کد خبر: 62576

تاریخ بروزرسانی : 1401/05/11

نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران 1401

منابع آزمون دکتری

نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران 1401

نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران 1401

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، نتایج دکتری بدون آزمون دانشگاه تهران 1401 اعلام شد.

ضمن عرض تبریک و خیر مقدم و با آرزوی سلامتی برای کلیه دانشجویان و داوطلبان عزیز‌‌‌‌‌‌‌، به اطلاع می‌رساند؛ اسامی قبولی‌های علمی طبق جدول پیوست و بر اساس شماره پرونده ثبت نامی در سامانه جامع آموزشی اعلام می‌گردد.

اسامی پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی بدون آزمون استعدادهای درخشان در مقطع دکتری سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

بدیهی است ثبت نام همزمان با اعلام اسامی پذیرفته شدگان دوره دکتری از سوی سازمان سنجش و به صورت غیر حضوری در شهریورماه خواهد بود. خواهشمند است در خصوص نحوه ثبت نام فقط از طریق سایت فوق پیگیری نمایید.

قرارداد آموزش‌یاری بنیاد ملی نخبگان

قرارداد پژوهش‌یاری بنیاد ملی نخبگان

قرارداد فن‌یاری بنیاد ملی نخبگان

قراردادهای همکارهای علمی- اجرایی

فرم و راهنمای اعطای اعتبار فرصت مطالعاتی به مشمولان جوایز تحصیلی بنیاد ملی نخبگان (۱۳۹۷)

فرصت مطالعاتی کوتاه مدت خارج از کشور (۱۳۹۷)

راتبه تحصیلی

‌‌کاربرگ معرفی دانشجو برای اعزام به فرصت مطالعاتی داخلی از سوی مؤسسه به بنیاد ملی نخبگان ‌‌‌‌‌

 

معاونت آموزشی دانشگاه تهران

مطلب پیشنهادی :  پذیرش ۵۳ درصد به روش دکتری استاد محور

نشانی: تهران، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸
پست الکترونیکی:
صندوق پستی: ۱۴۱۵۵-۶۶۱۹

پس از اعلام نتایج قطعی از سوی سازمان سنجش، مراحل ثبت نام به چه صورت است؟

پاسخ: زمان، چگونگی ثبت نام و مدارک لازم از طریق اطلاعیه های مختلف که در سایت معاونت آموزشی و سایت استعدادهای درخشان درج می‎شود به پذیرفته شدگان اعلام می‎شود که زمان آن اواخر شهریور ماه خواهد بود.

چنانچه متقاضی دکتری بدون آزمون سال جاری موفق به پذیرش نشود، در چه صورت می‎تواند در فراخوان سال بعد شرکت نماید؟

پاسخ: در صورتی که از تاریخ دانش آموختگی وی بیش از 2 سال نگذشته باشد، می‎تواند در فراخوان دکتری بدون آزمون سال بعد شرکت کند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
30 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حیدری
میهمان
حیدری
13 مرداد ، 1401

دوستانم در آزمایشگاه اکستریموفیل دانشگاه تهران زیر نظر آقای دکتر آموزگار در موضوعات متنوع تحقیق میکنند یسری موارد بایورمیدنت ( تجزیه زیستی آلودگیها) موضوعات تجزیه زیستی آلودگی های ناشی از نفت هست، من زیر نظر ایشان استخراج آنزیم اوریکاز (موثر در درمان هایپراوریسمی) از باکتری های هالوفیل رو کار کردم، دکتر آموزگار استاد بسیار شریف و بزرگوار و در رشته ما بسیار کاربلد هستند.

