کد خبر: 57725

تاریخ بروزرسانی : 1400/03/31

گزارش رقابت 12 هزار نفری دکتری دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

 

گزارش رقابت 12 هزار نفری دکتری دانشگاه آزاد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، گزارش رقابت 12 هزار نفری دکتری دانشگاه آزاد که این روزها بسیاری از داوطلبان را به خود مشغول کرده است بسیار مفید است.مصاحبه‌ دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با دعوت 31 هزار نفر در سه واحدها استان تهران آغاز شده است و تا روز 17تیرماه ادامه دارد.متقاضیان دوره دکتری برای حضور در جلسات مجازی باید نرم‌افزارهایی را نصب کنند که در راهنمای ورود به جلسات مصاحبه به آنها اشاره شده است. به داوطلبان توصیه شده پیش از حضور در جلسه مصاحبه مجازی وارد یکی از اتاق‌های تست شوند تا کنترل‌های لازم در اتاق‌های تست مصاحبه صورت گیرد. متقاضیان دوره دکتری می‌توانند پس از ورود به سامانه مصاحبه گزینه اتاق تست مصاحبه را انتخاب کنند.

داوطلبان حتما باید کارت ورود به جلسه مصاحبه را از سامانه Azmoon.org دریافت کنند. در کارت ورود به جلسه زمان دقیق برگزاری مصاحبه مجازی قید شده است. متقاضیان دوره دکتری حداقل نیم ساعت قبل از ورود به جلسه مصاحبه باید در سامانه آنلاین شوند. داوطلبان در صف انتظار مصاحبه‌ها نگه داشته می‌شوند و وقتی نوبت هر یک از داوطلبان فرا رسید وارد اتاق مصاحبه مجازی می‌شوند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

در طرف دیگر مصاحبه اساتید به صورت حضوری گرد هم آمده‌اند و بر اساس گروه‌بندی‌های صورت‌گرفته سوالات مورد نظر خود را از داوطلبان می‌پرسند و در فرم‌های از پیش آماده شده امتیازهای داوطلبان ثبت می‌کنند تا در نهایت به هر یک از داوطلبان نمره‌ای اختصاص پیدا کند. با پایان مصاحبه‌های دوره دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر وارد این دانشگاه می‌شوند و عالی‌ترین مقطع تحصیلی خود را در دانشگاه آزاد اسلامی می‌گذرانند.

اکثر سؤالات تخصصی هستند و درباره علایق داوطلبان، دانش رشته و سوابق علمی آموزشی، رشته دوره کارشناسی ارشد از داوطلبان است.سوالات تخصصی درباره رشته تخصصی، آمار و روش تحقیق، پایان‌نامه از داوطلبان پرسیده می‌شود.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x