کد خبر: 67601

تاریخ بروزرسانی : 1402/03/06

آغاز مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری 1402

منابع آزمون دکتری

آغاز مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری 1402

آغاز مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری 1402

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، مصاحبه علمی پذیرفته شدگان اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۲ از شنبه ششم خرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود و داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه مذکور در کدرشته محل‌های انتخابی خود نمره علمی لازم را کسب کردند، می‌توانند به دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی مورد نظر برای انجام مصاحبه مراجعه کنند.

نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1402

داوطلبان معرفی شده به مصاحبه برای شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی با مراجعه به لینک مربوطه در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور تا ۲۱ تیرماه ۱۴۰۲ فرم بررسی صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت کنند.

آزمون مقطع دکتری تخصصی «Ph.D» دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ به صورت دو مرحله‌ای نیمه متمرکز برگزار می‌شود که ۵۰ درصد نمره در اختیار دانشگاه‌هاست.

مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت حضوری انجام خواهد شد.

مشاوره ضبط شده مصاحبه دکتری (براساس آخرین تغییرات شاخص های مصاحبه دکتری)

 

مطلب پیشنهادی :  آمار داوطلبان انتخاب رشته کننده 67 هزار نفر

پشتیبانی ۲۴ساعته (فقط در واتساپ) : ۰۹۳۰۶۴۰۶۰۵۸

مرحله دوم آزمون یا مصاحبه دکتری 1402 (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) در مؤسسه برای هر داوطلب صرفا یک بار انجام می‌شود و عدم مراجعه داوطلبان در مرحله دوم آزمون، به منزله انصراف آنان تلقی شده و برگزاری مجدد مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) برای آن دسته از داوطلبان که در این مرحله شرکت نکرده‌اند، امکان پذیر نخواهدبود.

نمره مصاحبه ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی بر اساس شیوه نامه ابلاغی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ارسال می‌شود، صورت خواهد گرفت و دانشگاه‌ها برای تمامی افراد معرفی شده که در مصاحبه شرکت کرده‌اند، نمره‌ای مطابق با شیوه‌نامه مذکور، تعیین و برای گزینش نهایی به این سازمان ارسال می‌کنند.

پذیرفته‌شدگان دکتری برای مصاحبه علمی چه مدارکی همراه داشته باشند؟

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x