کد خبر: 55922

تاریخ بروزرسانی : 1400/04/06

احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری 99 وجود دارد؟

منابع آزمون دکتری

تعداد ثبت نام آزمون دکتری تخصصی علوم پزشکی 98 + آمار

احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری 99 وجود دارد؟

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ؛ مهمترین سوالی که این روزها ذهن داوطلبان را مشغول کرده این است که احتمال تعویق دوباره کنکور دکتری 99 وجود دارد؟ ورود ویروس کرونا به کشور باعث شد که بسیاری از اقداماتی که منجر به ایجاد تجمعات افراد میشود منحل شود. این شرایط باعث شد که از ابتدای بهمن ۹۸ مدارس و دانشگاهها به تعطیلی کشیده شود.

اولین آزمونی که به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاد کنکور دکتری ۹۹ بود که مقرر بود در ۹ اسفند برگزار شود. این شرایط باعث شد که سازمان سنجش با صدور اطلاعیهای از برگزار شدن کنکور دکتری ۹۹ در تاریخ ۹ خرداد خبر دهد.

به اطلاع کلیه داوطلبان می رساند، براساس ابلاغیه مورخ 99/04/23 وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، زمان برگزاری آزمون دکتری نیمه متمرکز، روز پنج شنبه 9 مرداد سال 99 و آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته روزهای پنج شنبه و جمعه 16 و 17 مردادماه 99 تعیین گردید. حسب ابلاغیه مذکور، سایر آزمونهای ورودی آموزش عالی شامل آزمون سراسری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی فنی و حرفه ای طبق برنامه زمانی قبلی اعلام شده برگزار خواهد شد.

اما هم اکنون و با گذشت دو ماه از شیوع کرونا در کشور و مشخص نبودن زمان نزولی شدن این ویروس  احتمال تعویق مجدد و چند باره کنکور دکتری و کارشناسی ارشد سال ۹۹ به وجود آمده است.

با توجه به شرایط بحرانی کشور و احتمال افزایش بیماران ناشی از ویروس کرونا در کشور و به علت اینکه هر گونه تجمع و اجتماعی منجر به شیوع بیشتر و گسترش این ویروس میشود و با توجه به اینکه متولی برگزاری هر دو کنکور سراسری و دکتری، سازمان سنجش است؛ بهنظر میرسد احتمال تغییر در تاریخ آزمون دکتری وجود دارد. هرچند که هنوز در این باره مطلبی از سوی این سازمان اعلام نشده است(تعویق زمان آزمون زبان دکتری پیام نور 99).

اگرچه اطلاعیه اکثر دانشگاههای مادر مبنی بر عدم سنوات دانشجویان روزانه نیمسال دوم ۹۸۹۹ در صورت عدم امکان دفاع از پایان نامه / رساله و تعویق زمان برگزاری آزمون جامع دکتری و تعیین زمان آن در نیمه دوم تیر و امکان حذف ترم نیمسال دوم تحصیلی ۹۸۹۹ توسط دانشجویان، خبر از تعویق دوباره میدهد.

با این وجود همه چیز بستگی به وضعیت بیماری کرونا دارد و منتظر اطلاعیههای سازمان سنجش خواهیم ماند. اما با توجه به تعویق برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، احتمال تعویق کنکور دکتری  در خردادماه  بسیار جدی است.

نظر داوطلبان کنکوری درباره تعویق کنکور

اغلب مخاطبان کنکور دکتری در فضای مجازی خواستار تعویق کنکور هستند چرا که این داوطلبان نگران مبتلا شدن خودشان در صورت شرکت کردن در این آزمون هستند.

مطلب پیشنهادی :  پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد

یک داوطلب به مشکل تردد به شهرهای دیگر اشاره کرده و میگوید: با توجه به اینکه در آزمون دکتری، همه شهرستانها محل برگزاری آزمون ندارند، داوطلبان باید برای آزمون به شهرهای دیگر مراجعه کنند؛ در این میان اگر مبتلا شوند با بازگشت به شهرستان خود، باعث گسترش بیماری در کل کشور میشوند.

یک شرکت کننده دیگر در کنکور دکتری نیز گفت: در حوزههای امتحانی موقع ورود و خروج با ازدحام زیاد جمعیت حداقل یک ربع تا بیست دقیقه بین جمعیت باید حضور داشته باشیم، تا وارد محل آزمون و یا خارج شویم، در نتیجه این باعث شیوع گسترده بیماری میشود.

