کد خبر: 56225

تاریخ بروزرسانی : 1399/03/21

آزمون دکتری در دانشگاه علم و صنعت سال 99

منابع آزمون دکتری

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون 98 دانشگاه علم و صنعت

آزمون دکتری در دانشگاه علم و صنعت سال 99

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم و آزمون دکتری در این دانشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

ابوالفضل واحدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات برگزاری آزمون جامع دکتری در این دانشگاه گفت: آزمون جامع دکتری در دانشگاه علم و صنعت به صورت شفاهی و کتبی برگزار خواهد شد.
او با اشاره به نحوه برگزاری آزمون شفاهی دانشجویان دوره دکتری، افزود: در صورت امکان اساتید و دانشجویان می‌توانند در دانشگاه حضور پیدا کرده و آزمون را به صورت حضوری برگزار کنند. براساس تصمیمات اتخاذ شده در شرایطی که امکان حضور در دانشگاه فراهم نبود به صورت مجازی هم می‌توان آزمون را برگزار کرد.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت با اشاره به روند برگزاری آزمون جامع دکتری به صورت کتبی، اظهار کرد: در صورتی که دانشکده‌ای امکان برگزاری حضوری آزمون جامع دکتری را دارد، دانشجو ساکن تهران است و اساتید می‌توانند در دانشگاه حضور یابند بهترین گزینه این است که آزمون به صورت حضوری برگزار شود.
واحدی تصریح کرد: در حال اندیشیدن تدابیری برای حضور دانشجویان غیر تهرانی در دانشگاه برای برگزاری آزمون جامع دکتری هستیم.
او با اشاره به نحوه اختصاص خوابگاه به دانشجویان غیر تهرانی برای شرکت در آزمون جامع دکتری اظهار کرد: در حال حاضر به علت جلوگیری از تجمع و رعایت قانون فاصله گذاری اجتماعی، تمامی خوابگاه‌ها را تخلیه کرده ایم، اما در صورتی که لازم باشد دانشجویان از رساله خود دفاع کنند یا برای شرکت در آزمون جامع دکتری در دانشگاه حاضر شوند، می‌توانند به صورت مقطعی و نامحدود به دریافت خوابگاه موقت اقدام کنند.
واحدی درباره حضور دانشجویان مقطع دکتری در دانشگاه تصریح کرد: در حال حاضر مرکز معاونت پیشرفته دانشگاه برای دانشجویانی که جهت دفاع از پایان نامه، انجام رساله و کار‌های عملی نیازمند حضور در دانشگاه باشند امکان حضور در خوابگاه و دانشگاه را فراهم می‌کند.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: برای مثال، ابتدا شرایط حضور را در دانشگاه برای ورودی‌های سال ۹۵ و بعد به ترتیب برای ورودی‌های ۹۶ و ۹۷ آماده کرده‌ایم تا فاصله‌گذاری اجتماعی و کاهش خطرات تجمع دانشجویان در خوابگاه‌ها را به منظور حفظ سلامت آن‌ها به نحو درست رعایت کنیم.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x