کد خبر: 7842

تاریخ بروزرسانی : 1401/12/02

وام ویژه دکترا افزایش یافت

منابع آزمون دکتری

رئیس صندوق رفاه اعلام کرد: با حمایت وزارت علوم، سازمان مدیریت مبلغ وام‌های دکترا از ابتدای سال‌ ۹۶-۹۵ در نوع یک از مبلغ ۵۰۰ به ۶۵۰هزار تومان و در نوع دو از ۶۰۰ به ۷۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد.

 رئیس صندوق رفاه دانشجویان در مراسم «قرارداد همکاری پرداخت وام ویژه دکترا» گفت: پرداخت وام ویژه دکترا از مهر ماه سال ۱۳۹۳ از طرف صندوق رفاه دانشجویان، آغاز و تا اسفند ۹۵ مجموعاً به تعداد ۴۶ هزار و ۶۱۶ نفر وام به مبلغ ۸۱۷ میلیارد ریال پرداخت شده است.

این وام از سال ۹۳ تا خرداد ۹۵ طی دو مبلغ ۵۰۰ و ۶۰۰ هزار تومان پرداخت شد.

بر اساس تفاهم نامه با یکی از بانکها قرار شد صندوق رفاه دانشجویان سالانه مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال تا پنج سال نزد بانک مذکور سپرده‌گذاری کند و بانک سالانه مبلغ ۱۱۰۰ میلیارد ریال به صورت قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد به دانشجویان پرداخت نماید.

مطلب پیشنهادی :  جذب هیات علمی با مدرک دکتری در دانشگاه فنی و حرفه ای لغو شد

رئیس صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: طبق تفاهم صورت گرفته تا مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال با ارائه یک ضامن معتبر و بیش از مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال نیاز به معرفی ضامن دوم به بانک می‌باشد.

وی در ادامه اعلام کرد: مبلغ وام برای تمام دانشجویان ماهانه 7 میلیون ریال است، پرداخت وام به صورت هر سه ماه یکبار به مبلغ ۲۱ میلیون ریال میباشد و وام مذکور به تمام دانشجویان واجد شرایط از نیمسال اول تحصیلی تا پایان تحصیل در سنوات مجاز (هشت نیمسال) پرداخت می‌شود.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x