داوطلب دیگری نیز اظهار کرده است: در کلان شهرها برای حمل و نقل باید از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد. چون معمولا محل حوزه جایی پارک مناسب دارد و این هم باعث شیوع گسترده بیماری میشود.

کنکوری دیگری نوشت: با توجه به فرصت ۶ ماه تا شروع ترم مهر ماه، میتوان زمان معرفی داوطلبین توسط سازمان به دانشگاهها را تقلیل داد و در عوض زمان کنکور را حداقل یک ماه به تعویق انداخت(کلاس حضوری دکتری اجباری نیست).

مخاطب دیگری  خواستار برگزاری کنکور در شرایط عادی شد و گفت: لازم است برای حفظ سلامت افراد شرکتکننده در کنکور دکتری و خانواده آنها، چون افراد خود میتوانند انتقال دهنده بیماری باشند برنامه ریزی صحیح و منطقی انجام داد و بهتر است کنکور در شرایط عادی برگزار شود.

فرد دیگری نیز از آشفتگی ذهنی داوطلبان گلایه کرد و گفت: ما داوطلبین کنکور دکتری، انتظار تصمیم منطقی در این شرایط را داریم و همچنین خواستار اعلام سریع این تصمیم هستیم، چون تا کنکور مدت زمان کمی باقیمانده است و شرایط برای درس خواندن داوطلبین مطلوب نیست. مانند بسته بودن کتابخانه ها، وضعیت نامطلوب روحی و روانی داوطلبین، ترس از شرکت در آزمون.

او ادامه میدهد: اگر کنکور برگزار شود داوطلبین به دلیل زحماتی که طی این چند ماه داشته اند مجبور به شرکت در آزمون هستند حتی اگر تهدیدی برای سلامتی آنها باشد. در شرایطی که یک داوطلب نزدیک به ۴۰ یا ۵۰ روز است که از خانه بیرون نرفته است از نظر روحی بسیار خسته بوده و امکان مطالعه مداوم در شرایط غیر عادی بسیار سخت و غیر ممکن است.

آیا زمان اعلام نتایج دکتری 99 مشخص شده است؟

 

 

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
0 0 رای ها
امتیاز بدهید
guest
183 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهام
میهمان
الهام
9 مرداد ، 1399

کنکور دکتری امروز ۹مرداد۹۹ برگزار شد و فاصله اجتماعی فقط در حرف بود. فاصله صندلی با جلویی نیم متر بود و فقط پشت بلندگو به رابطین می‌گفتند پس از تحویل دفترچه و ضدعفونی دست‌ها چه کنند. فقط و فقط حرف…
فضای کلاس گرم و نفس گیر بود. با ماسک وقتی سر پایین باشه و مشغول خواندن و جواب دادن به سوالات واقعا نفس کشیدن خیلی خیلی سخت میشد. (درحالی که من سرکار میرم ماسک میزنم و این حالت برام پیش نمیاد. چون هم فضا به این گرمی نیست و هم وقتی با کامپیوتر کار می‌کنم انقدر سرم نیاز نیست پایین باشه)
زمان خروج هم علی رغم اینکه گفتند به تدریج خارج بشیم اما هیچ مدیریتی نبود. ما که در کلاس بودیم نمی‌دونستیم راه پله شلوغه یا نه و بعد از ۵ دقیقه که رفتم با ازدحام زیاد در راه پله و اضافه شدن جمعیت از طبقات دیگر مواجه شدم. درصورتی که میتونستن مدیریت کنن و از داوطلبان هر طبقه با فاصله زمانی میخاستند خارج بشند و بعد طبقه بعدی و الی آخر

رضا
میهمان
رضا
8 مرداد ، 1399

تو بعضی از کشورها که آمارشون هم مثل ایران نیست انتخابات رو کنسل کردن چه برسه به آزمونها ، اگه اکثریت نرن آزمون بدن خودشون یا مجدد میزارن یا مثل سالهای نچندان دور تکمیل ظرفیت و دکتری بدون کنکور میزارن، حتما خدای ناکرده باید نصف ایران مبتلا بشن که شماها دست بردارین ، آزمون رو عقب بندازین و در سه روز و یا یک هفته برگزار کنید با سوالهای مختلف ( فقط برای یک رشته و گروه آزمایشی ) ، اما چون براتون هزینه برداره نمیخاید اینکار رو انجام بدید ، این یعنی با جون مردم بازی کردن. یعنی فکر کردن انقدر سخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
8 مرداد ، 1399

