کد خبر: 61040

تاریخ بروزرسانی : 1400/11/10

نحوه آموزش در شهرهای قرمز به دانشگاه‌ واگذار شد.

منابع آزمون دکتری

نحوه آموزش در شهرهای قرمز به دانشگاه‌ واگذار شد.

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، در حال حاضر با توجه به اینکه انتشار اومیکرون در ایران به شدت افزایش یافته است، نحوه آموزش در شهرهای قرمز به دانشگاه‌ واگذار شد. ممکن است در شهرهای قرمز با هماهنگی و تأیید ستاد مبارزه با کرونا آموزش حضوری به آموزش الکترونیکی در ترم دوم تبدیل شود.

با توجه به اینکه سویه اومیکرون کرونا در نقاط مختلف کشور متفاوت است لذا آموزش در جایی که قرمز شود ممکن است از حضوری به آموزش الکترونیکی تبدیل شود. معاون آموزشی وزارت علوم گفت: البته این کار با مشاوره و راهنمایی ستاد کرونا انجام می‌شود، اگر ستاد ملی کرونا تشخیص دهد که شرایط حاد نیست و می‌تواند ادامه پیدا کند، آموزش حضوری ادامه می‌یابد.ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی را اعلام کرد.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

سپس محمد علی زلفی گل نشستی را با رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز ۲۳ دی ۱۴۰۰ برگزار کرد که حاصل مذاکرات این شد که همه کلاس‌های آموزشی دانشجویان در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در تمامی مقاطع تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به‌صورت حضوری برگزار شود.

البته بر اساس اعلام وزیر علوم، دانشجویان کارشناسی به تدریج در این آموزش‌های حضوری شرکت خواهند کرد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x