هانیه اسد زاده
میهمان
هانیه اسد زاده
13 مرداد ، 1401

دارم ک ب احتمال زیاد قبولم، اما واسه مبادا گفتم بپرسم، چون در اون لحظه شاید نتونم تصمیم درستی بگیرم و راهشو بلد نباشم، ترجیح دادم جلو جلو راجب پذیرش و عدم پذیرش بدونم.
سنجش هم بهم گفت تماس دانشگاه یعنی احتمالا قبولی

ناشناس
میهمان
ناشناس
13 مرداد ، 1401

سلام دوستان
من استعداد درخشان هستم . برای دکتری روانشناسی سلامت ثبت نام کرده بودم. جلسه به گفت و خنده و اینا گذشت. یک سوال تخصصی از من نپرسیدن!! در حالی که از سایر دوستان استعداد درخشان پرسیده بودند. چون مدرک زبان داشتم از من زبان هم پرسیده نشد. من دانشجویی تغییر رشته ای هم بودم و در دوره لیسانس مهندسی کامپیوتر خونده بودم و تمام جلسه در مورد دانشگاه محل تحصیل من در لیسانس و کنجکاوی های خودشان سوال کردند! همانجا مطمئن شدم قطعا نفر مدنظرشان را قبلا انتخاب کرده اند و همه این حرفا هم فرمالیته هست…

مسلمان
میهمان
مسلمان
13 مرداد ، 1401

بعضی استادا می خوان ببینن توی درسی که خودشون تدریس می کنن چه نمره ای گرفتی، که هر دو تا عامل کنجکاوی و تعصب نقش بازی می کنه اینجا. از دوست منم چندتا نمره ی لیسانسش رو پرسیده بودن.( صنعتی نبود.) اینم همه رو زیر ۱۵ گرفته بود. قبولم شد.
باز بخوایم نگاه کنیم درسای ارشد برای دکترا بیشتر اهمیت دارن. در واقع اگر توی نسخه ی پیشرفته ی همون درس در ارشد نمره ی خوبی گرفته باشی یعنی مشکلی که توی لیسانس بوده حل شده.
بنابراین خیلی جدی نگیر، همون سوالای پایان نامه که جواب دادی مهم تر بوده.

طالب زاده
میهمان
طالب زاده
13 مرداد ، 1401

مثلا دانشگاه تهران ۳ نفر ظزفیت داره ولی تا رتبه مثلا ۱۲ دعوت میکنه
کلا مصاحبه براساس رتبه سورت شده
اون نفر ۱۲هرچنتام مقاله داشته باشه فک نمیکنم بگیره
و این دعوت ب مصاحبه فقط برا پر کردن جیب خودشون بوده
کاش حداقل مثلا دانشگاهی ک ۳ نفر ظرفیت داره ۶ نفر دعوت میکرد ک ملت پول اصافی ندن

حیدری
میهمان
حیدری
13 مرداد ، 1401

اطلاعات نصفه نیمه ای که داری مربوط به اون گروه شیمی از دانشکده ی شیمی تهران هست یا نه؟
چون این روّیه ی خبر دادن، که الزاما هم یه هفته بعد نیست از دانشکده تا دانشکده( اگر نگیم از گروه تا گروه) فرق می کنه.
از دانشگاه تهران، من صرفا توی همین سایت دیدم که چند نفر میگفتن باهاشون تماس گرفته شده و همگی از دانشکده های فنی بودن.
نمی دونم باید این موضوع رو به استادمحوری پردیس فنی ربط بدم یا اینکه چون ممکنه انتخاب اول بعضی ها نبوده نباشه باهاشون تماس گرفتن.
من از پردیس علوم و دانشکده ی شیمی چند نفر رو می شناختم سابقا. و از هرکدوم قبلا پرسیدم گفتن که از نتایج سنجش متوجه قبولیشون شدن. منتها هیچ کدوم ورودی دو سال اخیر نیستن و نمی دونم توی این دو ساله چیزی عوض شده یا نه.
و نکته اینکه هیچ کدوم ارشد، یا لااقل ارشد بلافصل دانشگاه تهران نبودن. در واقع استاد محوری دانشکده شیمی به این شکله که:
اگر استادی دانشجو یا فارغ التحصیل ارشدی که در حال فعالیت توی آزمایشگاهش هست رو بخواد و موفق به پذیرشش بشه بهش خبر میده که با انگیزه ی بیشتری کارش رو ادامه بده مثلا.
ولی ضرورتی نمی بینن به دانشجوی جدیدی که وارد آزمایشگاه نشده از قبل خبر بدن، و متقابلا اون دانشجو هم در انتخاب استاد آزادتره.
مخصوصا اگر با مدیرگروه به عنوان مدیرگروه صحبت کردی و نه استاد راهنما، فکر نمی کنم مسئولیت گردن خودش بندازه و خبر بده.