جناب ناشناس تو جونتو از سره راه اوردی به بقیه چه ربطی داره ، کادر درمان هم داره حقوق میگیره و میره سره کارش ولی کسی که زمون میخواد بده تازه داره یه پولی هم میده

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
2 مرداد ، 1399

من نمیدونم این افرادی که مدام میخوان که کنکور دکتری عقب بیفته هدفشون از شرکت تو کنکور چی بوده تا کی باید تعویق بیفته ، خیلی نگران هستن شرکت نکنن ، پس افرادی که کادر درمان هستن چکار م کنن

دل آرا
میهمان
دل آرا
1 مرداد ، 1399

کنکور ندادن بهتر از مبتلا شدن هست خواهشا این بیماری را با یه کنکور منتشر ندهید کاری نکنین که پشیمانی سودی نداشته باشد وبی فایده باشد

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
1 مرداد ، 1399

من لهستان در حال تحصیل هستم امتحانات که کلا آنلاین برگزار شد انتظار ندارم آنلاین بگیرید حداقل یه فکری به حال افرادی که آسم دارن بکنید واسه ی خواهرم و امثالش ناراحتم که چجوری بخاد بره سر جلسه کنکور لاقل عقب بندازین

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
1 مرداد ، 1399

خدایی اگر واسه شهریه هستین بیاین همه رو قبول کنید شهریه بهتون میدیم ولی سر جلسه با ماسک اونم ۴ ساعت دووم نمیاریم تو خونتون نشستین زیر باد خنک و تصمیم میگیرین ماها که مناطق جنوبی و اهواز هستیم یه فکری به حالمون کنید

زهرا
میهمان
زهرا
31 تیر ، 1399

یه ذره وجدان داشته باشین و به هم رحم کنید
تمام کنکورهای سراسری باید لغو بشه
خدا ازتون نگذره
روزی ۲۰۰ نفر بیشتر دارن می می‌رن
خدااااایاااااااا خودت رحم کن

عباس
میهمان
عباس
31 تیر ، 1399

مسئولان برای لحظه ای هم که شده دلشون به حال این مردم بدبخت بسوزه،بخاطر شهریه هاشون اصرار به برگزاری دارند،درحالیکه میگن تجمع ممنون هست،سر جلسه یک نفر عطسه کنه بقیه حواسی براشون نمیمونه آزمون بدن و تحت هرشرایطی ام باشه بالاخره کسایی خواهند بود که سر جلسه کرونا بگیرن،اونم خانوادش رو مبتلا میکنه و به قول خودشون به این میگن زنجیره انتقال،زمان کنکور رو به زمان درست که امنیت جانی ما تامین بشه منتقل کنید ،خسته شدیم دگ از این همه استرس و سختی.

عباس
میهمان
عباس
31 تیر ، 1399

مسئولان برای لحظه ای هم که شده دلشون به حال این مردم بدبخت بسوزه،بخاطر شهریه هاشون اصرار به برگزاری دارند،درحالیکه میگن تجمع ممنون هست،سر جلسه یک نفر عطسه کنه بقیه حواسی براشون نمیمونه آزمون بدن و تحت هرشرایطی ام باشه بالاخره کسایی خواهند بود که سر جلسه کرونا بگیرن،اونم خانوادش رو مبتلا میکنه و به قول خودشون به این میگن زنجیره انتقال،زمان کنکور رو به زمان درست که امنیت جانی ما تامین بشه منتقل کنید ،خسته شدیم دگ از این همه استرس و سختی.

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
30 تیر ، 1399

اگه مسئولین عقل داشته باشند نه تنها کنکور ها رو لغو میکنن بلکه بازگشایی مدارس و دانشگاه ها رو هم به عقب میندازن یا حتی لغو میکنن. همه شاهد خواهیم بود که زمستان امسال چه وضعی به وجود خواهد آمد. دوست ندارم اینو بگم ولی مطمئن باشید اوضاع بدتر خواهد شد.

