کد خبر: 52311

تاریخ بروزرسانی : 1399/01/24

میزان شهریه دکتری 98 (نوبت دوم) دانشگاه تربیت مدرس

منابع آزمون دکتری

میزان شهریه دکتری 98 (نوبت دوم) دانشگاه تربیت مدرس

میزان شهریه دکتری 98 (نوبت دوم) دانشگاه تربیت مدرس

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، به نقل از معاونت تحصیلات تکمیلی ، میزان شهریه دکتری 98 (نوبت دوم) دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد.

میزان شهریه دکتری 98 (نوبت دوم) دانشگاه تربیت مدرس

شهریه دروس جبرانی (پیش نیاز)، مردودی، حذف اضطراری، حذف پزشکی و نظایر آن برای دکتری براساس شهریه دروس مصوب و به صورت جداگانه محاسبه و دریافت می شود. شهریه مصوب دکتری برای 8 نیمسال تحصیلی بوده و شهریه مازاد بر 8 نیمسال به صورت روزشمار محاسبه و از دانشجویان دریافت خواهد گردید. دانشجو موظف است معادل شهریه یک ترم در آغاز ثبت نام تضمین معتبر بسپارد.

 

زمانبندی مصاحبه دکتری 98 دانشگاه تربیت مدرس

 

رتبه دانشگاه تربیت مدرس

بر اساس اعلام نظام رتبه بندی تایمز دانشگاه تربیت مدرس در هدف مشارکت در تحقق اهداف توسعه با کسب نمره ۷۱ توانست رتبه ۸۰ در اثرگذاری را به خود اختصاص داده و در میان ۱۰۰ دانشگاه اثرگذار جهان قرار گیرد. معیارهای این هدف شامل تحقیق و پژوهش به معنی سهم نشریات علمی با همکاری نویسنده از کشور دیگر و تعداد انتشارات مربوط به اهداف ۱۱ گانه توسعه پایدار است (اهداف توسعه پایدار سازمان ملل متحد ۱۷ مورد است که مؤسسه تایمز برای این رتبه بندی از ۱۱ مورد استفاده کرده است). در بحث مدیریت سبز دانشگاه تربیت مدرس با تشکیل شورای مدیریت سبز و فعال کردن کمیته های تخصصی توانست در دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز، به عنوان دانشگاه برتر در حوزه مدیریت سبز انتخاب گردد.

مطلب پیشنهادی :  سری چهارم اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری 1403

تغییر هر ساله شهریه دکتری نوبت دوم 

به دلیل اینکه وزارت علوم یک شهریه مصوب برای دانشجویان دکتری شبانه در نظر نمی گیرد و تعیین این شهریه را بر عهده دانشگاه های سراسری گذاشته است ، معمولا هر ساله دانشگاه های مختلف جدول شهریه را در سایت خود به صورت اطلاعیه منتشر می کنند که داوطلبان قبل از انتخاب رشته می توانند به سایت دانشگاه های مورد علاقه خود مراجعه کرده و از محدوده شهریه ها مطلع شوند.

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x