اینا چیزایی بود که من می دونستم. البته همه ش شنیده س و ادعای به روز بودنشم ندارم.

نام *
میهمان
نام *
13 مرداد ، 1401

برای گرایش شیمی دانشگاه تهران مصاحبه شدم،به مدیرگروه مربوطه(که بعد از اعلام نتایج اولیه حضوری بهشون مراجعه کرده بودم و قدری راجع به شرایط خودم و همکاری باهاشون صحبت کرده بودم) ایمیل دادم که امکان تعیین تکلیف و اطلاع دادن وضعیت قطعی قبول شدگان هست براتون،پاسخ دادند تاقبل از اعلام رسمی نتایج توسط سنجش خیر!
بااطلاعات نصفه نیمه ای که خودم دارم،ظاهرا که اگر دانشگاهی یا استادی قصدپذیرش دانشجویی رو داشته باشه،بهش در همون هفته اول بعد از مصاحبه خبر میدن.

آیا این پاسخ ایشون به منزله اینه که نمیخوان من رو پذیرش کنند؟
یا مسئله دیگری مطرح هست؟
اگر ممکنه لطفا تمام احتمالات و جوانب امر رو توضیح بفرمایید.
بسیار سپاسگزارم.

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
13 مرداد ، 1401

دقیقا
الان دیگه مهم مصاحبه است. رتبه فقط مشخص میکنه که کجاها دعوت به مصاحبه میشین. اگر رزومه خوبی دارین و استادی شما رو پسند کنه کار تمومه. حیطه پژوهشی خیلی مهم هست. ببینید اساتید دانشگاه مد نظرتون در چه زمینه ای کار میکنن شما هم در اون زمینه تحقیق کنید و روز مصاحبه ایده بدین. به جرات میتونم بگم اساتید به رتبه نگاه نمیکنن فقط پکیج رزومه شما مهمه. که در این بین مقالات و پایان نامه ارشدتتون مهمتره.

نشون بدین که به کار پژوهشی علاقه زیادی دارین و اگر مقاله ای دارین توضیح بدین تا اساتید بدونن شما کار کردین

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
13 مرداد ، 1401

داوطلب تهران
مهم جلسه مصاحبه است . الان دیگه رتبه زیاد مهم نیست . رزومه ت که خوبه . برای مصاحبه آماده باش . چون رتبه بالا داشتیم تو مصاحبه رد شده و رتبه پایین هم داشتیم تو مصاحبه قبول شده . رتبه تموم شد . الان فقط روی مصاحبه و سوالات نخصصی تمرکز کنید

کنکوری
میهمان
کنکوری
13 مرداد ، 1401

دوستان کسی اطلاع داره با رتبه ۳۰ میشه دانشگاه تهران قبول شد یا نه ؟ زیر مجموعه های مهندسی. انتخاب اول بوده و رزومه نسبتا خوبی هم دارم‌ . امااکثر رقبا رتبه های تک رقمی هستن

