کد خبر: 72280

تاریخ بروزرسانی : 1402/06/24

اعلام نتایج پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد

منابع آزمون دکتری

اعلام نتایج پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد

اعلام نتایج پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد

به گزارش پایگاه خبری آزمون دکتری ، پذیرفته شده گرامی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت، نتایج پذیرفته شدگان استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد به شرح جدول زیر است، فرآیند ثبت نام شما در دانشگاه شهرکرد در دو مرحله ثبت نام اینترنتی (بصورت غیرحضوری) و تحویل مدارک (بصورت حضوری) انجام خواهد شد. لازم به ذکراست که زمان و روند مرحله دوم ثبت نام که همان تحویل مدارک به صورت حضوری است که جزئیات آن در اطلاعیه شماره سه ثبت نام پذیرفته شدگان اشاره شده است و همزمان با ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق آزمون انجام خواهد شد.

نام و نام خانوادگیرشته پذیرش دکتریشماره دانشجویی
مظاهر توفیقیزبان و ادبیات فارسی - ادبیات عرفانی4021501710
فرشته بابائی دهکردیعلوم و مهندسی مرتع4021802710

ثبت نام اینترنتی (مرحله اول ثبت نام)

این نوع ثبت نام از روز پنج­ شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۳ از طریق سامانه آموزشی دانشگاه شهرکرد به آدرس sess.sku.ac.ir آغاز می‌گردد و تا پایان روز یک شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ادامه خواهد داشت. لازم است برای ثبت نام اینترنتی، قبلاً، اسکن مدارک مورد نیاز به شرح ذیل تهیه شده باشند.

مدارک لازم جهت بارگذاری

۱-اسکن شناسنامه از تمام صفحات آن

۲- اسکن پشت و روی کارت ملی

۳- اسکن مدرک کارشناسی (فارغ التحصیل حداکثر تا ۱۴۰۲/۰۶/۳۱)

تذکر۱: داوطلبانی که دارای مدرک کاردانی می باشند اسکن مدرک کاردانی نیز نیاز می باشد.

تذکر۲: پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه مدرک کارشناسی نمی­باشند لازم است گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ مدرک با محتوای فرم معدل مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش را به جای مدرک کارشناسی در سامانه ثبت نام بارگذاری نمایند.

 تذکر۳: پذیرفته شدگانی که در زمان اعلام نتایج اولیه و تکمیل فرم انتخاب رشته به تاریخ (۱۴۰۲/۰۳/۱۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ) دانشجوی سال آخر بوده اند و حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ فارغ التحصیل می شوند، دانشجوی سال آخر شناخته شده ولازم  است فرم معدل دانشجویان سال آخر مندرج در صفحه ۷۳ دفترچه راهنمای (شماره یک) یا صفحه ۵۰۹ دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی( شماره ۲)  را از موسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی دریافت و آن را در زمان ثبت نام بارگذاری  نمایند. (فرم معدل در پایان این اطلاعیه قابل دانلود است)

تذکر۴: پذیرفته شدگانی که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند لازم است به جای مدرک کارشناسی، نامه ابطال معافیت تحصیلی اخذ شده از دانشگاه مقطع قبلی را در سامانه ثبت نام بارگذاری  نمایند.

۵- اسکن موافقت کتبی و بدون قید شرط برای فارغ التحصیلان رشته های دبیری از اداره آموزش و پرورش محل تعهد و خدمت و همچنین برای سایر کارمندان دولت.

۶- اسکن مدرک نظام وظیفه برای برادران (کارت پایان خدمت یا کارت معافیت).

پذیرفته شدگان بدون آزمون که از معافیت تحصیلی استفاده می کنند لازم است به جای  برگه معافیت تحصیلی، ابطال معافیت تحصیلی اخذ شده مقطع قبلی را بارگزاری نمایند و برای اخذ معافیت تحصیلی مقطع جدید درثبت نام حضوری به کارشناس نظام وظیفه خانم طاهری مراجعه نمایند.

جهت پاسخگویی به سوالات خود در خصوص نظام وظیفه با شماره تلفن ۰۳۸۳۲۳۲۱۶۴۵ تماس حاصل نمایید.

فراخوان پذیرش دکتری بدون آزمون (ممتازین) دانشگاه شهرکرد 1402

ثبت نام اینترنتی استعدادهای درخشان دانشگاه شهرکرد شامل مراحل زیر است:

۱- ورود به سامانه sess (سامانه آموزشی دانشگاه شهرکرد) از طریق لینک http://sess.sku.ac.ir درج شناسه کاربری (شماره دانشجویی و درج “s” قبل از شماره دانشجویی، دسترسی به  شماره دانشجویی از فایل قابل دانلود انتهای اطلاعیه ) وکلمه عبور (کد ملی پذیرفته شده) و تایید آن.

