کد خبر: 75795

تاریخ بروزرسانی : 1402/10/06

توضیح وزیر علوم در خصوص ورود دکترا بدون آزمون

منابع آزمون دکتری

وزیر علوم در خصوص ورود دکترا بدون آزمون

توضیح وزیر علوم در خصوص ورود دکترا بدون آزمون

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، وزیر علوم در خصوص وضعیت دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد که بدون اخذ مدرک کارشناسی وارد دوره دکترا شده‌اند، گفت: من گفته بودم گزارشی در این زمینه رسیده است، ولی رئیس دانشگاه آزاد توضیح دادند که زمان ثبت‌نام هم سنوات، اخذ و هم همه اصول رعایت می‌شود.
محمدعلی زلفی‌گل امروز در حاشیه آیین افتتاحیه بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تاسیس معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توجه ویژه‌ای به تولید و خلق ثروت از دانش شد و تفاهم‌نامه‌های مختلفی با صنایع مختلف و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منعقد شد تا از ظرفیت‌های قانون جهش تولید دانش‌بنیان به خوبی استفاده شود تا از ظرفیت ماده ۱۱ و ۱۳ این قانون هم بهره‌برداری کنیم.
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با معاونت علمی در این مراسم یادآور شد: امروز این تفاهم نامه بین معاونت علمی و وزارت علوم در این راستا امضا شد.

فراخوان پذیرش دکتری بدون کنکور دانشگاه بیرجند ۱۴۰۳

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

با رزومه فرهنگی در مقطع دکتری قبول می شوید

وی با اشاره به بهبود رتبه فناوری و نوآوری ایران در سطح جهانی، افزود: حدود ۲ هزار و ۲۰۲ محصول فناورانه جدید در سطح آمادگی فناوری ۴ و ۵ در این نمایشگاه عرضه شده است.
وزیر علوم در پاسخ به سؤالی در مورد وضعیت دانشجویان دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی و این‌که گفته شده این دانشجویان بدون اخذ مدرک کارشناسی وارد دوره دکتری شده‌اند، گفت: من گفته بودم گزارشی در این زمینه رسیده است، ولی رئیس دانشگاه آزاد توضیح دادند که زمان ثبت‌نام هم سنوات اخذ و هم همه اصول رعایت می‌شود.
وی در مورد حمایت از پژوهشگران دانشگاه آزاد نیز گفت: تمام بخش‌های آموزشی و پژوهشی کشور در یک گروه به نام آموزش عالی جمهوری اسلامی هستیم و سعی می‌کنیم همکاری و هم افزایی در راستای ارتقای علمی کشور داشته باشیم.

مطلب پیشنهادی :  فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون استعدادهای درخشان دانشگاه شیراز 1403

استعداد درخشان و استاد محور (بدون آزمون)

زلفی‌گل ادامه داد: البته ما تقاضاهای دانشگاه آزاد را که نیاز به مجوز وزارت علوم دارد، در اولویت قرار می‌دهیم، به این دلیل که هزینه‌ای برای دولت ندارد و خودگردان اداره می‌شود. جایی را که خیرین برای احداث ساختمان یا دانشگاه حضور دارند، در اولویت قرار می‌دهیم، از این باب دانشگاه آزاد سرمایه بزرگی برای کشور است و بخشی از بار آموزش عالی را برعهده دارد.

دانشگاه‌ها بهترین مبادی شکل‌گیری دانش‌بنیان‌ها

دهقانی فیروزآبادی، معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس‌جمهوری نیز در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از قوی‌ترین مبادی شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها هستند. فناوری در بستر علم در دانشگاه متولد می‌شود.

تشریح طرح استاد محور در دانشگاه پیام نور

دهقانی فیروزآبادی گفت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار امسال با هماهنگی کامل دستگاه‌ها و محصولاتی ارزشمند برگزار می‌شود. همزمان شیوه‌نامه اختصاصی استفاده دانشگاه‌ها از قانون جهش تولید امروز رونمایی شد که بیشتر مربوط به بند ۱۳ قانون جهش تولید دانش‌بنیان است. این شیوه‌نامه که راهبری عمده آن را وزارت علوم بر عهده دارد، کمک می‌کند دانشگاه‌ها حداقل ۲ هزار میلیارد تومان از منابع اعتباری شرکت‌های خصوصی و غیره را استفاده کنند. این امر به منزله خون تازه‌ای در رگ پژوهش کشور است و سال آینده شاهد جهش در این حوزه خواهیم بود. بر این اساس برای سال ۱۴۰۳ حداقل ۲ هزار میلیارد تومان از این منابع جذب می‌شود.
وی در پاسخ به سؤالی در مورد حضور کشورهای خارجی نیز گفت: این نمایشگاه محل نمایش محصولات داخلی است و در حوزه بین‌الملل نیز اقدامات زیادی انجام می‌شود.

پذیرش بدون آزمون دکتری و ارشد دانشگاه امیرکبیر به شیوه جدید

پکیج های آمادگی آزمون زبان موجود شده است که نیازی به تهیه پکیج های جداگانه نخواهید داشت ، مباحث بصورت فیلم آموزشی و نکته محور بوده که توسط مدرس تا یکسال پشتیبانی مستقیم خواهید داشت + سوالات جدیدترین آزمون ها با شما تمرین می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر پیام دهید 09306406058
پکیج MSRT / پکیج EPT / پکیج Tolimo / پکیج UTEPT / …

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 2 رای ها
امتیاز بدهید
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
لاله
میهمان
لاله
5 دی ، 1402

سلام
من میخوام امسال هرجور شده در کنکور دکتری قبول بشم
چیکار باید بکنم؟
میشه راهنماییم کنید

خادم
میهمان
خادم
5 دی ، 1402

عالیییییییییی

خسته نباشید.

ساداتی
میهمان
ساداتی
2 دی ، 1402

عالی عالی بی نظیر.

رافعی
میهمان
رافعی
22 آذر ، 1402

خدا رو ششششششششکر من با این که دکتری قبول شدم و نرفتم …..بچه بازی شده …..خخخخخخخخخ

مروایی
میهمان
مروایی
21 آذر ، 1402

پوزش کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با معدل 17/47 سال ۹۶ از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده ام با نمره پایان نامه 18/50 و دارای ۸ مقاله از کنفرانس و فصلنامه ها ، آیا میتوانم با شرایط مصاحبه در دوره دکتری شرکت کنم ؟

جواد
میهمان
جواد
21 آذر ، 1402

والا پارسال دانشگاه آزاد بدون آزمون اقدام کردیم شرایط زده بود معدل ۱۷/۵۰ ولی ما ۱۷/۴۸ بودیم دعوت به مصاحبه نکردن ،

طالب پور
میهمان
طالب پور
21 آذر ، 1402

سلام
وقتی عدالت و شایسته سالاری در آموزش ما نباشد همین میشود که حق به مقدار نمیرسد.

لواسانی
میهمان
لواسانی
21 آذر ، 1402

چجوری آخه بدون ارشد رفتند دکتری!؟!

10
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x