کد خبر: 10636

تاریخ بروزرسانی : 1401/09/17

پرداخت 60 میلیارد ریال وام تحصیلی ویژه دکتری

منابع آزمون دکتری

طبق اعلام قائم مقام رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد : این صندوق در 3 ماه اول سال 96 به 3356 دانشجوی متقاضی وام تحصیلی ویژه دکتری که توسط دانشگاه های مربوطه تأیید و به صندوق رفاه ارسال شده است، 60 میلیارد ریال پرداخت کرده است.

ایشان افزود : طبق قولی که رئیس صندوق رفاه وعده داده بود به محض اینکه لیست دانشجویان تایید شده وام دکتری توسط دانشگاهها ارسال شود این صندوق آمادگی پرداخت وام تحصیلی ویژه دکتری را در کمتر از 15 روز دارد و در این مدت واریز انجام میشود.

وام تحصیلی ویژه دانشجویان دکتری

همچنین دانشجویانی که نمیتوانند از وام ویژه دکتری بهره مند شوند شرایطی را ایجاد کرده است که این افراد ماهانه 6 میلیون ریال وام تحصیلی ویژه دانشجویان دکتری دریافت کنند .که این کار جهت تسهیل شرایط این داوطلبان انجام میگیرد.

ایشان ادامه داد : این وام 3 ماه یکبار به مبلغ 1800000 تومان از طریق صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پرداخت میشود.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

ثبت نام وام ویژه دکتری از 13 خرداد شروع شد و تا 15 تیرماه ادامه داشت ولی به دلیل استقبال بالای متقاضیان تا 25 تیرماه تمدید شد.

طی صحبت های انجام شده با بانک توسعه تعاون تعدادی لیست افراد متقاضی نیز برای این بانک ارسال شده که در حال تکمیل پرونده جهت پرداخت هستند.

قنبری در اخر افزود: صندوق رفاه و بانک توسعه تعاون آمادگی دارند به محض ارسال لیست تأیید شده دانشجویان توسط دانشگاه ها در حداقل زمان ممکن یعنی 15 روزه وام آنان را پرداخت نمایند.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x