مطلب پیشنهادی :  تمدید مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دکتری سال 1403

۲- تکمیل صفحه اطلاعات پایه، لازم به ذکر است که در انتهای این صفحه دریافت و درج کد رهگیری از سامانه استعلام مدارک تحصیلی قبلی با ورود به لینک https://estelam.msrt.ir ضروری است.

 تکمیل تک تک فرم های ثبت نام و تایید آن­ها:(دریافت فایل راهنما)

پس از تکمیل هر فرم و انتخاب گزینه “ذخیره و ارسال” وارد فرم بعدی خواهید شد. بدیهی است که تکمیل هر یک از فرم ها اجباری بوده و در صورت عدم تکمیل آن امکان ورود به فرم های بعدی وجود ندارد.آخرین فرم از این مرحله، فرم ارسال مدارک است که لازم است اسکن مدارک مورد نیاز را بارگذاری نمایید. پس از انتخاب گزینه “ذخیره و ارسال” فرم از دسترس شما خارج خواهد شد و امکان تغییر در آن را نخواهید داشت. بنابراین در تکمیل فرم ها دقت لازم را به عمل آورید. تمام وضعیت ها به جز فرم “تایید کارشناسان” باید کامل شده باشد. بعد از تکمیل فرم ارسال مدارک وارد فرم تایید کارشناسان شده و تنها گزینه “ذخیره و ارسال” را انتخاب تا وضعیت فرم به صورت “ارجاع” مشاهده شود. بعد از این مرحله منتظر باشید تا فرم “تایید کارشناسان” از شکل ارجاع به وضعیت کامل درآید.

جزئیات ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه شهرکرد

تذکرات مهم:

🔴 – اختصاص شماره دانشجویی به منزله پذیرش قطعی شما در دانشگاه نیست. پذیرش قطعی منوط به تایید نهایی از طریق سازمان سنجش کشور و تایید شرایط الزام شده در آیین نامه استعدادهای درخشان و هم چنین پس از تحویل اصل مدارک (که متعاقباً در اطلاعیه بعدی اعلام می شود) وتایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام خواهد بود.

🔴 – لازم است پذیرفته شدگان استعداد درخشان فرم صلاحیت عمومی به همراه مدارک مورد نیاز که در فایل قابل دانلود ذکر شده است را تکمیل و مدراک را آماده نمایند و در روز ثبت نام حضوری تحویل دهند. (اطلاعیه مربوط به فرم بررسی صلاحیت عمومی در سایت https://sd.sanjesh.org/Details.aspx?id=۴۱۳۳ نیز موجود است.)

🔴 – چنانچه مدارک بارگذاری شده با اصل مدارک تحویل داده شده با هم تطابق نداشته باشد پذیرش شما کان لم یکن تلقی می شود. بنابراین در انجام مراحل ثبت نام دقت کامل به عمل آید.

🔴 – پیگیری وصول تاییدیه تحصیلی مدرک مقاطع قبلی تا قبل ازشروع نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲ برعهده دانشجو است درصورت عدم وصول تاییدیه تحصیلی، مجاز به انتخاب واحد نیمسال دوم نخواهید بود.

🔴 – انتخاب واحد نیمسال اول پس ازتایید صحت مدارک و اتمام مرحله دوم ثبت نام، انجام خواهد شد. ( زمان شروع کلاس‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد).

فرم مخصوص میانگین واحد های گذرانده شده

فرم بررسی صلاحیت عمومی

هرآنچه درباره دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )
لازم است بدانید :

اطلاعیه های دکتری بدون آزمون
( استعداد درخشان )

سوالات مصاحبه دکتری مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی پردیس کیش دانشگاه تهران

جدیدترین آیین نامه دکتری بدون آزمون ( استعداد درخشان )

راهنمای مصاحبه آزمون دکتری سراسری و آزاد

پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها در سال تحصیلی 1403 -1402

کسب حداکثر امتیاز مصاحبه دکتری

چگونه در مصاحبه دکتری پذیرفته شویم؟ ؛ کارگاه آموزش و مشاوره

مشاوره برای آزمون دکتری

برای مشاوره اینجا بزنید

خدمات کنکور دکتری 
معرفی موسسات آموزشی آزمون دکتری
5 1 رای
امتیاز بدهید
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آریا
میهمان
آریا
9 مهر ، 1402

من دانشگاه شهرکرد قبول شدم استاداش فوق العاده است

محمدرضا
میهمان
محمدرضا
25 شهریور ، 1402

دوستان اکر کسی برای استعداد درخشان مرحله اول قبول بشه ممکنه سنجش نتیجه رد کنه و تایید نهایی نشه؟

حنیف
میهمان
حنیف
25 شهریور ، 1402

تمام دانشگاه های ایران نتایج استعداد درخشان دکتری رو اعلام کردند !

بهادری
میهمان
بهادری
24 شهریور ، 1402

سلام و عرض ادب
برای نوشتن رساله دکتری هم شما مشاوره و برنامه دارید؟

6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا با ما در میان بگذارید.x