Mina
میهمان
Mina
13 مرداد ، 1401

سلام دوستان من رفتم مصاحبه و گفتن قبولی و اسمت به عنوان قبولی دادیم و ازم تعریف و تمجید و… و حتی تعهدم گرفتن و قبل تعهد گفت جز امتیاز بالا بودی و اسمت به عنوان قبولی دادیم مگر سنجش جابه جا کنه و طوری گفتن که اولویت قبل اونجارو نرم
به نظرتون قبولیم صد درصده
خیلی نگرانم
از طرفی مصاحبه های دیگم نرفتم به اعتماد حرفشون و از طرفیم بابت حرفشون خیلیی نگرانم

محمد
میهمان
محمد
13 مرداد ، 1401

والا دلیل نداره که ارتباط داشته باشن. استادا دانشجوهای دوره ی پژوهشی خودشون رو دارن و تا این دانشجوی جدید بخواد مرحله ی آموزشی رو طی کنه دو سال گذشته.
دیگه مگر استادی سال اولش باشه دانشجو می گیره و خیلی دنبال مقاله باشه یا دانشجوی انتخابی خیلی بیش فعال و با رزومه ی عجیب غریب باشه. بازم منطقیه که صبر کنن که ثبت نام دانشگاه انجام بشه.

Mina
میهمان
Mina
13 مرداد ، 1401

اینطور نیست که این اتفاق قبلا اصلا نیافتاده باشه. افتاده. گاهی برخی استادا اعتماد میکنن و صلاح میدونن به دانشجو میگن که اسمت رو رد کردیم برای قبولی و مثلا جای دیگر نرو مصاحبه. دیگه دانشجو دوتا میذاره روش میاد جار میزنه هم خوب نیست. استادها میدونن کی قراره قبول شه. ساده ست حساب کتابش. اینم به ندرت در برخی جاها رخ میده که بگن. بهیچ وجه یک روال عادی نیست که تماس بگیرن یا زنگ بزنن حتما …

حیدری
میهمان
حیدری
13 مرداد ، 1401

سلام دوست عزیز. بستگی به دانشگاه داره با بعضی از دوستان تماس گرفتن و با بعضی نه و طبق تجربه سال های گذشته خیلی از دوستان تماس نگرفته بودن باهاشون ولی قبول شدن. هم تماس گرفته قبول شده هم تماس نگرفته بوده قبول شده.

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
13 مرداد ، 1401

سلام. اتفاقا بی حساب کتاب تماس نمیگیرن تا مطمین نباشن. چون خودشون میدونن کی قبوله کی قبول نیست. دیگه اساتید محترم و بزرگوار سال اولشون که نیست دانشجو میگیرن دیگه به قول یکی از اساتید که رفته بودم مصاحبه گفتن خودمون میدونیم کی قبوله کی قبول نیست حالا شاید تماس بگیرن شاید نگیرن و اصولا با افرادی تماس حاصل شده که انتخاب اولشون نبوده و ….

کنکوری
میهمان
کنکوری
12 مرداد ، 1401

دوستان اصلا نگران نباشید که باهاتون تماس نگرفتن. در ۹۰ درصد موارد داوطلبان فقط از طریق سازمان سنجش مطلع می شوند که قبول شده اند یا نه. در ده درصد بقیه هم معمولا دانشجو از طریق خود استاد راهنما و یا مدیر گروه در صورتی که قبلا دانشجوی همان دانشگاه بوده باشد مطلع می شود حتی در بسیاری از موارد هم اساتید نیز این کار را انجام نمی دهند. این که از طریق دانشگاه تماس بگیرند و بگویند شما قبولی یک کار بسیار غیر حرفه ای هستش که اکثر دانشگاه ها این کار را انجام نمی دهند. یک عده از دوستان هم اینجا عمدا یا سهوا موجب تشویش و نگرانی سایر داوطلبان شده اند والله خود من که دو سال پیش قبول شدم و سه نفر از دوستان نزدیکم هم در این چند سال قبول شده اند نه تماسی باهامون گرفته شد نه از جایی مطلع شده بودیم که قبول هستیم.

