کد خبر: 16210

تاریخ بروزرسانی : 1399/04/25

دریافت کارنامه MHLE از فردا

منابع آزمون دکتری

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، کارنامه آزمون MHLE دوره ۴۲ روز یکشنبه ۲۳ مهر قابل دریافت می باشد.

آزمون دوره ۴۲ زبان MHLE  روز پنج شنبه ۱۳ مهر ماه  برگزار شد و توزیع کارنامه این دوره از آزمون فردا ۲۳ مهر از ساعت ۱۸ عصر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی http://sanjeshp.ir قابل دریافت می باشد.

این آزمون ویژه دانشجویان داوطلب شرکت در کلیه دوره‌های علوم پزشکی دانشگاه‌های دولتی است. MHLE را وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می‌کند. این آزمون برگرفته شده از آزمون تافل کاغذی (TOEFL PbT) است؛ البته تعداد سئوالات آن کمتر است.

وزارت بهداشت ایران ، این آزمون را جهت داوطلبان ادامه تحصيل در دوره های دكتری تخصصی داخل و اعزام به خارج برگزار می نماید.

آزمون MHLE ( برای اطلاعات بیشتر درمورد آزمون زبان وزارت بهداشت کلیک کنید) هر سال پنج یا شش بار در تهران و تعدادی از شهرستان‌ها برگزار می‌شود. تعداد دفعات شرکت در این آزمون نیز محدودیتی ندارد.

این آزمون در سال بطور میانگین شش بار برگزار می شود که در سال ۹۶ در روزهای ۳۱ فروردین ، ۱۲ مرداد،۱۳ مهر، ۲۵ آبان، ۷ دی، ۵ بهمن برگزار خواهد شد و شرکت در آن هیچ محدودیتی ندارد. شما می توانید هر بار برای این آزمون ثبت نام کرده و در آن شرکت نمایید.
هر کارنامه دارای یک کُد ویژه به نام Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی (در پیوند «دریافت و تأیید کارنامه» بخش: Check Certificate Validity قابل استعلام است؛ بنابراین، کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد شد. مراجع گوناگون (دانشگاهها، سازمانها، …) می توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

تذکر مهمقابل توجه داوطلبان، ثبت نام در دوره بعد این آزمون (دوره ۴۳) از ۱ آبان شروع خواهد شد و تا ۱۷ آبان ماه ۹۶ ادامه خواهد داشت.

www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فاطمه بهرام بیگی
میهمان
فاطمه بهرام بیگی
13 فروردین ، 1397

با سلام
بنده دوسال پیش ازمون زبان mhle دادم و کارنامه ام را میخواهم متاسفانه کد رهگیری را ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید.

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x