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x