مسلمان
میهمان
مسلمان
12 مرداد ، 1401

سلام دوستان وقت بخیر
صرفا جهت کاهش استرس برخی، که در کامنت ها دیدم پیام دادم، دوستان من پارسال با رتبه ی ۱۵۰، بدون مقاله و کتاب و مدرک زبان در چند دانشگاه قبول شدم….(البته زبانم خیلی خوبه فقط آزمون نداده بودم که مدرک داشته باشم)… ، مهم ترین رکن در مصاحبه و ارزیابی اساتید، تسلط شما به پایان نامه، کاری که انجام دادید، کاری که قراره انجام بدید و نحوه ی تسلط و دانش شما هست… چه بسا با کلی مقاله و کتاب و رتبه ی بهتر، خیلی از دوستان من قبول نشدن، شما باید این اطمینان را به اساتید با ارائه ی کار ها و اعمالتون طی مصاحبه بدید که با دانشجویی کوشا طرف هستن، نه صرفا دانشجویی که الکی شرکت کرده، در ضمن بعد از اتمام مصاحبه هیچ دانشگاهی به من اطمینان از اینکه عالی بودم یا مصاحبه ی خوبی بود نداد، و از هیچ جا هم با من تماس گرفته نشد.. از بین ۱۰دانشگاهی که مصاحبه رفتم شش مورد حد نصاب قبولی و آوردم و در نهایت انتخاب دومم قبول شدم، دوستان استرس نداشته باشید، خودتونو با هیچ کس مقایسه نکنید، و تا نتایج بیاد سر خودتونو گرم کنید

مریم عزتی
میهمان
مریم عزتی
12 مرداد ، 1401

واقعا این روزا خیلی سخت میگذره با این که این همه کنکور شرکت کردیم من هیچ وقت یادم نمیاد این حجم استرس رو تحمل کرده باشم… رتبتم خوب شده باشه نمیتونی خیلی مطمئن باشی این خیلی بده.‌‌.. یعنی فقط دوس دارم تیرماه بگذره و مردادماه بشه‌‌.. و جالب اینه که من خودم چون تجربه ای نداشتم نمیدونستم باید از استاد راهنمام بعداز چندهفته بپرسم ببینم نتایج چی شد و ایا من قبول میشم یانه..و الان دوستای خودم چندنفرشون تکلیفشون مشخصه.. اما من دیگه حتی الانم میگم باید صبر کنم چون حس میکنم پیام دادن و پرسیدن کار درستی نیست… امیدوارم هممون اتفاقای خوبی واسمون بیفته و این سختی ها واقعا زودترتموم بشه..

مسلمان
میهمان
مسلمان
12 مرداد ، 1401

سلام دوستان
وقتتون بخیر
با من تماس گرفته شد از طرف استاد یکی از اساتید هیئت علمی
و گفتند قبول هستم و قبولی را تبریک گفتند و اینکه زبان بخونم تا مهر ماه
به نظرتون قطعیه این خبری که بهم دادن؟ یا همچنان نگران نتیجه نهایی سازمان سنجش باشم؟؟
ممنون میشم کسایی که تجربه دارن نظر بدن

ناصر عابدی
میهمان
ناصر عابدی
12 مرداد ، 1401

برای خیلی ها پیش آمده اما مهمتر برخورد شما و حفظ خونسردی و اعتماد به نفس شماست. اگر قرار بود همه همه‌چیز را بدانند که بدون مدرک پروفسور بودند. پس این یک چالش برای داوطلبان دکتراست که به حدی از دانایی برسند که بدانند هیچ نمی دانند و تمام تلاش و هم و غم خود را برای یادگیری بیشتر، شوق پژوهش بیشتر و رسیدن به درجاتی از تواضع بیشتر بگذارند. البته این یک نظر شخصی ست.