محمد عرفان
میهمان
محمد عرفان
28 تیر ، 1399

مگه پزشک ها رعایت نمی کردند اینجوری شدن الان چند تا شهید دادیم؟ لااقل دلتون به حال پرستارا بسوزه ! تا
# تعویق _کنکور های سراسری تا عادی شن شرایط

فاطمه
میهمان
فاطمه
21 تیر ، 1399

با سلام
لطفا کنکور دکتری رو به تعویق بندازید
یه نفر تو سالن عطسه کنه شمار کثیری از افراد به فنا می روند ( به فکر سلامتی ملت نیستید به فکر نابودیشون نباشیم)

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
21 تیر ، 1399

سلام
واقعا تو این شرایط بخواهید کنکور رو برگزار کنید !!!! مراقب بدبخت چه کنه وقتی یکی عطسه کنه !!!!
پروتکل بهداشتی کجا بود اکثر کارمندا با رعایت پروتکل کرونایی شدن
یه نفر عطسه کنه کل سالن کرونا گرفتند

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
21 تیر ، 1399

با سلام
با توجه به وضعیت کرونا ، لطفا کنکور به تعویق بیفتد
شرایط محیطی برا همه یکسان نیست ؛ بیمار کرونایی توان پاسخ دهی به سوالات رو نداره حتی اگه در بیمارستان ازش ازمون گرفته بشه

شادی
میهمان
شادی
21 تیر ، 1399

در استان خوزستان و شهر من اهواز ، وضعیت بسیار بحرانی است … روز به روز امار به شکل تصاعدی در حال افزوده شدن هست….وضعیت به حالت سیاه درومده و همه خونواده ها حداقل یه داغ را دیدن ، خواهش میکنم فکری بکنید و اجازه ندید این اجتماع که حداقل متقاضی بالاترین درجه علمی کشور هستن با عدم انعطاف مسولین به فنا برن…تدبیر کنید،
تمام مراکز تفریحی ، دانشگاهی وباشگاهها و…. دراهواز به دلیل شیوع بیش از حدکرونا به حالت تعطیل درومده
شرکتهای نفت ، گاز ، پتروشیمی و نیشکر که اقتصاد جامعه را اداره میکنن نیمه تعطیل هستن
اونوقت با برگزاری کنکورها در این وضعیت میخواید چی را ثابت کنید …. ای کاش جان مردم اهمیت بیشتری داشت فکر میکنم تا چند وقت آینده بعد از برگزاری کنکورها معادل جنگ ۸ سال ایران و عراق در کشور کشته بدیم آن هم از قشر جوان و جویای کار و تحصیلکرده!
واقعا ما مسئولین میخواید با برگزاری کنکورها چند درصد دیگه از جامعه را داغدار کنید ؟

سیاوش
میهمان
سیاوش
20 تیر ، 1399

#تعویق کنکور سراسری و دکتری
هرکه مخالف است ازمافیا است

محمد
میهمان
محمد
20 تیر ، 1399

اقا تو رو خدا تو استان خوزستان اوضاع وحشتناکه و برای رفتن به مرکز ازمون سه ساعت رو طی کنیم خواهشا تعویق کنیم از استرس مردیم تازه یکی از خانواده ما مثبت است حالا چطوری بیایم تعویق کنید ما هم زحمت کشییدیم بزارید شهریور ترم اول بره لهمن ماه به حرف ما گوش کنید ناسلامتی دکترهای اینده خواهیم بود خواهشا خواهشا

ت.د
میهمان
ت.د
17 تیر ، 1399

با سلام و احترام
با توجه به شایط فعلی و روند رو به رشد کرونا در کشور.خواهشمندم کنکور دکتری را از تاریخ 26/04/99 به زمان مناسب تری موکول نمایید.
با تشکر

افسانه
میهمان
افسانه
16 تیر ، 1399

واقعا توی این شرایط برگزاری آزمون درست نیست.

تعویق کنکور چه ارشد وچهدکترا
میهمان
تعویق کنکور چه ارشد وچهدکترا
14 تیر ، 1399

تعویق هزینه ای برای دولت نداره ولی برگزاری آزمون وخطرات بعدش بسیار گران قیمت هست

t.b
میهمان
t.b
14 تیر ، 1399

باید به تعویق بیوفته از شماها که تحصیل کرده هستید بعیده که میگید باید برگزار بشه مگه نمیدونید سلامت و جون افراد از هرچیزی مهمتره ؟! مگه نمیدونید هرچه زمان بیشتری بگذره احتمال درمان و کشف دارویی برای درمان این بیماری منحوس بیشتره ؟! پس چرا باید جون خودمون رو به خطر بندازیم ؟! پس باید به تعویق بیوفته این آزمونها و تجمع افراد تا هرموقع که در فضای سالم برگزار بشه آزمون

