کد خبر: 12079

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

پژوهشگاه علوم ورزشی برای فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت دانشجوی دکتری پذیرش می کند

منابع آزمون دکتری

پژوهشگاه تربيت بدني و علوم ورزشي یک نماد علمی پژوهش و اتاق فكر ورزش كشور و یک منبع مهم پژوهش­هاي ورزشي كشور و منطقه به حساب می اید.

هدف این مرکز شناخته شدن به عنوان يك مرکز پژوهشي كشور و معتبر در حوزه منطقه آسياي جنوب غربي با تأكيد بر جنبش نرم ­افزاري و توليد علوم ورزشي است.

هدف این پژوهشگاه مشخص کردن روش مناسب مديريت و برنامه ريزي در مراكز اجرايي و پژوهشي تربيت بدني ، افزايش ظرفیت واحدهاي پژوهشي دانشكده­هاي تربيت بدني، انجمن­هاي علمي، سازمان­ها و نهادهاي ورزشي ، مشخص کردن شيوه­هاي جديد در تعيين منابع مراكز پژوهشي تربيت بدني، استقرار نظام تجاری سازی دستاوردهاي پژوهشي با تأكيد بر برنامه پنجم توسعه و رسیدن به سطح مناسبی از تعاملات آموزشي، پژوهشي و فناوري با نهادهاي بين ­المللي ورزش می باشد.

پژوهشگاه علوم ورزشی از دانشجویان دکتری برای گذراندن فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت پذیرش می کند. این مرکز به عنوان یک مرجع علمی – پژوهشی در حوزه ورزش کشور امادگی خود را برای جذب دانشجو ی دکتری برای گذراندن فرصت مطالعاتی کوتاه‌مدت (۶ ماهه) اعلام می نماید.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

دانشجویان داوطلب علاوه بر ظرفیت‌های موجود پژوهشگاه می توانند از حقوق و مزایای دوره‌های فرصت مطالعاتی وزارت علوم برای دانشجویان بورسیه و غیر بورسیه بهره مند شوند.

دانشجویان برای اطلاع از شرایط پذیرش با بررسی سوابق اعضای هیئت‌علمی پژوهشگاه به مذاکره با این اعضاء اقدام کرده تا بعد از موافقت انها نامه پذیرش و دعوت‌نامه پژوهشگاه را دریافت کنند.

جزئیات دقیق استفاده از فرصت مطالعاتی در دانشگاه‌های مبدأ بر اساس سهمیه‌های مشخص انجام می گیرد و برای گام اول دانشجو می تواند از شرایط دانشگاه خویش اطلاعات لازم را کسب نموده و سپس اقدام به مکاتبه با اعضای هیئت‌علمی پژوهشگاه بپردازد.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x