کد خبر: 11132

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

نگرانی مصاحبه شوندگان از تایید فرم صلاحیت عمومی

منابع آزمون دکتری

نگرانی مصاحبه شوندگان از تایید فرم صلاحیت عمومی

تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری یکی از مراحل پایانی آزمون دکتری 97 است.هدف از تکمیل فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری جلوگیری از ورود افراد معاند نظام به مقطع دکتری تخصصی است.

یکی از دغدغه های داوطلبان دکتری بررسی  فرم صلاحیت عمومی می باشد. طبق اعلام سازمان سنجش قبول شدگان آزمون سراسری دکتری تخصصی علاوه بر پذیرش علمی، صلاحیت عمومی ورود به دوره دکتری را باید داشته باشند.

راهنمای تکمیل فرم صلاحیت عمومی دکتری 97

با توجه به زمان بر بودن فرایند گزینش به دلیل تعداد بالای شرکت‌کنندگان در مصاحبه دکتری ممکن است در بعضی شرایط بعد از اعلام نتایج نهایی گذاشته شود.  البته صحیح نبودن اطلاعات داوطلبان در زمان نوشتن و عدم تکمیل به موقع فرم صلاحیت عمومیاز عوامل به تاخیر افتادن آن می باشد.

اما تجربه نشان داده است که با بودن مصاحبه کنندگان خوب و مجرب سازمان سنجش و وزارت علوم جای نگرانی در مورد فرآیند بررسی صلاحیت عمومی وجود ندارد.

 

تکمیل فرم صلاحیت عمومی(جهت کسب اطلاع از فرم صلاحیت مصاحبه دکتری کلیک کنید) یکی از شرایط ورود بهمصاحبه دکتری است مبلغ این فرم 33 هزار تومان است که از طریق سایت سازمان سنجش اعلام گردیده است.

 

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

سوالات فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری 96

خوب حالا باید به این سوال پاسخ دهیم که فرم بررسی صلاحیت عمومی دکتری شامل چه قسمت هایی است و در آن از چه موضوعاتی سوال پرسیده می شود .
فرم بررسی صلاحیت عمومی دکترا شامل 9 قسمت است که به ترتیب عبارت اند از :
1) 
مشخصات فردی
2) سوابق تحصیلی
3) وضعیت شغلی
4) آدرس محل سکونت
5) شماره تلفن مواقع ضروری
6) مشخصات همسر
7) سابقه شرکت در آزمون
8) مشخصات افراد مورد اعتماد غیر خویشاوند
9) سوابق فعالیت های سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی
از آنجایی که معمولا به شکل های مختلفی مانند ملاقات حضوری ، تلفنی یا استعلام اداری با افرادی که به عنوان مورد اعتماد خود معرفی کرده اید ارتباط برقرار می شود پس توصیه می شود محتویات این فرم در کمال صداقت تکمیل شود . نگران تایید صلاحیت خود نباشید چون همانطور که گفتیم بیش از 99.9 درصد داوطلبان بدون هیچ مشکلی در مرحله بررسی صلاحیت عمومی دکتری پذیرفته می شوند .

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سامان
میهمان
سامان
10 شهریور ، 1402

هرچقدر میخوان فرم بذارن برای تکمیل دیگه انقدر هزینه برای چیه؟ آیا اینهم مرحله ای زائد و دستاویزی برای درآمدزایی و سرمایه داری نیست؟!

روناک
میهمان
روناک
26 خرداد ، 1397

سلام وقتی فرم صلاحیت عمومی روپرکردم درقسمت آدرس.من فقط شماره مبایل داشتم نه تلفن منزل ونه آدرس خانه ی معرفینم …وقتی شماره مبایل میزدم erorمیداذثبت نام نمیشدمسؤل کافینت خودش تلفن الکی زدتابشه ارسال گرددر حالیکه شماره تلفن معرفین من نبودن ..اگر جایی برای شماره مبایل درفرم بگذاریدویرایش جدید اعلام کنید خیلی ممنونم ..چون بحث صداقت شده حداقل جایی برای شماره مبایل بگذاریدچون وقتی من استاددانشگاهم روبعنوان معرف می‌نویسم فقط شماره مبایل دارم از ایشون نه خانه وتلفن منزل چون لازم نداشتم که بخواهم بگیرم…این مشکلات روخواهشادرنظربگیرید

3
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x