آرش
میهمان
آرش
14 تیر ، 1399

یه نگاه به شروع لیک بکنید هنوز یک بازی نگذشته دوتا تیم فولاد و استقلال به فنا رفتن کلا تو فضای باز که 22 نفر میشدن حالا فرض کنید کنکور توی فضای بسته اونم چهارساعت با باد کولر چه فاجعه ای رخ میده کنکور باید تا یه مدت دیگه عقب بیفته و مجدد در اون زمان باتوجه به شرایط موجود برسی بشه قرار نیست بخاطر چهارتا بچه که نشستن یکم خوندن و فاز بچه زرنگ گرفتن زندگی خیلیا به خطر بیفته طرف حرفم با وزیر بهداشت و نمایندگان مجلسه این یک تصمیم مهمه که اگه اشتباهی بخواین برگزار کنید باعث داغدار شدن کلی از خانواده ها میشین
#تعویق کنکور# سلامت دانشجو

امین
میهمان
امین
14 تیر ، 1399

اینکه همش به تعویق بیفته که مشکلی رو حل نمیکنه!!! کرونا هنوز ادامه دار و نمیشه که تا سال بعد هی بگیم تعویق!!!!!!!
کنکور دکتری باید برگزار شه در ۲۶ تیر و تعداد داوطلبین هم از آزمونهای دیگه خیلی کمتره و با رعایت پروتکل های بهداشتی و حوزه های بیشتر مشکلی پیش نمیاد ، راهش تعویق نیست و با این حرف هی دارن دور خودشون میچرخن بی فایده .
نه به تعویق و برگزاری کنکور دکتری در موعد مقرر که ۲۶ تیرماه

تعویق کنکور ارشد ودکترا
میهمان
تعویق کنکور ارشد ودکترا
14 تیر ، 1399

لطفا کنکور های ارشد ودکترا روتاشهریور تعویق بندازید .اول سلامتی مهمه.همین الان هم هر خانواده ای تقریبا یه عزیز رواز دست داده .مخصوصا جوان های بین ۲۰ تا ۳۰ سال بیشتر درگیرن.خواهشا به ترس کنکوری ها دردوران پیک کرونا توجه کنیدوبذاریدشرایط بهتر شود بعد کنکور رو برگزار کنید.

سپهر
میهمان
سپهر
14 تیر ، 1399

هرکس مشکلی داره و کرونا گرفته و حالش بده میتونه نگه داره سال دیگه کنکور بده ! تا فروردین زمانیم باقی نمونده ! سودجویی نکنید ، تعویق کنکور خیانته به منی که سال دیگه اعزامم و سنواتم تموم میشه ! نیاید سر جلسه آقا ! نیاید

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
14 تیر ، 1399

لطفا تعويق نندازيد، با عقب افتادن مسله حل نميشه ، با رعايت پروتكل برگزار كنيد.

مصطفی
میهمان
مصطفی
13 تیر ، 1399

با سلام و وقت بخیر خدمت همه‌ی دوستان
بنده معتقدم 9ام اسفندماه هنوز کرونا در وضعیت بدی قرار نداشت و زمان مناسبی بود برای برگزاری کنکور. اما اکنون که چندین بار به تعویق افتاده، دیگه شاید تعویق مجدد آن امکان‌پذیر نباشد. هرچند الان میتونیم بگیم در بدترین شرایط ممکن از وضعیت کرونا قرار داریم. حداقل 10استان با وضعیت قرمز یا هشدار داریم. امیدواریم که تصمیم صحیحی اتخاذ بکنند.

مهدی
میهمان
مهدی
13 تیر ، 1399

لطفا کنکور دکتری رو به تعویق بیاندازید
ممنون

سجاد
میهمان
سجاد
12 تیر ، 1399

تعویق بیافته زرم نزنین خودید‌ ک خوندید
مگ ما نخوندیم
احمق بیا وضع هرمزگان نگا

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
11 تیر ، 1399

عقب افتادن كنكور مساله اي رو حل نميكنه ، و اينكه معلوم نيست اين ويروس تا كي هست، خرداد ماه بهترين زمان بود ولي خيلي ها با اعتراض بي موردشون باعث عقب افتادن كنكور شدن ، لطفا ديگه همچين خواسته اي رو نداشته باشد، آزمون با شرايط ايمن برگزار بشه خيلي بهتر

داوطلب کنکور دکتری
میهمان
داوطلب کنکور دکتری
9 تیر ، 1399

🔴 نامه جمعی از داوطلبان ارشد و دکتری به وزیر بهداشت جهت تعویق آزمون‌های ارشد و دکتری

🔺️جناب آقای دکتر سعید نمکی، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

🔸 موضوع: درخواست تعویق آزمونهای ارشد و دکتری ۹۹ وزارت علوم و بهداشت بە زمانی ایمن درهمین سال.

