کد خبر: 18297

تاریخ بروزرسانی : 1402/07/15

لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد

منابع آزمون دکتری

لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد

لزوم ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه آموزش و ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی (جهت اطلاع از آمار تعداد اعضای هیأت علمی در دانشگاه آزاد اسلامی کلیک کنید) این دانشگاه در سراسر کشور تأکید کرد.

نحوه پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع لیسانس تغییر کرد

به گزارش معاون پژوهشی phdphd، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ، در هفتمین کنگره دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، بر توسعه آموزش و ارتقای هیات علمی دانشکده‌های دندانپزشکی سراسر کشور و نیز حمایت و همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران برای پیشرفت و ارتقای سایر دانشکده‌های دندانپزشکی تاکید کرد. او دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران را یکی از مفاخر دانشگاه آزاد با سابقه‌ای ۳۰ ساله عنوان کرد و گفت: دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران دارای بیش از ۱۴۰هیات علمی است و حجم زیادی فارغ‌التحصیل تخصصی را به خود اختصاص داده است و این جای افتخار برای دانشگاه آزاد است.

دکتر محسن نفر بر تداوم ارتقای سطح آموزش و تربیت دانشجویان و ارتقای هیأت علمی دانشکده‌های دندانپزشکی دانشگاه آزاد تاکید کرد و خواستار حمایت و همیاری این دانشکده در توسعه سایر دندانپزشکی‌های کشور شد. وی ادامه داد: از دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران(برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد صدور کد تدریس برای اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد کلیک کنید) انتظار می‌رود با پشتوانه اعضای هیات علمی پیشرو، باعث و بانی ارتقای سایر دانشکده‌های دندانپزشکی باشد و به عنوان مادر برای ساماندهی به سایر دانشکده‌ها اقدام کند.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

معاون علوم پزشکی فارغ‌التحصیلان این دانشکده را پتانسیل مناسبی برای تامین اعضای هیات علمی سایر دانشکده‌های دندانپزشکی دانست.

www.phdphd.org

سرفصلهای آزمون دکتری

سرفصل های آزمون دکتری گروه علوم انسانی

سرفصلهای آزمون دکتری مجموعه فنی و مهندسی

سرفصلهای آزمون دکتری علوم پایه

سرفصلهای آزمون دکتری کشاورزی و منابع طبیعی

سرفصلهای آزمون دکتری زبان

سرفصلهای آزمون دکتری هنر

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x