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
12 مرداد ، 1401

من یک مقاله isi ژورنال Q1
یک مقاله علمی پژوهشی داخلی
۷ تا کنفرانسی داخلی
دو ترجمه کتاب
۳ توصیه نامه
مدارک فنی حرفه ای مرتبط به رشته ام هم حدود ۲۳۰۰ ساعت گذاشته بودم
ولی موردی رو تاثیر داشت تسلطم بر مباحث بود تمام سوالات اساتید رو پاسخ دادم و ثابت کردم روی مباحثی که کار کردم مسلطم حتی با اینکه من خیلی خیلی پراکنده کار کردم.

حیدری
میهمان
حیدری
12 مرداد ، 1401

من هم مثل شما در حال روزشماری هستم و میگم خدا‌کنه ۱۸ مرداد نتایج بیاد تا بعد از ده سال دوباره حس کنم مثل روز تولد دختر اولم، بعد از سختی‌هایی که تحمل کردم هدیه‌ای آسمانی روی زمین دریافت کردم. برای تک تک دوستانی که مرتب به این صفحه سر می‌زنند و نظرات رو می‌خونند و در حد تجربه و اطلاعاتشون پاسخ می‌دن همچنین شما آرزو دارم تا سه هفته دیگه که نتایج میاد همگی خوشحال بشن و این صفحه رو مملو از خبرهای خوب کنند. آمین.

متین حمیدی
میهمان
متین حمیدی
12 مرداد ، 1401

سلام دوستان. به داوطلبین ازاد گفتن یه هفته یا دوهفته بعد از اتمام مصاحبه نتایج رو انگار اعلام میکنن و تا ۷ یا ۸ مرداد کلا تمام میشه مصاحبه ها. احتمالا هفته ی اخر مرداد نتایج رو میدن
امیدوارم زودتر بگذره
هرروزش خیلی دیر میگذره
ان شاءالله اخر این انتظار همراه با شادی و خوشحالی همه بچه ها و خانواده ها باشه.
امیدمون به خداست

طالب زاده
میهمان
طالب زاده
12 مرداد ، 1401

بنده منکر تاثیر و ارزش رتبه خوب نیستم.
ولی در کنکور دکترا این موضوع فرق داره چون رتبه خوب میتونه دلایل زیادی مثل زبان خوب٬ استعداد تحصیلی خوب و مطالعه دم کنکور خوب٬ باشه. این موضوع رو هم اساتید میدونن. دکترا با مقاطع قبلی متفاوت هست و پژوهش بیشتر از آموزش مهم هست. به همین دلیل اولویت اساتید انتخاب دانشجویی هست که ضمن داشتن سواد تخصصی قابل قبول بتونه کار پژوهشی رو پیش ببره.
برای رشته ای سه چهار دانشگاه برتر اون رشته تا رتبه پانزده دعوت به مصاحبه می کنن به نظر شما رتبه ۵ با رتبه ۱۵ چقدر فرق داره؟ چه بسا رتبه ۱۵ درصد تخصصی بیشتری نسبت به رتبه ۵ داره (ولی در عوض درصد استعداد و زبان رتبه ۵ بیشتر از ۱۵ باشه). پس در کل نمیشه از روی رتبه نفر پنج رو به نفر ۱۵ ترجیح داد … و این شرایط به دانشگاه های بعدی هم تعمیم داده میشه.
در کل به نظر بنده پکیج رزومه (رتبه – مقالات – نرم افزار تخصصی -دانشگاه های محل تحصیل مقاطع قبلی – نمره زبان – معدل – زمینه پژوهشی و …) مهمتر از تک مولفه رتبه هست.