🔸 با سلام و احترام
نظر به اینکه کشور عزیزمان در مرحله ی حساسی از تاریخ قرار گرفته و با بحران حاصل از ویروس کرونا و تبعاتِ آن درگیر میباشد، ما داوطلبان کنکور ارشد و دکتری وزارت علوم و بهداشت نیز احساس مسئولیت نموده و با نیتی خالص و عشق به کشور عزیزمان و جهت رفاه کادر درمانیِ کشور، با هدف همراهی با مسئولین گرانقدر در راستای عبور از بحرانها و حفظ سلامت خود و هموطنان عزیزمان، براساس دلایل شرح داده شده در ذیل، خواهان تعویق آزمونهای ارشد و دکتری سال ۹۹ وزارت علوم و بهداشت از تابستان به زمانی ایمن میباشیم.

۱.وضعیت حاد شیوع ویروس کرونا در اکثر استان های کشور و با شروع پیک دوم شیوع ویروس کرونا برگزاری تجمعات با این حجم از داوطلب آن هم درفضایی بسته، سبب ابتلای داوطلبان و در‌معرض خطر قرار دادن خانواده های آنها (جمع وسیعی از مردم) به ویروس خواهد گردید.

۲. آزمون کنکور ، برهه حساسی از زندگی هرشخصی است پس به خودیِ خود، استرس زا است و قطعا به تمرکز بالا نیازمند است که با توجه به احتمال ابتلای داوطلب به ویروس، این استرس دوچندان شده و داوطلب نمیتواند عملکرد مناسب داشته باشد.

۳.افزایش جابجایی های بین شهری و در بعضی موارد اسکان های شبانه در مسافرخانه و هتل ها سبب افزایش انتقال ویروس خواهد گردید.

٤. انجام پروتکل ها از جمله استفاده از ماسک برای مدت زمان طولانی (حدود ۴ساعت) اکسیژن رسانی به مغز را کاهش میدهد و همینطور نیاز به تغذیه حینِ آزمون، داوطلب را دچار اضطراب دوچندان خواهد کرد.

۵. علاوه بر تمامی موارد فوق الذکر، وجود و حضور افراد داوطلبی است که ناقل بیماری می باشند، هیچگونه علائمی نداشته و صرفا با یک تب سنجی نمیتوان آنها را تشخیص داد. این امر با توجه به اینکه آزمون ها در فصل گرما برگزار میگردد و همچنین لزوم استفاده از وسایل سرمایشی سبب افزایش غیرقابل انکار انتقال ویروس به اکثر داوطلبان خواهد گردید.

جمعی از داوطلبین آزمون ارشد و دکتری ۹۹

زهرا
میهمان
زهرا
9 تیر ، 1399

دوست عزیزی که فکر می کنی زیاد درس خوندی و حتما باید رتبه بشی با اجازت باید بهت عرض کنم من و تمامی دوستان خودم که از نزدیک می شناسمشون کلی درس خوندن و زحمت کشیدن و از بهترینها تو ارشد بودن ولی الان همگی خواستار لغو کنکور دکترا هستن نه فقط کنکور خودمون بلکه تمامی کنکورها تمامی تجمع ها تمامی حضورهای غیر ضروری تمامی رفت و آمد های غیر ضروری همه گی باید بفهمن که باید دوباره به قرنطینه برگشت وگرنه اگه با این شرایط ادامه بدیم به جای روزی صد و خورده ای روزی پانصد تا هزار نفر فوت می شن
انقدر خائن نباشید انقدر به فکر خودتون که درس خوندین نباشید به خداوندی خدا من خودم همه ب درس‌ها رو چند بار خوندم ولی آمار کرونا رو که هر روز می شنوم تن و بدنم می لرزه و باخودم می گم گور بابای درس جون خودم و خونوادم و مردمم از همه چی واجب تره… م

کاربران ناشناس
میهمان
کاربران ناشناس
7 تیر ، 1399

تورو خدا بس كنيد ، من همين الان نزديك دوهفته س كرونا گرفتم و با اين حالم دارم ميخونم تورو خدا بس كنيد ، چقدر ديگه عقب بيفته ، يكساله داريم ميخونيم از زندگي افتاديم ،

