کد خبر: 9685

تاریخ بروزرسانی : 1396/04/19

گسترش همکاری‌های علمی – آموزشی ایران و آلمان

منابع آزمون دکتری

روابط عمومی وزارت علوم گزارش داد: مسئولان علمی و فناوری آلمان برای شناخت توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، پتانسیل‌های علمی و آموزشی ایران اوایل مهر ماه سال جاری در قالب هیئتی به ایران سفر میکنند.

در این مراسم قرار است ۱۵ مرکز علمی مهم از کشور آلمان و ۱۵ مرکز علمی از ایران حاضر شده تا زمینه همکاری مشترک دو کشور سازماندهی شود.

این دیدار در ادامه برنامه‌های قبلی و بررسی زمینه‌های گسترش همکاری‌های جدید انجام شده  و مهم ترین مباحث این دوره تعریف پروژه‌های جدید همکاری، تبادل استاد و دانشجو، برگزاری دوره‌های مشترک تحصیلی است.

ایشان اضافه کرد در این هفته بزرگ ترین هیئت علمی فناوری اتحادیه اروپا مرکب از ۱۴ نفر از مدیران کل و مسئولان اتحادیه و ۲۲ تن از نمایندگان علمی ۲۲ کشور اتحادیه اروپا، روسای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وارد تهران شده و زمینه فعالیت‌های علمی و آموزشی بین ایران و کشورهای عضو اتحادیه اروپا را بررسی میکنند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

محورهای این دیدار افزایش همکاری‌های علمی آموزشی دانشگاه با دانشگاه، گسترش همکاری با مرکز تحقیقات اروپا و راه‌اندازی مرکز اروپاشناسی در دانشگاه‌های داخل کشور و افزایش کرسی های زبان فارسی در کشورهای اروپایی می باشد.

سامانه مشاوره تخصصی ازمون دکتری www.phdphd.org

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x