کد خبر: 15367

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/06

پذیرش غیرمجاز دانشجوی دکتری در دانشگاه ارومیه

منابع آزمون دکتری

دکتری در دانشگاه ارومیه

پذیرش غیرمجاز دانشجوی دکتری در دانشگاه ارومیه

معاون آموزشی وزارت علوم اعلام کرد : دانشگاه ارومیه اقدام به پذیرش غیرمجاز دانشجوی دکتری نموده است البته در این دانشگاه برای پذیرش دانشجوی دکتری اشتباهی صورت گرفته که با همکاری سازمان سنجش و مدیریت این دانشگاه این مسئله در حال بررسی است.

ایشان ادامه داد : این موضوع به صورت جدی در حال پیگیری است البته تصور این است که با هماهنگی یک اشتباه درون دانشگاه رخ داده است که با همکاری سازمان سنجش و مدیریت دانشگاه این موضوع حل میگردد.

وی همچنین توضیح داد : تخلفی صورت نگرفته و اشتباهی رخ داده که با پیگیری‌های وزارت علوم،‌ سازمان سنجش و دانشگاه ارومیه به زودی حل خواهد شد.

بعد از برگزار شدن مصاحبه و ارزیابی صلاحیت علمی داوطلبان دوره دکترا در دانشگاه ارومیه، این دانشگاه ظرفیت 409 دانشجوی دکترا را داشت، اما فقط 255 نفر صلاحیت و استانداردهای لازم این دانشگاه را داشتند و طبق قوانین، باید 154 صندلی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خالی می‌ماند، در حالی که در کمال تعجب، لیست 409 نفر به عنوان قبول شدگان دوره دکترا در این دانشگاه معرفی شدند.

اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه ارومیه

درباره دانشگاه 

دانشگاه ارومیه (با نام رسمی سازمانی به زبان انگلیسی:Urmia University)با داشتن 11 دانشکده و 1 مرکز آموزش عالی و 6 پژوهشکده و 1 مرکز مطالعاتی، تحقیقاتی و خدماتی، پردیس دانشگاهی، مرکز آموزش زبان، مرکز نیمه حضوری، مرکز رشد و موزه تاریخ طبیعی، بزرگ‌ترین دانشگاه غرب کشور و یکی از معتبرترین دانشگاه‌های جامع دولتی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که در شهر ارومیه واقع شده است. دانشگاه ارومیه یکی از برترین دانشگاه‌های ایران در حوزه علوم مهندسی و علوم پایه می‌باشد. در رتبه‌بندی دانشگاه‌های ایران بر اساس بازده علمی، دانشگاه ارومیه جزء هفت دانشگاه برتر پژوهش‌محور کشور و در گزارش سطح بندی دانشگاه‌های دولتی وزارت علوم تحقیقات و فناوری، دانشگاه ارومیه به عنوان سطح دوم کیفی انتخاب شده‌است. این دانشگاه پیش از انقلاب اسلامی دانشگاه رضائیه نام داشته است. ریاست این دانشگاه بر عهده دکتر احمد علیجانپور می‌باشد.

مطلب پیشنهادی :  اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره 2) آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال 1403

www.phdphd.org

جدول شهریه دکتری شبانه دانشگاه ارومیه

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x