سارا
میهمان
سارا
7 تیر ، 1399

خانم محترم ک بچه و زندگی داری اگ واقعا نمیتونی با. وجود بچع درس بخونی قبولیتون تو ازمون دکتری بی فایده ست بهتره الکی صندلی اشغال نکنین..چون تو دکتری باید تمام وقت درس بخونی برگزاری کنکور با ماسک و.دستکش باعث عدم تمرکز داوطلب و عدم اکسیژن رسانی کافی ب مغز میشه و مهمترین مسئله جون داوطلباست میدونین حتی یکی از این نوابغ کرونا بگیرن تمام سرمایه های کشور بر باد رفته..باید تعویق شه

شکوفه
میهمان
شکوفه
3 تیر ، 1399

شما اگه نگران خودت و خانوادت هستی کنکور نده چرا کنکور عقب بیافته تکلیف ما که بچه و زندگی رو تعطیل کردیم برای کنکور چیه؟

اعتراض به زمان کنکور دکتری 99
میهمان
اعتراض به زمان کنکور دکتری 99
2 تیر ، 1399

با توجه به وضعیت قرمز برخی استان ها تاریخ کنکور دکتری ۹۹ رو از ۲۶ تیر به تاریخ دیگری منتقل میکنند
به کمپین تلگرامی تعویق کنکور دکتری ۹۹ بپیوندید و اون سندهایی که در کانال و گروه است را امضا کنید

امین
میهمان
امین
2 تیر ، 1399

کنکور دکتری هرچه زودتر برگزار بشه بهتره. چون معلوم نیست این وضعیت تا کی ادامه داره.

سعيده
میهمان
سعيده
2 تیر ، 1399

سلام، من و همه خانوادم در اوايل اسفنددچار بيماري كروناشديم و دوماه كامل بيماربوديم و در شرايط سختي بوديم متاسفانه مادربزرگم رو در اثربيماري كرونا از دست داديم، و تاالان خونه مونديم و ميترسيم مجدد به اين بيماري دچارشيم و حتي ناقل بيماري باشيم، لطفا نه تنها كنكور بايد به تعويق بيافته بلكه كل كشور بايد بايد تعطيل شه و مردم توخونه بمونن تا اين وضعيت اشفتگي و ترس و بيماري كمتروكمترشه نه اينكه هرروز بيشتروبيشتر ميشه، در خانه بمانيم

داوطلب
میهمان
داوطلب
1 تیر ، 1399

واقعا نمیتونم درک کنم این افرادی که باز خواستار تعویق هستن . افرادی که خواهان تعویق و برگزاری در مرداد! و یا حتی بدتر زمستون!!!! هستن،آیا شما تضمین میدید که کرونا تا مرداد از بین بره که نظر میدید. همون افرادی که کنکور 9 خرداد رو عقب انداختند توجه کنن که در تمام این مدت که این ویروس مارو درگیر کرده خرداد ماه بهترین اوضاع رو نسبت به همیشه داشتیم و دیدید که با عقب انداختن به اواخر تیر هم اوضاع بدتر شد نه بهتر. پس نه شما و نه هیچ کدوم از ما نمیدونیم این ویروس تاکی با ما هست. واقعا خیلی غیر منطقی هست اگر باز خواستار تعویق باشید. ما هم که خواستار برگزاری هستیم مسلما جونمون رو از سر راه نیاوردیم ولی باید کمی منطقی بود. باید فعلا با این ویروس با شرایط جدید زندگی کنیم تا انشاا.. بشه واکسن یا دارویی کشف کرد. پس ما باید به امور زندگی ادامه بدیم با رعایت اصول. چون هیچ زمانی مشخص نیست برای از بین رفتن ویروس!
تا کی باید تو خونه بشینیم و منتظر باشیم که در اون صورت و در حالت بی هدفی و افسردگی قرار بگیریم.
امیدوارم این بار مسولین کمی فکر کنند و با درخواست غیر منطقی عده ای دوباره تصمیم اشتباه نگیرن.

داوطلب
میهمان
داوطلب
1 تیر ، 1399

واقعا دیگه دارم از نظرات این افرادی که باز ساز تعویق رو کوک کردن شاخ در میارم. کرونا به شما اومده گفته من مرداد از بین میرم آیا؟؟؟؟
همین شماها نبودید که کنکور 9 خرداد رو عقب انداختید بفرما الان عقب افتاد، شرایط 9 خرداد بهتر از هر موقعی بود تو کشور در کمترین حالت شیوع بیماری بودیم. الان مجددا اوج گرفته. آیا این تعویق که اصرار داشتید جز خستگی و بازی با اعصاب و روان ما نتیجه دیگه ای داشت؟؟؟ نخیر شرایط بهتر که نشد هیچ بدتر شد. پس خواهشا الکی هی ساز تعویق کوک نکنید و منطقی باشید. تمام جهان درگیره و اصلا هم مشخص نیس تا کی درگیر این بیماری باشیم. باید با کرونا حالا حالاها زندگی کنیم. کسانی که مخالف برگزاری هستند شرکت نکنند چون جونشون در خطره. هرکس جونشو از سر راه آورده میره سر جلسه!!!! کمی منطق هم داشته باشیم خوبه

