کد خبر: 54130

تاریخ بروزرسانی : 1398/06/18

آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98

منابع آزمون دکتری

آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98

آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکنری (PhdPhd.org) ، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت وام ویژه دکتری 98 گفت: به طور کلی سعی می‌کنیم سال جدید براساس اعتبارات پیش بینی شده وام‌ها را تایید کنیم و اگر کمبودی باشد سعی می‌کنیم در بخش‌های دیگر لحاظ شود و پرداخت وام‌ها دچار مشکل نخواهد شد.

وی افزود: به روال معمولی که وجود دارد دانشجویانی که ثبت نام می‌کنند سه ماه یکبار وام‌ها پرداخت می‌شود که یک بخشی از بانک توسعه تعاون دریافت می‌کنند و بخشی هم از صندوق رفاه؛ ثبت نام جدید در صندوق دیگر صورت نمی‌گیرد و همه پرداختی‌ها از طریق بانک خواهد بود(پیگیری وام دانشجویان دکتری دانشگاه تهران).

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: دانشجویانی که قبلا ثبت نام کردند کماکان این وام را از صندوق دریافت می‌کنند و دانشجویانی که جدید ثبت نام می‌کنند باید از طریق بانک این وام‌ها را دریافت کنند.

مطلب پیشنهادی :  اطلاعیه و آیین نامه پذیرش دکتری بدون آزمون به شیوه استاد محور دانشگاه امیرکبیر ۱۴۰۳

صدیقی یادآور شد: تاخیری در پرداخت وام دکتری نداشتیم و امیدواریم بتوانیم سال تحصیلی جدید نیز همین روند را ادامه دهیم. رئیس صندوق رفاه دانشجویان از پرداخت مطالبات وامی ویژه دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: تمامی وام‌های درخواستی دکتری در سال‌های 97 و 98 پرداخت شده و اگر موردی از عدم پرداخت وام وجود دارد، حتما ناشی از نقص مدرک است.براساس اعلام صندوق رفاه و ثبت اطلاعات دانشجویان قرار بود تا پایان خرداد وام دکتری پرداخت شود، اما دانشجویان تهران این وام را دریافت نکردند.

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x