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
12 مرداد ، 1401

در دانشگاه تهران یکی از مصاحبه کننده ها بیان داشتند ایشون رتبشون خوبه شانس قبولی دارن .
ولی همانطور که میگید استثنائاتی هم وجود داره .
به نظر من رتبه بسیار مهمه ولی رزومه بسیار عالی نیتونه جبران کننده باشه

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

با این حساب میشه به همون اواخر مرداد یا شاید زودتر بعد از تاسوعا و عاشورا امید داشت.
ان‌شاءالله به حق امام حسین (ع) و شهدای کربلا همگی به آرزوهامون برسیم و حال دلمون خوب خوب خوب بشه

کنکوری
میهمان
کنکوری
12 مرداد ، 1401

خیلی از اساتید نمیدونن فقط ۳۰ نمره از ۱۰۰ نمره دستشونه و بقیه رزومه و تراز کتبیه. متاسفانه یا خوشبختانه فقط و فقط سنجش تعیین میکنه کی قبوله. تک به تک رزومه رو سنجش نمره میده، سهمیه ها اعمال میشه و بعد نتایج رو میگن‌. من پارسال دوستی داشتم که رتبه ۳ بود و مصاحبش خیلی بد بود و بخاطر اختلاف تراز کتبیش قبول شد. و رقبای تک رقمیش با مصاحبه ی بهتر رد شدن چون فقط تراز هست که مهمه دوستان

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
12 مرداد ، 1401

فقط ترازتون مهمه‌
حتی اگر رتبه تک رقمی دارید ممکنه اختلاف تراز زیادی با رتبه ۱ داشته باشید و با مصاحبه و رزومه ی خیلی خوب هم مردود شید. به کسانی که میگن بهشون زنگ زدن توجه نکنید. اساتید خودشون رو موثرتر از چیزی که واقعا هستند میدونند. اساتید فقط ۳۰ نمره دارند و ۷۰ نمره رو هرکس خودش تعیین کرده. و از اونجایی که تو این ۳۰ نمره ی اساتید ، معمولا امتیاز مشابهی میگیریم، تراز کتبی بالاترین اهمیت رو داره. چون از ۲۰ نمره ی روزمه هم خیلی شبیه به سایر رقبا هستیم
ممکنه اساتید کسی رو به علت بی ادبی یا بی احترامی سر جلسه مصاحبه مردود کنند، حتی رتبه ی ۱، اما معمولا نمیتونن قطعی کسی رو قبول کنند. اینها واقعیته و البته تلخ برای اکثریت
برای همگی آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

ناشناس
میهمان
ناشناس
12 مرداد ، 1401

سلام به نظرم از طریق سایت دانشگاه ایمیل اساتید مربوطه را پیدا کنید و وارد مکاتبه شوید حتی سعی کنید درخواست همکاری در نگارش مقاله ای با موضوع مورد علاقه‌ی خودتون بدهید که هم زمینه با فیلد تحقیقاتی استاد مربوطه باشد. از طریق سرچ گوگل یا بررسی سوابق پژوهشی اساتید هم میتوانید خیلی دقیق تر متوجه زمینه پژوهشی‌‌شان بشوید. با آرزوی موفقیت برای شما

Mojtaba
میهمان
Mojtaba
12 مرداد ، 1401

سلام دوستان
من رشته‌م ادبیات فارسیه و می‌خوام امسال آزمون دکتری بدم. خیلی دوست دارم گرایش محض در دانشگاه کردستان قبول بشم، اما این دانشگاه پارسال فقط غنایی گرفت و امسال فقط محض. نگران اینم که سال بعد دوباره محض نگیره.
از طرفی تصمیم داشتم از الان که دارم برای کنکور می‌خونم، روی دروسی که تخصص اون اساتیده، بیشتر وقت بذارم. چون منابع رشته‌ی ما، چه برای کنکور و چه برای مصاحبه، خیلی زیاده و در هر دانشگاهی، اغلب یه زمینه‌ی مطالعاتی براش مهم‌تره. مثلا دانشگاه تهران به ادبیات کهن بیشتر اهمیت می‌ده، تربیت مدرس به نقد و نظریه و…

30
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x