س.ق
میهمان
س.ق
31 خرداد ، 1399

خواهش میکنم کنکور دکتری باز هم به تعویق بیفته. اصلا نمیشه تو این اوضاع تمرکز کرد و درس خوند. جو به شدت استرس زا هستش…

آرزو
میهمان
آرزو
31 خرداد ، 1399

سلام خواهش میکنم بندازین شهریور بخدا بریم کنکور بااین شریط بدترم میش یک عده مریضن نمیتونن

زهرا بابایی
میهمان
زهرا بابایی
31 خرداد ، 1399

سلام خواهش می کنم کنکور دکتری وزارت بهداشت رو حداقل اخر شهریور ماه برگزار کنید و بلالطبع بقیه ازمون ها رو ما چطور چهار ساعت ماسک و دستکش رو تو هوای گرم تابستون تحمل کنیم اونم از ترس کولر های که عامل نشر ویروسن و یا چطور سر جلسه خوارکی استفاده کنیم فقط فکر کنید اگه تو حوزه یکی سرفه با عطسه کنه چقدر استرس بهت وارد میشه و کادر درمانی که بالا سر بیمار بودن و حالا با یه احتمال اگه تنها چند نفرشون الوده یا ناقل باشن چه فاجعه ای میشه خواهش می کنم همه پدر مادر های داوطلبین حداقل بالای ۵۵سال دارن و همه بیمار هستن خود من پدر مادرم بیمار قلبی و دیابتی هستن .این یعنی فاجعه ای که هیچ وقت نمیشه جبرانش کرد .کشور چین کنکورش رو لعو کرد ما که ادعای انسانیتمون میاد و میگیم دین اسلام برترین دینها برا پرورش انسانیت هستش چطور تصمیم به قتل پدرو مادران و اطرافیانمون برامون اینقدر راحت باشه

نازی
میهمان
نازی
30 خرداد ، 1399

کنکور دکتری رو عقب بندازین. چرا با جون مردم بازی میکنین؟؟ تجمع باعث گسترش ویروس میشه. من 3 بار دور کردم اما تو کتم نمیره که حاضر بشم ازمون بدم. جان خانوادم ارزشش بیشتره یا کنکور لعنتی؟؟؟؟ کنکور رو بندازید تو فصل سرما که نیاز نیست سیستم تهویه روشن باشه. خود سیستم تهویه عامل گسترش ویروسه

جمیله
میهمان
جمیله
30 خرداد ، 1399

کنکور دکترا باید عقب بیفته. من آسم دارم و پدرمم بیماری کلیوی داره. دو بار درسا رو خوندم ولی باید کنکور عقب بیفته

جوادی
میهمان
جوادی
30 خرداد ، 1399

کنکور رو عقب بندازید. نهایتش اینه که ترم های تحصیلی تجمیع بشه. جون مردم در اولویته. من خودم برای رتبه یک خوندم ولی شرکت نمیکنم چون جان خودم و خانوادم از رتبه اوردن مهمتره

حسام
میهمان
حسام
30 خرداد ، 1399

کنکور رو به تعویق بندازید لطفا. عزیزانی که میترسن رتبه یکشون به خطر بیفته جون مردم مهمتره یا رتبه شما؟؟ درس نخونها هیچوقت درس نمیخونن پس شما نگران رتبت نباش. کنکور باید به تعویق بیفته

مریم امینی
میهمان
مریم امینی
29 خرداد ، 1399

کنکور ارشد و دکتری باید به تعویق بیفته.واقعا برگزاری این آزمون با ریسک بالایی روبرو هست.امکان ابتلا به بیماری زیاد هست.

مریم
میهمان
مریم
28 خرداد ، 1399

خواهش میکنم کنکور دکتری رو دوباره به تعویق بیاندازید آخر مرداد بزارید چون واقعا خطرناکه همه مردم جونشون عزیزه خانواده ها بیمار میشن فاجعه بزرگی اتفاق می افته کنکور و دکتری وقتی ارزش داره که سلامتی فرد و خانواده اش هم تضمین بشه وقتی خطر تهدیدش میکنه آیا ارزش داره؟

183
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x